بازاریابی در طول COVID به معنای آزمایش مداوم است [Video]

thumbnail

ممکن است کسب و کارها برای کاهش هزینه های خود در طی رکود اقتصادی ، فشار را برای کاهش بازاریابی و تبلیغات خود احساس کنند ، اما همه گیر کورو ویروس ثابت کرده است که هیچ پاسخی با اندازه یکسان نیست. ما همچنین شاهد تغییرهای مداوم در رفتارها هستیم زیرا واقعیت ها و پاسخ به بیماری همه گیر تکامل یافته است.

ایمی گفت: “ما شاهد کاهش کمی در حجم جستجو در طرف B2B هستیم ، بنابراین حجم کمتری می گیریم اما به نظر می رسد که منجر به گرمتر شدن می شود ، و از طرف B2C برعکس است.” اسقف ، صاحب Cultivative ، در طول جلسه بازاریابی برند ما از Live با موتور جستجو زمین.

“بسیاری از آن کمپین های عملکرد قیف پایین برای برخی از کسانی که افراد B2B را انتظار می رود که انتظار ندارید عملکرد خوبی داشته باشند هنوز هستند [performing well]میشل مورگان ، مدیر خدمات مشتری در بازاریابی Clix ، گفت: “وی شاهد افزایش سریع چرخه فروش برای برخی از مشتریان است.” “به هر دلیلی [customers] یا واقعاً باید راه حلی بدست آورند یا شاید آنها تازه متوجه شده باشند که جلسات زیادی دارند [before the pandemic] . . . و همه چیز خیلی سریعتر از آنچه پیش رفته بود ، پیش می رود. “

مطالب مرتبط  درآمد Q1 فیس بوک: سرمایه گذاران از "علائم ثبات" در درآمدهای تبلیغاتی هیجان زده می شوند

بیشوپ گفت: “این واقعاً به این بستگی دارد كه چگونه می توانند تجارت كنند و آیا آنها قادر به انجام كار بدون حضور در فرد هستند.” [the demand also] بستگی به جایی دارد که [customer] در حال حاضر در زندگی آنها است. ” درخواست های مددجویان تحصیلات وی به طرز چشمگیری افزایش یافته است. که بیشاپ توانایی این بخش را برای انتقال آنلاین و همچنین افزایش تقاضای افرادی که به دنبال فرصت های جدید در وقت آزاد خود هستند نسبت می دهد.

در بخش های دیگر ، مشاغل ممکن است مجبور شوند تا روش های خود را تنظیم کنند تا بتوانند از این بیماری همه گیر استفاده کنند. برای مارک هایی که فقط می توانند بصورت حضوری تجارت کنند ، بیشوپ وقتی تبلیغات را صریحاً به گزینه های وانت بدون تماس اشاره می کند ، عملکرد بهتر تبلیغات را دیده است. برای خدمات حضوری ، انتظارات غالباً باید دوباره مورد استفاده قرار گیرد. علیرغم علاقه پایدار مشتریان آینده نگر در بخش هایی از قبیل بهسازی خانه ، رهبری برنامه ریزی قرار ملاقات ها برای آینده دور را دارند.

چرا اهمیت می دهیم تأثیر بحران سلامت و رکود اقتصادی در صنایع یکسان نیست. کسب و کارها برای یافتن پیشنهادات و پیام هایی که بیشتر با مشتریان خود طنین انداز می کند ، باید آزمایش کنند ، به جای اینکه تلاش های بازاریابی خود را صرفاً برای کاهش هزینه ها خاموش کنند. برندهایی که این کار را انجام می دهند احتمالاً در دوران رکود و بعد از رکود رشد می کنند.

مطالب مرتبط  20201016 SEL مختصر

با Land Engine Land زندگی بیشتری می خواهید؟ بیار اینجا:

  • برای جلسه کامل اینجا را کلیک کنید
  • چرا مشاغل که در اولویت قرارگیری مارتچ ، داده و سازمان قرار دارند ، در طول COVID بسیار بهتر از قبل هستند [Video]
  • چرا اکنون بروزرسانی پیام شما بهترین استراتژی است [Video]
  • همچنین می توانید یک لیست کامل از همه جلسات Live with Engine Search Land را در YouTube پیدا کنید.

اطلاعات بیشتر در مورد بازاریابی در زمان coronavirus

  • نحوه اندازه گیری KPI های محتوا در طول COVID [Video]
  • بازاریابی محتوای همدلانه بدون اصالت صاف است [Video]
  • نحوه ارزیابی فرصت های بازاریابی محتوا در طول COVID [Video]
  • با جستجوی سرعت انتشار ، بازبینی های Google My Business بیشتر از دست رفته است

بازاریابی پست در طول COVID به معنای آزمایش مداوم است [Video] برای اولین بار در موتور موتور جستجو ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top