بازاریابی محتوای همدلانه بدون اصالت صاف است [Video]

thumbnail

لی اودن ، مدیر عامل شرکت گفت: “به طور کلی ، این روند این بوده است که از مشتری پشتیبانی و همدلی داشته باشیم تا واقعاً در آن حفر شویم ،” خوب ، چگونه این محیط فعلی زندگی را برای مشتری تغییر می دهد و از کجا می توانیم کمک کنیم؟ ” بازاریابی TopRank در بازاریابی محتوای ما در زمان جلسه COVID از Live با موتور جستجوگر زمین.

در اوایل شیوع بیماری کورو ویروس ، بسیاری از مارک ها با بیرون کشیدن محتوای عمومی و ایمیل هایی که ابراز همدردی برای مشتریان می کردند ، پاسخ دادند. پیام های پیام رسان مشابه ، یک محتوای دیگر برای COVID ایجاد کرده است که مشتریان از آن خسته شده اند.

Amanda Milligan ، مدیر بازاریابی در Fractl گفت: “من فکر می کنم احساسات زیادی وجود دارد و مردم به نوعی شک و تردید در مورد مارک ها صحبت می کنند و فقط چیزهای خوبی به نظر می رسند ، اما آنها واقعاً کاری انجام نمی دهند.”

Meghan Keaney Anderson ، مدیر بازاریابی در HubSpot گفت: “حجم معاملات کم شده است ، اما شاید به طرز شگفت انگیزی ، فعالیت با مشتریان به پایان رسیده باشد ، ترافیک وب سایت افزایش یابد ، تعامل با ایمیل های بازاریابی به پایان رسیده است.” آنها ناپدید نشده اند و در واقع ، آنها در حال جستجو هستند – آنها به دنبال اطلاعات هستند. ”

مطالب مرتبط  گوگل پیوندهای جدید COVID-19 و Telehealth GMB را برای ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی ارائه می دهد

بحران سلامتی مشتریان را به سمت قلمروهای جدید سوق داده است و آنها به دنبال راه هایی برای انطباق با کارهای روزانه خود ، راه حل هایی برای چالش های ناشی از کار در هنگام قفل شدن و در بعضی از مکان ها هستند که چگونه با خیال راحت از سر بگیرند.

چرا اهمیت می دهیم تقاضای اطلاعات فرصتی برای سازمان ها ایجاد می کند تا با ایجاد محتوا که همدلی واقعی را به شما منتقل می کند و نقاط ویژه ای از درد را برطرف می کند – سرویسی را برای کاهش صدا و رسیدن به مخاطبان خود به وجود آورد – بدون اینکه چرندانه ای بکشند “همه ما در این جمع هستیم” انواع پیام رسانی که مصرف کنندگان به سرعت شروع کردند. برای تنظیم کردن

ممکن است برخی از مارک ها مجبور باشند دوباره به این فکر کنند که همدلی بودن چیست ، “فقط از لحاظ نرم افزاری یا سخت افزاری یا راه حل هایی که ما برای کمک به آنها پیشنهاد نمی کنیم [customers] مشکلی را حل کنید ، اما آنچه دیگر از نظر روابط و اجتماعاتی که ما بخشی از آن هستیم بعنوان یک فرصت موجود است ، آیا می توانیم به آنها منابع اضافه کنیم. از نظر اطلاعاتی چه کاری می توانیم انجام دهیم تا به مردم کمک کنیم تا آنچه را که باید انجام دهند انجام دهند. در چه سازمانهایی می توانیم به آنها کمک کنیم؛ از چه ابتکاراتی می توان حمایت کرد یا بخشی از آنها بودیم؟ ” اودن گفت.

مطالب مرتبط  بازگشت به اصول اولیه: چگونه می توان مارک خود را از طریق یک بحران مدیریت کرد

با Land Engine Land زندگی بیشتری می خواهید؟ بیار اینجا:

  • برای جلسه کامل اینجا را کلیک کنید
  • نحوه ارزیابی فرصت های بازاریابی محتوا در طول COVID [Video]
  • ROI عاطفی باید یکی از شاخص های کلیدی عملکرد شما در طول COVID باشد [Video]
  • چرا بازاریابان تجارت دیجیتال نباید در طول COVID “تاریک شوند” [Video]
  • همچنین می توانید یک لیست کامل از همه جلسات Live with Engine Search Land را در YouTube پیدا کنید.

اطلاعات بیشتر در مورد بازاریابی در زمان coronavirus

  • نحوه ارزیابی فرصت های بازاریابی محتوا در طول COVID [Video]
  • با جستجوی سرعت انتشار ، بازبینی های Google My Business بیشتر از دست رفته است
  • کتاب پخش بازاریابی قدیمی در طول COVID کافی نیست [Video]
  • جمعه سیاه در آوریل: تجارت الکترونیکی طبق سه گزارش در حال رونق است

The post بازاریابی محتوا Empathetic بدون اصالت سقوط می کند [Video] برای اولین بار در موتور موتور جستجو ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top