بازگشت مغازه های خرده فروشی: اگر باز کنید آیا آنها باز می شوند؟

thumbnail

اخیراً این اخبار با تصاویری از معترضان خشمگین که از “بازگشایی” مشاغل محلی استفاده می کنند پر شده است. این اتفاق در بسیاری از نقاط کشور رخ می دهد: جورجیا ، تگزاس ، فلوریدا ، کلرادو و ایالت های دیگر. با این وجود ، نظرسنجی ها همچنان نشان می دهد كه مصرف كنندگان از COVID-19 عصبی هستند و این سؤال اساسی را ایجاد می كنند: اگر آن را باز كنید ، آیا آنها خواهند آمد؟

دو سوم نمی توانند وارد یک فروشگاه خرده فروشی شوند. یک بررسی جدید از واشنگتن پست و دانشگاه مریلند نشان داد که در حالی که اکثر مصرف کنندگان (56٪) از خرید راحت در فروشگاه های مواد غذایی استفاده می کنند ، 67٪ از ایده رفتن به یک فروشگاه خرده فروشی پوشیدن راحت نیستند و 78٪ آنها را دوست ندارند. نمی خواهم برای غذا خوردن به یک رستوران برویم.

نظرسنجی دیگر از Fluent ، دوگانگی مصرف کننده راجع به همه گیری نشان می دهد. این شرکت متوجه شد که تنها 34٪ از پاسخ دهندگان گفتند که با رعایت محدودیت های اقامت در خانه ، راحت هستند. با این حال ، یک یافته دیگر که به نظر خلاف نظرسنجی رسیده است این است که 60٪ از مخاطبان درباره COVID-19 “آرام و جمع آوری شده یا بی طرف هستند” ، در حالی که 38٪ “عصبی یا بسیار عصبی” هستند.

فروشگاه هایی که مصرف کنندگان در آن احساس امنیت می کنند. این تضاد آشکار حاکی از سردرگمی و احساسات پیچیده در مورد از سرگیری فعالیتهای “عادی” است. مردم می خواهند به روالهای آشنا خود ، از جمله خرید ، بازگردند ، اما نگران هستند و فهم روشنی از اینکه آیا انجام این کار در واقع بی خطر است یا نیست.

داده های نظرسنجی از First Insight سلسله مراتبی از ناراحتی فروشگاه را نشان داد. از این افراد خواسته شد که در کدام نوع فروشگاه ها احساس امنیت کنند یا بسیار بی خطر باشند. فقط فروشگاه های مواد غذایی و فروشگاه های مواد مخدر 50٪ پاکسازی:

  • فروشگاه های مواد غذایی – 54٪
  • داروخانه ها – 50٪
  • فروشندگان جعبه بزرگ – 45٪
  • کلوپ های انبار – 43٪
  • مشاغل کوچک محلی – 43٪
  • فروشگاههای چندقسمتی – 37٪
  • مراکز خرید – 33٪

ترافیک پا داستان دیگری را بیان می کند. اما اطلاعات موقعیت مکانی تلفن های هوشمند از اندکی بیش از یک هفته قبل ، هنگامی که جورجیا اجازه بازگشایی چند دسته مشاغل را داده بود ، نشان داد که بیش از 60،000 نفر از کشورهای همسایه به ایالات متحده سرازیر شده اند – احتمالاً برای خرید ، مدل موی خود را بگیرند و در رستوران ها بخورند. علاوه بر این ، کفش کارناوال ، که در حال بازگشایی مکانهای فروشگاه خود در ایالات متحده است ، گفت که بیش از آخر هفته بازگشایی اولیه خود در جورجیا ترافیک پا “سریع” وجود داشته است.

مطالب مرتبط  آنچه ناشران باید قبل از انداختن AMP در نظر بگیرند [Video]

داده های چهار ضلعی این یافته ها و مشاهدات را تأیید می کنند. این شرکت در یک وبلاگ گفت: “جورجیا از روز جمعه 24 آوریل بازگشایی مشاغل غیر ضروری را آغاز کرد. از آن زمان ، بازدید از خدمات بهداشتی و درمانی ، سالن های ورزشی و همچنین رستوران ها شاهد پیشرفت های چشمگیری بوده است. قابل توجه ، بازدید از رستوران ها بیشتر در مناطق روستایی و حومه شهر افزایش یافته است. میزان تردد پیاده روی به اتاقهای ناهار خوری در مناطق شهری افزایش یافته است ، اما بازدید تقریباً به شدت افزایش نمی یابد. ”

این نکات داده ها نشان می دهد که علیرغم یافته های نظرسنجی که نشان می دهد اکثریت از فروشگاه ها جلوگیری می کنند ، تقاضای تأخیر کافی برای تجربیات آفلاین وجود دارد که تعداد زیادی از مردم ممکن است برای بازگشایی فروشگاه ها شرکت کنند. ما واقعاً نمی دانیم که تا چند هفته می گذرد رفتار جمع مصرف کننده چگونه خواهد بود. همانطور که از پست Foursquare ، پیشنهاد می کند ، من حدس می زنم که این میزان با توجه به دسته بندی فروشگاه ها ، جمعیتی ، منطقه و حتی وابستگی سیاسی متفاوت خواهد بود. (این همه ارتباط مارک با مشتریان را پیچیده تر می کند.)

خیر “به زودی به حالت عادی برگردید” این که آیا داده های جورجیا از روندهای ملی قابل پیش بینی است ، نامشخص است ، اما بازاریابان نباید هرگونه شور و اشتیاق اولیه مشتاقان را برای “بازگشت به حالت عادی” اشتباه دهند. درحالیکه تعداد بیشتری از افراد در مکانهای عمومی به آنجا می روند و احتمالاً عفونت و مرگ و میر افزایش می یابد.

ما در یک وضعیت عادی جدید (یا غیر طبیعی جدید) قرار داریم که تجارت الکترونیکی نقش بسیار بیشتری را در زندگی افراد ایفا می کند. در حالی که خرده فروشی آفلاین در چند سال گذشته مسئولیت 90٪ از درآمد را به عهده داشته است ، این تعداد تغییر می کند. این فقط یک سوال است که چقدر

تعداد بیشتری خریدار دیجیتال در حال ایجاد است. یک بررسی جدید از SmarterHQ نشان داد که در حالی که تقریبا 37٪ از پاسخ دهندگان گفتند که آنها برای خرید “ملزومات غیر ضروری” به فروشگاه ها باز می گردند ، 26٪ اکنون به صورت آنلاین خرید می کنند (سایر پاسخ دهندگان گفتند که آنها برای کالاهای غیر ضروری نمی خرید) .

مطالب مرتبط  SEL 20200513

تعداد زیادی نظرسنجی دیگر وجود دارد که نشان می دهد تجارت الکترونیکی در بسیاری از موارد با هزینه فروشگاه ها ، که پروتکل ها و محدودیت های جدید ایمنی را هنگام بازگشایی اعمال می کنند ، رو به رشد خواهد بود. به عنوان مثال بهترین خرید فقط با قرار ملاقات برای آینده قابل پیش بینی خرید را انجام می دهد. اپل به ماسک صورت و بررسی دما احتیاج دارد. در حالی که این اقدامات برای ایمنی مشتریان است ، ممکن است آنها اصطکاک و ناراحتی کافی را ایجاد کنند که مصرف کنندگان پیدا کنند که وارد مغازه ها نمی شوند.

سرانجام ، Yotpo در یک نظرسنجی با تمرکز بر رفتارهای پیام رسانی تلفن همراه و متن ، نشان داد که مدت زمان صرف شده در دستگاه های تلفن همراه 30٪ پس از همه گیری افزایش یافته است. این شرکت همچنین دریافت که 57٪ از مصرف کنندگان بیشتر از گذشته به صورت آنلاین خرید می کنند و 65٪ ترجیح می دهند این کار را از طریق رایانه های شخصی یا رایانه لوحی انجام دهند. این تلفن هوشمند در مرکز تجارت الکترونیکی قرار دارد و به جلو می رود.

چرا اهمیت می دهیم J. Crew و Neiman Marcus اخیراً اعلام ورشكستگی كردند و انتظار می رود كه JCPenney هفته آینده انجام شود. سایر خرده فروشان سنتی سرعت بخشیدن به فروشگاه های کم کار را تسریع می کنند و فروشگاه های جدیدی را باز نمی کنند. تجارت دیجیتال مرحله مرکزی را به خود اختصاص می دهد زیرا فروشگاه ها تا حدودی نقش های حمایتی را به عنوان نمایشگاه ها ، مراکز تحقق و مکان هایی برای بازگشت محصولات ناخواسته خریداری شده به صورت آنلاین ایفا می کنند.

اشتباه نکنید ، مردم طی یک ماه آینده دوباره به فروشگاه ها و شاید تعداد زیادی بازگردند. و خرده فروشان که می توانند یک تجربه همه کاره خوب را ارائه دهند ، باز هم مزیت هایی نسبت به بازاریابان تجارت دیجیتالی خالص دارند. اما ما در یک زمان جدید و وجودی برای خرده فروشی سنتی هستیم. و این یکی است که به نظر می رسد قوانین اساسی تجارت در 12 ماه آینده تحول پیدا کرده و برگشت ناپذیر خواهد بود.

The post بازگرداندن فروشگاه های خرده فروشی: در صورت بازگشایی دوباره آنها خواهند آمد؟ برای اولین بار در موتور موتور جستجو ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top