بازاریابی در جهانی کاملاً دیجیتال: 5 نکته برای اطمینان از آماده بودن MarTech شما

thumbnail

نیاز مداوم به هدف گیری و شخصی سازی بهتر است. اما چگونه می توانیم برای آینده ترسیم کنیم و غیر منتظره را مدیریت کنیم؟

برای این وبینار به Adobe و Verticurl بپیوندید و در آنجا نحوه عملکرد سیستم عامل های اتوماسیون بازاریابی و چه ویژگی هایی در رفع نیازهای تجاری آینده از جمله مفیدترین موارد استفاده می کنند ، را مشخص کنید

  • چقدر بستر برای مدیریت ادغامهای جدید قابل انعطاف است؟
  • آیا بیشتر از سیستم عامل هایی که در حال حاضر دارید استفاده می کنید؟
  • مهاجرت به یک بستر جدید چگونه می تواند بر منابع و زمان و بودجه شما تأثیر بگذارد؟
مطالب مرتبط  نکات PPC: استراتژی های مناقصه برای کمپین های خرید Google [Video]

بیاموزید در هنگام شروع یک پروژه مهاجرت بستر اتوماسیون بازاریابی ، چه انتظاراتی را داشته باشید. امروز برای “بازاریابی در یک دنیای کاملاً دیجیتال” ثبت کنید: 5 نکته برای اطمینان از آماده بودن MarTech شما ، “ارائه شده توسط Adobe.

The post بازاریابی در جهانی کاملاً دیجیتال: 5 نکته برای اطمینان از آماده بودن MarTech شما برای اولین بار در Land Engine Land ظاهر شد.

مطالب مرتبط  20200915 SEL مختصر

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top