بازاریابی محتوا در مواقع اختلال

thumbnail

بیماری همه گیر و پاسخ به بی عدالتی های نژادی تا حد زیادی بر آنچه در اولویت مخاطبان قرار دارد و چگونگی مشاهده برندها تأثیر گذاشته است. در حالی که این موارد و سایر اختلالات آینده ، قادر به ایجاد گوه بین کسب و کار و مشتریان خود هستند ، آنها همچنین به مارک هایی فرصت می دهند تا خود را از طریق بازاریابی محتوای همدلی که از مخاطبان و اهداف تجاری پشتیبانی می کند ، متمایز کنند.

در SMX بعد ، من به روشهایی اشاره کردم که مارک ها می توانند از این فرصت ها استفاده کنند و از برخی از مشکلات احتمالی غم انگیز بازاریابی در چنین مواقع پر تلاطم جلوگیری کنم. من برخی از موارد اصلی پیشگویی را در زیر شرح داده ام ، اما می توانید با ثبت نام در SMX Next ، به طور کامل تماشا کنید و به کلیه جلسات دیگر دسترسی داشته باشید.

برای حرکت در اختلال در بازاریابی ، یک گردش کار با واکنش سریع ایجاد کنید

در طول سال 2020 ، ما دیده ایم که مشتریانی با مارک هایی درگیر می شوند که با همدلی و خلاقیت به آنچه مخاطبان خود را تجربه می کنند پاسخ داده اند ، در حالی که سازمان هایی که از آن دریغ می کنند یا خطایی را انجام می دهند با انتقاد مواجه شده اند. ایجاد یک تیم پاسخ سریع یا گردش کار یکی از راه هایی است که می توانید نام تجاری خود را برای موفقیت در مواقعی که رویدادهای جاری به نوبه خود غیرقابل پیش بینی است ، تنظیم کنید.

بازاریابان باید فرآیندهای موجود خود را مورد بازرسی قرار دهند تا به وضوح مشخص شود که هر یک از اعضای تیم خود مسئول چیست ، متوقف کردن پیام رسانی خودکار ، چگونگی دستیابی به سهامداران و چه کانالهایی برای ارائه آن پاسخ ها استفاده خواهد شد.

علاوه بر این ، هر یک از اعضای تیم باید با موضع سازمان شما در مورد رویدادهای جاری و موضوعاتی که بر مشتریانش تأثیر می گذارد آشنا باشد. داشتن این مکالمات قبل از زمان ، می تواند به جای کاهش سرعت آن با بحث های داخلی ، روند پاسخ را تسریع کند.

قرار گرفتن تمام اعضای سازمان شما در همان صفحه در مورد مسائل قطبی سازی قبل از زمان می تواند پاسخ سریع تری را تسهیل کرده و از خطرات احتمالی جلوگیری کند.

کراس فیت در پی قتل جورج فلوید با این مسئله روبرو شد و در نهایت منجر به اظهار نظر مدیرعامل آن شد که وی سرانجام استعفا خواهد کرد و در نتیجه بیش از 1000 سالن ورزشی از برند خود فاصله گرفتند و هزینه های وابسته خود را با آنها گرفتند.

در طرف مقابل از طیف ، بن و جری است توییت کرد پاسخ اولیه آن کمتر از دو روز پس از حادثه ، با اشاره به دنبال کنندگان در پست وبلاگ آن چرا سیاه مهم استدر چهار هفته بعد ، بیش از نیمی از پست های بیشتر در مورد نژادپرستی منتشر کرد. CrossFit به جای خراب کردن شهرت و جامعه خود ، ممکن است اگر با بحث در مورد این موضوعات از قبل تهیه کرده و موضع خود را به موقع تر آماده کرده بود مخاطبان خود را متحد کند.

همدلی را در لحن و پیام خود بیان کنید

علاوه بر پیشبرد اولویت های شغلی ، برند شما نیز باید با توجه به مخاطبان شما و شرایطی که ما در آن بازاریابی می کنیم ، به تناسب مناسب برسد. برخی ممکن است این را به عنوان یک سازش قلمداد کنند ، اما لحن یکی از مؤلفه های مهم پیام رسانی است. مارک های نزدیک به اهداف خود – این اهداف یکسان و یکسان هستند. تفاوت امروز این است که مخاطبان احتمالاً با توجه به همه گیر جهانی ، پیامد اقتصادی آن و حرکات برای برابری نژادی ، نسبت به لحن حساس تر هستند.

آن را به یک مکالمه دو طرفه تبدیل کنید. ارتباط مستقیم با مشتریان به آنها امکان می دهد تا نگرانی ها و اولویت هایشان را به سازمان خود بگویید ، شما را قادر می سازد تا از آنها بهتر حمایت کنید. مشاغل می توانند از کانال های اجتماعی ، پیام کوتاه ، چت وب سایت یا سایر روش ها برای ارتباط با مخاطبان خود استفاده کنند و دریابند که چگونه تحت تأثیر COVID-19 یا سایر اختلالات زندگی روزمره خود قرار گرفته اند. علاوه بر این که به این طریق به مشتریان خود کمک کنید ، می توانید از این فرصت برای ایجاد ایده های بازاریابی بیشتر در زمینه محتوا نیز استفاده کنید.

فروشندگان ابزار موسیقی آنلاین Sweetwater ایمیل های شخصی را به مشتریان خود می فرستد تا بپرسند آیا راه هایی وجود دارد که بتواند به آنها کمک کند.

پیش فرض های خود را مقیاس کنید. یک روش ظریف تر برای تنظیم لحن و پیام رسانی شما ، ارزیابی خلاقیتان برای مشخص کردن مکان های فرضی است. بسیاری از تلاش های بازاریابی از personas بر اساس داده ها و مفروضات به عنوان پایه استفاده می کنند ، اما همیشه این پیامدها برای پیام های شما سودمند نیستند. انتقال یک فرض نادرست در مورد مخاطبان شما احتمالاً باعث می شود برند شما در مواقعی که مردم نسبت به وقایع فعلی حساس هستند ، بازگردند.

پس از اعتراضات به دنبال مرگ جورج فلوید ، احتمالاً Suitsupply تصور می كرد مخاطبانش پذیرای مدلهایی هستند كه لباسهایشان را بپوشانند و با معترضین در پس زمینه قرار بگیرند. این عنوان همچنین نتوانست آنچه خود برند را انجام می دهد ، در هر صورت ، برای جنبش Black Lives Matter انجام دهد. تصاویر فوق ظرف چند ساعت پس از ارسال از اینستاگرام Suitsupply حذف شد و روز بعد مارک عذرخواهی صادر کرد.

مطالب مرتبط  چگونه کانال خود را در Roku شروع کنیم و برجسته شویم: یک راهنمای جامع

اما ، به پیام های عمومی متوسل نشوید. مراجعه به پیام های عمومی ایمن تر ، ممکن است به شما در کنار گذاشتن موضوعات حساس کمک کند ، اما همچنین بدان معنی است که پیام های شما بعید نیست که به خصوص با کسی طنین انداز شوند. علاوه بر این ، با توجه به اینکه شرکت ها پاسخ های عصبی به جنبش Black Lives Matter می دهند ، مخاطبان به طور فزاینده ای شک و تردید می کنند.

مارک ها می توانند با نشان دادن چگونگی اقدام برای کمک به مشتریان یا جامعه خود ، به یاد ماندنی تر باشند و یادداشت های صحیح را با مخاطبان خود به نمایش بگذارند. به عنوان مثال فورد این کار را با همکاری با 3M و اتحادیه کارگران متحد اتومبیل برای تولید دستگاه تنفس انجام داد.

مربوط: بازاریابی محتوای همدلانه بدون اصالت صاف است [Video]

داده های جستجو و خلاقیت را برای اطلاع از استراتژی محتوای خود ترکیب کنید

COVID-19 رفتار جستجو را به طرز چشمگیری تحت تأثیر قرار داده و به تبع آن ، نتایج جستجو نیز تغییر یافته است تا آنچه را که کاربران اکنون به دنبال آن هستند ، تنظیم شود. از آنجایی که بخش هایی از کشور مجدداً گشوده می شوند ، و به محض این که مردم به سایر موضوعات لرزه ای می پردازند ، الگوهای رفتاری جستجو ممکن است به طرز چشمگیری نسبت به سالهای قبل منحرف شود. این بدان معنا نیست که داده های جستجو دیگر مفید نیستند – این بدان معناست که قبل از تصمیم گیری در مورد استراتژی محتوا ، به خلاقیت و تحقیق بیشتری نیاز دارید.

درست بعد از برخورد به فن. در كوتاه مدت پس از وقوع اخبار مهم ، مخاطبان احتمالاً معاش خود و خانواده یا اجتماع خود را در اولویت قرار می دهند. این دوره همچنین در حال تغییر رفتارهای جستجو است که افراد به دنبال یافتن منابع و راه حل هایی برای چگونگی تأثیر وقایع جاری بر روی شخصاً هستند ، که متغیرهای بیشتری را در ترکیب ایجاد می کند و باعث می شود رفتار جستجو به تفسیر دشوارتر شود.

در طی این زمان حساس ، هر علامت تجاری می تواند برای پاسخگویی به سؤالات و نگرانی های فوری مخاطبان خود ، شانس بیشتری برای استقبال بیشتر داشته باشد و هر پیام رسانی که از این هدف دور شود ، احتمالاً نویز تلقی خواهد شد.

مطالب مرتبط  Google Podcasts Manager نتایج جستجو و کلیک های جستجوی Google را به شما نشان می دهد

با دقت بررسی کنید که آیا پیام شما به مخاطبان شما یا جامعه عمومی با آنچه در حال حاضر در حال جستجو هستند ، کمک می کند. اگر در حال حاضر قادر به ارائه خدمات به آنها نیستید ، بهتر است از حواس پرتی به آنها جلوگیری کنید و در عوض ، پاسخ سازمان خود را در وب سایت خود منتشر کنید که در صورت آماده شدن ، مردم بتوانند به آن دسترسی پیدا کنند. یکی از بدترین کارهایی که یک برند می تواند انجام دهد بیگانه کردن مشتریان با استفاده از این فرصت برای مرکزیت خود است.

بعد از شوک اولیه. با تطبیق مخاطبان با وضع موجود جدید ، رفتارهای جستجو نیز به الگوهای قابل پیش بینی تر تبدیل می شوند (حداقل تا زمانی که وضعیت موجود دوباره تغییر کند). در این مرحله ، ممکن است مشتریان به دنبال بازگشت به برخی از عادتهای قبلی خود و یا گرفتن علایق جدید برای کمک به آنها در طی این دوره باشند ، فرصتهایی را برای ترکیب برخی بازاریابی خلاق با روندها و داده های جستجو ایجاد می کنند. در اینجا مثالی از این عوامل جمع شده است:

علاقه به عبارت جستجو “پذیرش سگ” بین ژانویه ، 2004 و ژوئن ، 2020.

در طی شش هفته-هفته پس از اعلام بیماری همه گیر کرونور ویروس اضطراری ملی ، جستجو برای “فرزندخواندگی سگ” با اوج تمام وقت روبرو شد. کیت زندگیپادکست NPR درباره سلامتی ، پول و سایر مهارتهای زندگی ، اپیزودی را منتشر کرد که ملاحظاتی را برای صاحبان سگ های احتمالی در نظر می گرفت و آن اطلاعات را برای یک پست وبلاگ همراه و ویدیوی YouTube دوباره جمع می کرد.

علاوه بر روندها و داده های جستجو ، بازاریابان باید از طریق ارتباط مستقیم ، نظرسنجی یا نظارت بر رسانه های اجتماعی به آنچه مخاطبان خود را احساس می کنند گوش دهند. احساساتی که اعضای مخاطب شما ابراز می کنند و مکالماتی که با یکدیگر دارند می توانند به شما در کشف نکات درد که محتوای شما می تواند به شما کمک کند ، کمک کنند.

DoubleTree توسط هیلتون نشان داد که با اشتراک گذاری دستور العمل های رسمی شیرینی چیپس شکلات خود ، با مشتریان خود که به دلیل COVID-19 رزرو را لغو کرده اند ، هماهنگ بوده است. شاون مک آاتر ، معاون رئيس جمهور و رئیس ارشد هتل در هتل ، گفت: “ما امیدواریم که خانواده ها از پخت و پز در کنار هم در خانه خود لذت ببرند ، و ما مشتاقانه منتظر استقبال همه میهمانانمان با یک کوکی DoubleTree گرم در هنگام مسافرت هستیم.” این کمپین با همدردی از مسافران ناامید حمایت کرده و فعالیتی ایمن را ارائه می دهد که مارک DoubleTree را ترویج می کند و در عین حال به آن کمک می کند تا در زمانی که مردم کمتر از همیشه مسافرت می کنند ، ارتباط خود را حفظ کند.

مخاطبان مختلف از چند راه مختلف تحت تأثیر اختلال در بازاریابی قرار می گیرند ، بنابراین ترکیب مناسب خلاقیت و داده ها از بخش به بخش دیگر متفاوت خواهد بود. تا زمانی که محتوای شما روی برند نباشد ، با صدای مناسب برخورد کند ، سعی در پشتیبانی از مشتریان خود داشته باشد و برای بارها مناسب باشد ، احتمالاً چیزی است که مخاطبان شما از آن استقبال می کنند.

اطلاعات بیشتر از SMX Next

  • ثبت نام کنید تا تمام جلسات را به صورت تقاضا ببینید!
  • به عصر بازاریابی پیش بینی شده خوش آمدید
  • 20 سال از به روزرسانی های الگوریتم گوگل در مورد آنچه که SEO ها باید در مرحله بعدی تمرکز کنند ، می گویند

The post بازاریابی محتوا در زمان اختلال برای اولین بار در موتور موتور جستجو ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top