بازاریابی که آینده جمعی ما به آن بستگی دارد

thumbnail

در دنیای امروز ، هر عنوان دیگری بمباران حواس است: ناآرامی های اجتماعی ، عدالت اقلیمی ، همه گیری جهانی ، لغو فرهنگ ، اخبار جعلی و فرسایش حریم خصوصی داده ها – بدون ذکر عقاید بیشمار در مورد نحوه پیمایش این مسائل.

در نتیجه ، تسریع در تحول در صنایع ، مشاغل و رفتار مصرف کنندگان اتفاق می افتد. یک تغییر ذهنیت وجود دارد که در آن مردم به طور فزاینده ای به دنبال مارک های تجاری برای حل مشکلات اجتماعی هستند و آنها به دنبال خرید از مارک هایی هستند که چیزی بیش از محصولاتشان نیستند ، اما مطابق با ارزش های خود هستند.

به عنوان بازاریاب ، از خود می پرسیم که چه نقشی در تلاقی اصول ، سود و هدف داریم؟ و آیا ما به عنوان بازاریاب می توانیم در بهترین آینده جمعی خود سهیم باشیم؟ پاسخ بله است. ما آن را بازاریابی با هدف می نامیم.

بازاریابی با هدف ساختن نام تجاری است که با جلب اعتماد و حمایت از ارزش های مردم در زندگی مردم مورد استقبال قرار گیرد. این کار با احترام به حق حریم خصوصی آنها ، شفافیت و طراحی تجربه های عادلانه آغاز می شود.

اعتماد وقتی تبدیل به عشق می شود که مارک ها ارزش هایی را در طول تجربه مشتری نشان می دهند و آنها را از طریق بازاریابی و تبلیغات بیان می کنند تا به مردم فرصت اتصال و یافتن معنای مشترک در ارزش های مشترک را بدهند. عشق به برند هنگامی منجر به وفاداری می شود که کسی اصالت ، گنجاندن شخصی را تجربه کند و در نتیجه احساس کند “این مارک برای شخصی مثل من است”. این بازاریابی با هدف است و این کتاب شرح مفصل را بیان می کند.

این استراتژی مبتنی بر مطالعات تحقیقاتی متعدد توسط Microsoft Advertising و پشتیبانی شده توسط مطالعات مختلف شخص ثالث است. نتیجه این یک راهنمای عملی برای ایجاد یک نام تجاری معتمد است ، که به معنای وفادار بودن به ارزشهای برند شما ، از جمله افراد بیشتر و بازاریاب مسئول است.

در اینجا سه ​​بلوک اصلی بازاریابی با هدف وجود دارد ، که در اینجا شما پنج اقدام سریع را پیدا خواهید کرد که مستقیماً از طریق بازاریابی با هدف بازی انجام می شوند.

1. مسئولیت پذیری.

نقش مسئولیت در بازاریابی تا حدودی ، حریم خصوصی ، شفافیت و بازاریابی قابل دسترسی را پوشش می دهد. این در مورد متولیان خوب تجربه مشتری بودن است.

اعتماد به نفس ساکن نیست اما می تواند با داشتن یک مهمان خوب در تجربه مشتری ، به صورت پویا ایجاد شود. شرکت ها باید به طور مداوم با مسئولیت پذیری و شفافیت در جمع آوری داده ها ، اعتماد مردم را جلب کنند – بازاریابی مسئولانه نقشی اساسی دارد.

مطالب مرتبط  Google فرمهای اصلی را به کمپین های YouTube ، Discovery گسترش می دهد

با مرور فعالانه اقدامات مربوط به حریم خصوصی و جمع آوری داده ها ، شروع به کار کنید اما از خط مشی های این پلتفرم درباره مکان قرارگیری تبلیغات خود نیز آگاهی داشته باشید. بازاریاب مسئول بودن همچنین به معنای اولویت قرار دادن ایمنی برند و انتخاب هوشمندانه مکان تبلیغات خود و همچنین اطمینان از تولید بازاریابی قابل دسترسی است.

پنج اقدام سریع برای شروع در مسیر بازاریابی مسئولانه تر:

  • “شش روش برتر برای نشان دادن مسئولیت” را دریافت کنید.
  • پنج روش اصلی که مردم احساس می کنند ارزش به اشتراک گذاشتن داده های شخصی آنها و همچنین آنچه بیشترین نگرانی آنها را برای بهینه سازی تجربه نام تجاری شما دارند ، مرور کنید
  • “لیست بررسی الزامات بستر تبلیغاتی” را مرور کنید.
  • “چک لیست رعایت حریم خصوصی برای بازاریابان” را مرور کنید
  • بازاریابی مسئولانه همچنین بازاریابی قابل دسترسی است ، بنابراین حتماً تمام بخش اختصاص داده شده به بازاریابی قابل دسترسی را مرور کنید

2. ارزش ها.

نقش ارزش ها در بازاریابی ابتدا بر اساس ارزش های تجاری بنا می شود و به افراد دارای ارزش های مشترک امکان می دهد معنای مشترکی را در تجربه برند پیدا کنند.

ارزش ها ذاتاً در ایجاد اعتماد نهفته است. و اعتماد به نام تجاری منجر به عشق به برند و وفاداری به مارک تجاری می شود که همگی به پیشبرد خرید برای یک برند کمک می کنند. این سه عنصر ارتباط تنگاتنگی دارند: همبستگی بین اعتماد و عشق به برند 76٪ و همبستگی بین عشق به برند و وفاداری 55٪ است. افراد می خواهند با مارکهایی که ارزشهای مشترک دارند هزینه کنند و آنچه را که به آن اعتقاد دارند را بپذیرند. بدانید که هدف و ارزشهای برند شما اعتماد و ارتباطات اصیل با مردم را برای باز کردن فرصتهای تجاری ایجاد می کند.

پنج عمل سریع برای هدایت مقدار با مقادیر:

  • درباره تبلیغات اخلاقی بیاموزید زیرا برای اعتماد شرکت 3X مهمتر از صلاحیت است. چک لیست تبلیغات اخلاقی را مرور کنید.
  • ویژگی های برتر مارک مرتبط با ارزش های مشترک ایجاد اعتماد به برند را مرور کنید.
  • ماموریت خود را به عنوان یک شرکت بررسی کنید و محصولات ، خدمات یا تجربیات خود را در راستای همخوانی با هدف و ارزش های خود به طور واقعی تنظیم کنید. این کلید اصالت است.
  • عکسهای متنوع مخاطب را در ارزش های مختلف ملیت ها ، گرایش های جنسی و نسل ها مرور کنید.
  • پایداری را به عنوان یک ارزش در نظر بگیرید و بررسی کنید که چگونه سیستم عامل های تبلیغاتی می توانند فرصتهای بازاریابی را با شرکای تأمین خود فراهم کنند.

3. شمول.

نقش شمول در بازاریابی در مورد بیان لنزهای فراگیر بر روی خروجی های هر تجارت است. این یک ضرورت بازاریابی مدرن است.

مطالب مرتبط  Google Ads برای ممنوع کردن نرم افزارهای جاسوسی ، نظارت بر محصولات و خدمات

بازاریابی فراگیر به معنای در نظر گرفتن ابعاد مختلف تنوع برای ایجاد بازنمایی دقیق فرهنگی در تبلیغات شما است ، نه کلیشه سازی. برندی که گنجاندن آن در تبلیغات را مدنظر قرار می دهد سعی در ایجاد ارتباط معتبر ، نشان دادن ذهنیت باز و انتقال عدالت دارد. این فرصتی برای ایجاد روابط معنادارتر با مردم است و در تبلیغات نشان می دهد که برای آنها ارزش قائل هستید.

بینش روشنی در Marketing with Purpose وجود دارد که به شما کمک می کند تا این عنصر اصلی را برای اعتماد فعال کنید. هنگامی که افراد احساس می کنند ، لذت و اعتماد به دنبال دارد ، که منجر به عشق به برند ، وفاداری و افزایش قصد خرید می شود. علاوه بر این ، تبلیغات فراگیر قصد خرید را 23 امتیاز افزایش داد.

پنج اقدام سریع برای ایجاد تبلیغات فراگیر:

  • مدل فعال سازی بازاریابی فراگیر را مرور کنید – رویکرد “آنچه شما به بازار عرضه می کنید ، چه کسی را به شما بازاریابی می کنید ، چگونه شما را به بازار عرضه می کنید” برای طراحی کمپین های مربوط به نام تجاری شما.
  • چک لیست بازاریابی محصولات فراگیر را مرور کنید.
  • بیاموزید که چگونه استراتژی کلمه کلیدی فراگیر خود را برای سئو ، SEM ، بازاریابی محتوا و موارد دیگر توسعه دهید
  • بیاموزید که چگونه سه استعاره را برای درج در تصاویر آگهی اعمال کنید: اتصالات ، گشودگی ، تعادل.
  • بیاموزید که چگونه از Microsoft Bing برای اسکن سریع نمایش تصویر سایت خود استفاده کنید و در صورتی که مخاطبانی را که به آنها بازاریابی می کنید ، تأمل کنید.

یک رویکرد مسئولانه ، مبتنی بر ارزش و فراگیر در بازاریابی فقط هدف قرار دادن بخشهای طاقچه ، ارائه ارزش محصول یا انطباق با سیاست نیست. این در مورد ایجاد روابط واقعی با مردم است که تنوع و طیف گسترده ای از تجارب انسانی را جشن می گیرند. درج عمدی با هدف بافته شده در سراسر تجربه برند ، احساس پذیرش ، رضایت ، اطمینان ، اطمینان ، امید و ایمنی را به همراه دارد که باعث وفاداری می شود – شاخص اصلی رشد کسب و کار در آینده.

کتاب راهنمای بازاریابی با هدف را کاوش کنید تا به شما کمک کند به طور واقعی بازاریابی خود را با هدف ساختن نام تجاری قابل اعتماد متصل کنید. این راهنمای ایجاد اعتماد ، عشق و وفاداری است و در عین حال اثبات آینده تجارت در این اوقات تحول است. بازاریابی با بازاریابان Purpose به دنبال یافتن نقطه تلاقی هدف ، سود و اصول برای کمک به بهترین آینده جمعی ما هستند.

پست بازاریابی که آینده جمعی ما به آن بستگی دارد اولین بار در Search Engine Land ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top