نیاز مداوم به هدف گیری و شخصی سازی بهتر است. اما چگونه می توانیم برای آینده ترسیم کنیم و غیر منتظره را مدیریت کنیم؟
برای این وبینار به Adobe و Verticurl بپیوندید و در آنجا نحوه عملکرد سیستم عامل های اتوماسیون بازاریابی و چه ویژگی هایی در رفع نیازهای تجاری آینده از جمله مفیدترین موارد استفاده می کنند ، را مشخص کنید
- چقدر بستر برای مدیریت ادغامهای جدید قابل انعطاف است؟
- آیا بیشتر از سیستم عامل هایی که در حال حاضر دارید استفاده می کنید؟
- مهاجرت به یک بستر جدید چگونه می تواند بر منابع و زمان و بودجه شما تأثیر بگذارد؟
بیاموزید در هنگام شروع یک پروژه مهاجرت بستر اتوماسیون بازاریابی ، چه انتظاراتی را داشته باشید. امروز برای “بازاریابی در یک دنیای کاملاً دیجیتال” ثبت کنید: 5 نکته برای اطمینان از آماده بودن MarTech شما ، “ارائه شده توسط Adobe.
The post بازاریابی در جهانی کاملاً دیجیتال: 5 نکته برای اطمینان از آماده بودن MarTech شما برای اولین بار در Land Engine Land ظاهر شد.