بازاریابی Crowd: ترس ، هدیه و یک راهنمای جامع

thumbnail

من 15 سال در سئو در مکانهای کاملاً رقابتی کار کرده ام – 7 نفر از آنها در ایجاد لینک و 5 نفر در بازاریابی جمعی. در آن زمان ، من ستایش و تعصب زیادی نسبت به بازاریابی جمعی دیده ام. بنابراین من تصمیم گرفتم که تمام تجربیات عملی خود را جمع آوری کرده و از مواردی استفاده کنم و یک راهنمای جامع در مورد بازاریابی جمعی – با تعاریف ، بهترین شیوه ها و مثالهای زندگی بسازم. من کاملاً باز خواهم بود منتظر نام مارک های بزرگ نباشید (بیش از هر چیز در اینجا رازداری است ، درست است؟) ، اما منتظر حقیقت خام در مورد این روش تبلیغاتی منحصر به فرد باشید.

بیایید با اصول شروع کنیم.

بازاریابی Crowd: چه چیزی است و چه چیزی نیست

بازاریابی جمعی روشی برای تبلیغ مارک ها از طریق تماس مستقیم با مخاطبان هدف آنها در انجمن ها و سیستم عامل های مشابه فروم است. ما ، در Natural Links ، کار با انجمن های خاص صنعت را ترجیح می دهیم. باید در بحث های ارگانیک در مورد موضوعات مرتبط با ارزش پیشنهادی نام تجاری شرکت کنید. هنگامی که بازاریابی جمعی به درستی انجام شود ، آگاهی از نام تجاری مشتریان را افزایش داده و هزاران بک لینک طبیعی و ایمن ایجاد می کند که باعث ایجاد ترافیک ارگانیک می شود.

چرا ما در Natural Links آن پیوندهای ایجاد شده توسط فعالیت های بازاریابی جمعی را “طبیعی” می نامیم؟ به این دلیل که محتوای بازاریابی جمعی دقیقاً مانند محتوای یک کاربر واقعی به نظر می رسد که در مورد محصول یا خدمات نظر دارد ، مشاوره می دهد و می خواهد در مورد آن با همسالان خود بحث کند.

در این مرحله ، ما می توانیم اولین و رایج ترین کلیشه را بشکنیم: “بازاریابی جمعی هرزنامه است.” اعداد و تصاویر بهتر از کلمات صحبت می کنند ، بنابراین بیایید به تصاویر اینجا مراجعه کنیم.

این یک پیوند طبیعی به عنوان بخشی از بازاریابی جمعی:

در یک بحث مربوطه از یک حساب معتبر با کشش ، سابقه و موارد پسندیده شده ارسال شده است.

و این است هرزنامه ها شما همه این شایعات را در مورد این موارد شنیده اید:

این یکی از یک حساب خالی ، نوشته شده به زبان انگلیسی شکسته ، در یک موضوع اختصاص داده شده به یک موضوع کاملا بی ربط ارسال شده است.

بنابراین ، برای اشاره به i ها و عبور از t ها: این مقاله در مورد مقاله اول است – بازاریابی از طریق جمعیت واقعی و پیوندهای طبیعی.

بازاریابی جمعی چگونه کار می کند؟

به روزرسانی های Google مانند BERT منجر به رتبه بندی بالای مقالات با کیفیت بالا با زبان طبیعی می شود. نمایندگان عمومی این شرکت مدام اظهار می دارند که گوگل بیش از هر چیز به محتوای عالی پاداش می دهد. با این حال ، محتوا به تنهایی کافی نیست ، زیرا پیوندها هنوز برای رتبه بندی بسیار مهم هستند. موتورهای جستجو از رشد صاف ، لیست لنگرهای ساختاریافته و نمایه پیوند طبیعی برخوردار هستند. بنابراین ، بازاریابی جمعی و فکر شده می تواند به بسیاری از کارهای بازاریابی و سئو کمک کند.

بازاریابی انبوه برای تبلیغ عمومی:

  • دید محصول را افزایش می دهد و تقاضا را افزایش می دهد.
  • آگاهی از برند را افزایش می دهد و درک آن را شکل می دهد.
  • جذب ترافیک اضافی و منجر به پتانسیل ایجاد به وب سایت ها

بازاریابی انبوه برای بهینه سازی موتور جستجو:

  • مشخصات پیوند متعادل را برای وب سایت هدف ایجاد می کند.
  • لیست لنگر صحیحی را با لنگرهایی در پیوندهای ارتباطی با وزنه سنگین و پیوندهای طبیعی غیر لنگر ایجاد می کند.
  • پیوندهای طبیعی خالص و بدون ربات یا پوستر خودکار را به ارمغان می آورد – فقط ارتباط واقعی انسان است.
مطالب مرتبط  دلیل وب سایت ها از دست دادن ترافیک ارزشمند گوگل است

چه کسی به بازاریابی جمعی نیاز دارد؟

می توانم بگویم همه کسانی که سایتی دارند به بازاریابی جمعی نیاز دارند – و این حتی دروغ هم نخواهد بود. هنوز هم ، این خیلی آسان است. من به خصوص روی چندین دسته تجاری تمرکز می کنم.

  • محصولات جدید در بازار یا محصولات شناخته شده با عرضه های منظم.
    • وقتی قرار است محصول جدید وارد بازار شود ، مشتریان هنوز کالایی را نمی شناسند و آن را جستجو نمی کنند – البته به جز آیفون جدید. بازاریابی انبوه می تواند پیشنهاد جدیدی را به مشتریان هدف معرفی کند.
  • صنایع سانسور شده توسط گوگل.
    • همانطور که همه شاهد هستیم ، گوگل به بزرگترین سانسورسان جهان تبدیل می شود. بزرگترین موتور جستجو وب سایت ها ، موضوعات و کل صنایع را ممنوع می کند. لیست محتوای ممنوع روز به روز بیشتر می شود. اکنون این نه تنها شامل کالاهای تقلبی یا محتوای بزرگسالان ، بلکه شامل قمار ، سیاست ، مراقبت های بهداشتی و حتی الکل است. بنابراین ، لیست طولانی طاقچه های تجاری فراتر از تبلیغات رسمی Google است و با پیوندهای جمعیت ترافیک را جمع می کند.
  • مارک هایی که می توانند با تحریم های SE مواجه شوند.
    • حتی قانونی ترین وب سایت موجود در قسمت سفید نیز می تواند منع اشتباهات استراتژی سئو را داشته باشد. به عنوان مثال ، یک استراتژی ایجاد پیوند تهاجمی می تواند وب سایت اصلی تجاری را به صورت دستی فیلتر کند. از پیوندهای انبوه می توان برای کاهش تأثیر منفی فعالیتهای “سنگین تر” ایجاد پیوند مانند PBN و کاهش خطرات استفاده کرد.

چگونه منابع وب را برای بازاریابی جمعی انتخاب کنیم

اگر در مقاله به این مرحله رسیدید ، از قبل می دانید که انجام بازاریابی جمعی با کیفیت مهم است. پس چه چیزی در پشت این “کیفیت” قرار دارد؟ اول ، بهداشت منابع انتخاب شده برای بازاریابی گسترده شما – همه موارد ناخواسته و کثیف باید بلافاصله شسته شوند. دوم ، شما فقط می توانید از منابع موجود برای نظرات – وب سایت ها ، شبکه های اجتماعی ، انجمن ها و وبلاگ ها استفاده کنید.

انواع مختلفی از منابع محبوب وجود دارد که می توانید درباره آنها نظر دهید:

  • سایت ها را مرور کنید
  • بسترهای اجتماعی / جوامع
  • انجمن های موضوعی
  • خدمات پرسش و پاسخ
  • نظرات در وب سایت های مربوطه

وبلاگ های مستقل چطور؟ برخی از بازاریاب های مردمی از آنها برای ارسال لینک استفاده می کنند ، اما من فکر می کنم این یک تقلب است. چند وبلاگ مستقل با نظارت قوی و بحث های زنده در نظرات وجود دارد. بقیه 99٪ مرده اند. مطمئناً ارزش یک تلاش را ندارد.

منابع وب برای بازاریابی جمعی: معیارهای انتخاب

  • ترافیک! بازاریابی جمعی فقط یک پیوند نیست. همچنین آگاهی از برند و بازدید بیشتر از طریق این پیوند است. با هر کلیک بر روی پیوند ، وزن آن برای موتور جستجو افزایش می یابد – اما با کم بودن بازدید در سایت غیرممکن است.
    • نحوه بررسی: SimilarWeb
    • وب سایت هایی با بازدیدکننده 20k ++ بی نظیر انتخاب کنید
  • ارتباط. به نظر ساده می رسد ، بنابراین یادآوری می کنیم: پیوندی از یک سایت با مضمون مرتبط برای موتورهای جستجو و افراد بهتر است. مهارت یافتن منابع مناسب برای ارسال پیوند ، بازاریاب ماهر را از جوان متمایز می کند.
    • نحوه بررسی: به صورت دستی
    • فقط از طریق نمایه پیوند به دنبال نام سایت و دامنه ها باشید.
  • معیارهای. مهمترین معیارها TF (Trust Flow) و Domain Authority (DA) هستند. TF خوب از 10 شروع می شود ، برای Domain Authority (DA) ، میانگین صنعت توصیه شده در 40-50 ، و البته ، هرچه بالاتر بهتر است. اکنون مدیران سایت همچنین رتبه بندی دامنه (DR) توسط Ahrefs را بررسی می کنند که کیفیت و کمیت پیوندهای خارجی را ارزیابی می کند. DA و DR تقریباً شبیه یکدیگر هستند ، اما استفاده از هر دو و مقایسه آنها منطقی است.
    • نحوه بررسی: Ahrefs ، Moz ، Majestic
  • اعتدال حتی اگر معیارها زیاد باشد ، بسیاری از پیوندهای هرزنامه در وب سایت از ارزش و وزن آن می کاهند ، بنابراین تعدیل نکته مهم دیگری است که باید به آن فکر کنید. من می توانم به 3 نوع وب سایت تعدیل شده اشاره کنم:
    • تعدیل نشده (با هرزنامه دستی و خودکار اینجا و آنجا).
    • به آرامی تعدیل شده (هیچ موضوعی کاملاً اسپم نشده است اما هرزنامه گاهی اوقات ظاهر می شود).
    • کاملاً تحت نظارت قرار گرفت (اصلاً پیوند ناخواسته ای وجود ندارد).
    • بازاریابی جمعی با کیفیت هیچ ارتباطی با دسته 1 ندارد. 80٪ براساس منابع بسیار معتدل ساخته شده است ، در حالی که منابع معتدل معتدل بیش از 20٪ را پوشش نمی دهند
    • نحوه بررسی: مدتی را برای تحقیق در انجمن اختصاص دهید ، مدیران سایت را پیدا کنید ، لینک های اسپم را بررسی کنید.

پاداش برای کسانی که تا آخر می خوانند: موارد واقعی برای Crowd Marketing استفاده کنید

من به عنوان یکی از بنیانگذاران Natural Links ، نمونه هایی از بازاریابی جمعی عاقلانه را به صورت روزانه می بینم. بنابراین من نمی توانم فرصتی را برای ارائه این راهنما با چند داستان موفقیت از دست بدهم. افسوس سیاست محرمانه محرمانه ما به ما اجازه نمی دهد نام مشتریان خود را فاش کنیم. با این حال ، ما هنوز هم می توانیم مورد علاقه شما را نشان دهیم.

مطالب مرتبط  درآمد Google Q1 امیدوار است که رکود تبلیغاتی به همان شکلی که انتظار می رود افت کند

در اینجا نمودار ترافیک مشتری ما در طاقچه امور مالی (PDL) آمده است. ما همکاری را از همان روز اول انتشار وب سایت آغاز کردیم و مشتری را از صفر به بیش از 13 هزار بازدید کننده در ماه رساندیم – همه این موارد فقط در 1 سال است. جادو بود؟ خیر. فقط یک تکنیک فنی منطقی و رشد نرم پروفایل بک لینک از 20-50 پیوند جمعیت در ماه به 500-1000 پیوند جمعیت در ماه.

در اینجا نمودار مشتری دیگر ما در گروه دوست یابی آمده است.

آنها از 18 ماه کیفیت بازاریابی جمعی چه نتیجه ای گرفتند؟

  • ترافیک آلی در عرض 1 سال x2.5 ضرب شد.
  • هیچ تاثیری عمده در به روزرسانی گوگل در مه 2020 در تجارت مشتری ندارد.
  • شاخص های ترافیک رشد تدریجی پایدار را نشان می دهند.

راز آنها چه بود؟ هیچ چیز جادویی دوباره. این یک استراتژی 3 طبقه ای برای بازاریابی جمعی بود.

  • پیوندهای جمعیت سطح 1 – افزایش و تنوع بخشیدن به نمایه لینک های سایت تجاری.
  • پیوندهای جمعیتی سطح 2 – در حال افزایش مشخصات بک لینک و موقعیت سایت های غیر تجاری تحت مدیریت مشتری.
  • پیوندهای جمعیتی سطح 3 – تقویت موقعیت وب سایت های شخص ثالث که به سایت های غیر تجاری مشتری پیوند دارند.

نتیجه

بازاریابی انبوه سزاوار جایگاه خود در میان روشهای موثر جستجوگرها و تبلیغات است و وقتی با فکر انجام شود واقعاً کارساز است! این می تواند یک سس مخفی برای استراتژی SEO شما باشد. مشخصات پیوند را طبیعی و متعادل کنید ، رتبه بندی وب سایت را افزایش دهید ، ترافیک ارگانیک را افزایش دهید و در نتیجه مشتری جدیدی بیاورید. نیازی به ترس از بازاریابی جمعی نیست – گرچه قطعاً باید این کار را درست انجام دهید.

The post بازاریابی Crowd: ترس ، هدیه و یک راهنمای جامع اولین بار در سرزمین موتور جستجو ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top