بازپخش: کاری که دست اندرکاران SEO می توانند برای ساخت سایتها ‘ضد الگوریتم’ انجام دهند

thumbnail

در طی سخنرانی بعدی SMX ، بری شوارتز موتور جستجوگر لند از سال 2001 به یك خط حافظه سفر به روزرسانی های الگوریتم گوگل را انجام داد. در طول این Live با موتور جستجوگر زمین كه بعداً در همان روز اتفاق افتاد ، وی با كارشناسان برجسته سئو درباره آنچه آموخته ایم صحبت كرد. از این به روزرسانی ها برای قرار دادن خود و سایت های خود ، برای ماندن از محیط SEO در حال تحول مداوم ، استفاده کنید.

به باری پیوست اریک وو، VP از رشد محصول در علوم عسل؛ کارولین شلبیمدیر SEO در ESPN؛ و تاد فرایزن، مدیر استراتژی دیجیتال و سئو در Salesforce.

محتوای ضعیف نوشته شده “فقط در دنیای محتوا کار نمی کنیم. محتوای همه خوب شده است. ” حتی اگر Google نتواند الگوریتمی را تعیین کند که آیا محتوای شما “خوب” است ، کاربران مطمئناً این کار را انجام می دهند – و آنها محتوای جذاب و جذاب را جذب و تبدیل نمی کنند. فریسن می افزاید: “آنها به این دلیل ادامه خواهند یافت که نوار تنظیم شده باشد.”

مطالب مرتبط  Google فرمهای اصلی را به کمپین های YouTube ، Discovery گسترش می دهد

شلبی می گوید: “اطمینان حاصل کنید که مخاطبان هدف شما چه می خواهند و آن را به صورت نقره ای به گوگل تحویل می دهید.”

“از آنجا که” خوب “ذهنی است ، چه [Google is] در جستجوی است [content] این باعث می شود کاربر نتواند فکر کند. ” وی گفت: “شما باید پیش بینی کنید که چه چیزی می خواهند ، گاهی اوقات قبل از اینکه آنها حتی بدانند که چه می خواهند. و اطمینان حاصل کنید که آن تجربه را دقیقاً در قالب مورد نظر برای آنها آماده و سریع برای آنها دارید. “

وو گفت ، تقریباً همه الگوریتم های جستجوی Google که ظاهراً مبتنی بر یادگیری ماشین هستند ، نگران طول نیست ، بلکه در عوض از Shelby اطمینان می دهد که محتوا فوراً به کاربر نیاز دارد – و متناسب است. [to that] شخصی که وارد می شود. “

وو توصیه می کند محتواهایی را ایجاد کند که برای مخاطب بسیار هدفمند باشد – کاربران به احتمال زیاد درآمد کسب می کنند. او می گوید: “سعی نکنید به همه برسید.”

مطالب مرتبط  YouTube Video Builder را ابداع کرد ، ابزاری برای تبلیغ سبک وزن برای مشاغل

جلسه کامل را در بالا مشاهده کنید و در کانال YouTube Engine Engine Land برای اشتراک در قسمت های Live Live with Engine Search Earth مشترک شوید.

ملاقات های هفتگی با موتور جستجو زندگی می کنند در مورد ارائه یک بازاریاب بزرگ به یک بستر برای اطلاع رسانی ، پشتیبانی و گردهمایی جامعه جهانی ما است. اگر ایده ای برای جلسه دارید یا دوست دارید به یک پانل بپیوندید ، به [email protected] ایمیل بفرستید.

اطلاعات بیشتر از SMX Next

  • ثبت نام کنید تا تمام جلسات را به صورت تقاضا ببینید!
  • ستون های ایجاد لینک موفق
  • بازپرداخت: پرداختن به تنوع ، استخدام و حفظ در آژانس ها و تیم های بازاریابی
  • چگونه تیم های سئو داخلی و فناوری سازمانی می توانند بهره وری سازمانی را افزایش دهند

The post Replay: کاری که دست اندرکاران SEO می توانند برای ساختن سایتهای “ضد الگوریتم” انجام دهند ، برای اولین بار در Land Engine Land ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top