بازپخش: چگونه می توان روابط نویسندگان محتوا را پیدا کرد (و تقویت کرد)

در SMX بعد ، من روش هایی را به اشتراک گذاشتم که مارک ها بتوانند در مواقع اختلال در بازاریابی محتوا حرکت کنند تا بتوانند از بروز خطا جلوگیری کنند ، ارتباط را حفظ کنند و راه را برای بهبود خودشان هموار کنند. با این حال ، یک استراتژی فقط به اندازه تیم اجرایی آن مؤثر است.

در حین جلسه Live with Search Engine که بعداً در همان روز برگزار شد ، با آن نشستم مل کارسونمدیر عامل شرکت ارتباطات دلگیر؛ کارول نکتهبنیانگذار وبلاگ Make a Living Writing و انجمن نویسندگان مستقل؛ جسیکا فاستر، کپی نویسان SEO و استراتژیست محتوا در Keys & Copy SEO؛ و هدر لوید مارتینمدیر عامل SuccessWorks برای گفتگو درمورد اینکه چگونه یک نویسنده مؤثر می تواند محتوای شما را زنده کند و همچنین چگونگی پیدا کردن و تقویت روابط با آنها.

لوید مارتین گفت ، “جذب نویسندگان و آموزش نویسندگان یک سرمایه گذاری است” زیرا آنها کسانی هستند که به شما پول می دهند “، و افزودند:” اینها کسانی هستند که به ایجاد مطالبی کمک می کنند تا به Google در صفحه خود کمک کند. با گذر از سفر خریدار ، به خریدار خود سرگرم یا آگاه شوید. . . هر دلار که شما وارد کنید [your writers and content] قرار است به سود شما به شرکت شما بازگردد. “

این سرمایه گذاری به ویژه در بخش های تخصصی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. کارسون گفت: “پیدا کردن آن افراد بسیار دشوار است ، اما وقتی آنها را پیدا کردیم ، آنها را در اولویت قرار می دهیم و سعی می کنیم آن روابط را توسعه دهیم و اطمینان حاصل کنیم که آنها به خوبی آموزش دیده اند و آنها را راهنمایی می کنند.” با جبران خسارت یک نویسنده راضی باشید و با این نوع نویسندگان رابطه برقرار کنید ، خصوصاً برای موفقیت.

مطالب مرتبط  ویدئو: مایک بلومنتال در مورد مشکلات منابع ناخواسته Google Maps

با این وجود ، خوشحال کردن نویسندگان خود به گونه ای که بتواند به مخاطبان شما خدمت کند فراتر از جبران خسارت و آموزش است: مارک ها همچنین باید یک استراتژی محتوا را به خوبی تعریف کنند که نویسندگان خود بتوانند آن را انجام دهند. وی گفت: “بسیاری از مشتری ها این مسیر را ندارند – آنها این ایده را دارند که می خواهند از نظر رتبه بندی چه کاری انجام دهند ، اما مگر اینکه استراتژی واقعی در دست داشته باشند ، شما به نویسنده خود تکیه می کنید تا بسیاری از این موارد را انجام دهد بلند کردن سنگین وقتی که آنها واقعاً مجهز به انجام این کار نباشند ، گفت: “فاستر ، با استناد به تحقیق در مورد کلمات کلیدی و شناسایی موضوع به عنوان وظایفی که اغلب در زمان مناسب تر شدن برای استراتژیست های محتوا به نویسندگان اختصاص می یابد.

دامنه محتوایی که شما ایجاد می کنید همچنین می تواند یک عامل مهم برای مخاطبان شما و همچنین نویسندگان شما باشد. او گفت: “خیلی سریع در حرفه خود ، به این واقعیت پی می برید که فقط می خواهید روی پروژه های موفق کار کنید. Tice گفت ، شما می خواهید پروژه هایی را که می توانید برای آنها لاف بزنید ، نتایج و معیارهایی داشته باشید که بتوانید نشان دهید ، “با توجه به اینکه مارک ها باید” برنامه ای داشته باشند که به نظر می رسد امکان پذیر باشد. [writers are] به دنبال پر کردن پرتفوی های ما با برد هستیم. “

مطالب مرتبط  SEL 20200507

در اینجا لیست کاملی از مباحثی که مورد بحث قرار گرفته ایم ، با جدول های زمانی مربوطه:

  • 00:00 – معرفی.
  • 09:02 – اولویت بندی رابطه شما با نویسندگان محتوا چه مزایایی دارد؟
  • 17:22 – چالش هایی که نویسندگان مستقل هنگام برخورد با مشتری با آنها روبرو هستند.
  • 29:16 – روند نویسنده-بررسی.
  • 35:43 – چگونه نویسندگان را منبع کنیم.
  • 42:06 – اهمیت داشتن مختصر و SOP مفصل.
  • 43:42 – دانستن اینکه چه موقع استراتژیست را بیاورید تا از نویسندگان خود نهایت استفاده را ببرید.
  • 45:22 – چگونگی سرمایه گذاری در نویسنده مناسب می تواند استراتژی محتوای شما را بهبود ببخشد.

جلسه کامل را در بالا مشاهده کنید و در کانال YouTube Engine Engine Land برای اشتراک در قسمت های Live Live with Engine Search Earth مشترک شوید.

ملاقات های هفتگی با موتور جستجو زندگی می کنند در مورد ارائه یک بازاریاب بزرگ به یک بستر برای اطلاع رسانی ، پشتیبانی و گردهمایی جامعه جهانی ما است. اگر ایده ای برای جلسه دارید یا می خواهید به یک پانل بپیوندید ، از طریق ایمیل استفاده کنید [email protected].

اطلاعات بیشتر از SMX Next

  • ثبت نام کنید تا تمام جلسات را به صورت تقاضا مشاهده کنید!
  • چگونه فناوری در حال تغییر معنای بازاریابی مؤثر (جستجو) است
  • تعهد به تنوع در یک سازمان چگونه به نظر می رسد؟
  • نحوه تنظیم یک چارچوب آزمایش ساده Google Ads برای بهینه سازی مداوم کمپین

The post Replay: چگونه می توان روابط و نوشتن محتوا را با نویسندگان محتوا پیدا کرد و اولین بار در موتور موتور جستجو ظاهر شد

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top