بازاریابان چگونه ارتباط تیمی از راه دور را بهبود می بخشند؟

thumbnail

مهارت های ارتباطی همیشه برای بازاریابان دارای اهمیت بوده اند و فقط اهمیت بیشتری دارند تا بیشتر در حرفه خود داشته باشید. “ارتباط خوب” بودن بستگی به این دارد که آیا شما در تیم خودتان ارتباط برقرار می کنید ، عملکردی متقابل یا با مشتری ، مدیران یا سایر ذینفعان داشته باشید. Remote بعد دیگری را اضافه می کند.

مایک هندرسون ، مدیر CMO برای SuretyBonds.com گفت: “این بسیار چشم نواز است ، در مورد تقاضای تغییر برای ارتباط از آنجا که این بیماری همه گیر را در طی یک جلسه Land با موتور جستجو در مهارت های بازاریابی تقاضا ارسال کرد ، گفت. “تفاوت در ارتباط با مردم یا عدم وجود آن در هنگامی که نیازی به چهره به چهره شما نباشد ، بسیار متفاوت است.” در اینجا روش هایی وجود دارد که هندرسون و سایر بازاریابان ضمن حفظ اعتماد و پاسخگویی ، امور را به طور روان انجام می دهند.

نکاتی در مورد بهبود ارتباطات داخلی برای تیم های از راه دور

جلسات ایستاده این جلسات کوتاه وضعیت می تواند افراد را پاسخگو و پروژه ها را به جلو سوق دهد. برای تیم های از راه دور ، آنها همچنین همه افراد در تیم یا پروژه را یک بار در روز اطمینان می دهند.

هندرسون گفت: “ما جلسات آماده سازی صبحگاهی را شروع کردیم که تأثیر عمده ای بر بهره وری تیم و دید من در انجام کارها دارد.” وی گفت: “ما چندین سال است که در چارچوب چالاکی کار می کنیم. این چیزی است که من قصد دارم بدون توجه به دور بودن یا حضوری بودن ، آن را حفظ کنم. “

Simon Poulton از WPromote گفت که آنها دوباره از حالت ثابت استفاده می کنند. “تصویب کامل چابک (جلسات ایستاده روزانه ، دوربین) – ما قبل از این برنامه ریزی را انجام می دادیم ، اما در پیگیری ایستادن تنبل می شویم. اکنون روزانه 15 دقیقه فرصت برای دیدن تیم و انجام کارها است ، ” پولتون گفت.

در Search Engine Land ، ما همیشه از راه دور کار کرده ایم ، بنابراین وقتی همه گیر شدیدی در نحوه کار و برقراری ارتباط تغییر نکرد. یک استثناء این است که تماسهای روزانه فیلمبرداری ما کمی کمتر تجاری و کمی مکالمه تر شد. این امر به ویژه در هفته های اولیه صادق بود که سطح اضطراب زیاد بود ، بچه ها در خانه بودند و تمرکز فقط به طور کلی سخت تر بود. داشتن چند دقیقه برای اتصال و رفع فشار کمی کمک می کند در حالی که معمولاً حداکثر آنها را تا 15 دقیقه نگه می دارد.

ممکن است متوجه شوید که یک جلسه روزانه بیش از حد است و یک برنامه متفاوت بهتر کار می کند. بخش مهم این است که برنامه ای مرتباً برنامه ریزی کنید. ناتالی بارادا ، مدیر ارشد رسانه های T-Mobile گفت: “ما شروع كرده ایم كه هر بار دو بار در هفته یك تیم كامل داشته باشیم كه تمام توابع تیم به روزرسانی كنند كه آنها روی چه چیزی كار می كنند.” “علاوه بر این ، ما با به اشتراک گذاشتن به روزرسانی های روزانه در پیگیری ، تغییرات در بودجه و غیره ، از Slack استفاده بهتری کرده ایم.”

مطالب مرتبط  حل یک مسئله قدیمی SEO-PPC: چگونه می توان نام تجاری خود را بر اساس افزایش قیمت پیشنهاد داد

به روزرسانی های وضعیت این که آیا شما از Slack ، تیم ها یا بستر ارتباطی دیگری استفاده می کنید ، و به مردم این امکان را می دهد که در صورت عدم دسترسی به شما اطلاع دهند ، یک قطعه مهم ارتباط از راه دور است.

یک کانال Slack داخلی (به ما “کجا هستم” گفته می شود) که به هم تیمی ها اطلاع می دهد وقتی از میز کار خود دور می شوید تا پیاده روی ، یک تماس یا هر چیز دیگری را انجام دهند ، مردم را از احساس اینکه شما آنها را باز گذاشته اید ، باز نگه دارد. بچه ها می گویند

کریستین شفرد زیرنهدل از Cypress North گفت: این مرسوم است که اعضای تیم در اسکلاک بنشینند وقتی که از میزهای خود دور می شوند “حتی اگر فقط پنج دقیقه طول بکشد.” “من تعجب می کنم:” آیا این مانند کودک نگه داشتن است؟ ” “نه ، من هرگز به این روش فکر نکردم! ما از مکالمات داخلی Slack بزرگ هستیم بنابراین خوب است بدانیم چه موقع افراد در دسترس نیستند. این هدف اصلی است ، ” زیرنهلد گفت از طریق توییتر

نکته اصلی استفاده از به روزرسانی های وضعیتی ، تشویق مردم برای انجام آن پیاده روی است و احساس نمی کنند که روی میز خود چسبیده باشند. “ما خط مشی تیمی از به روزرسانی های emojis / وضعیت Slack را شروع کرده ایم تا وضعیت شما را نشان دهد یا خیر. به مردم کمک می کند تا با شکستن صفحه نمایش احساس راحتی کنند. ” گفت آرون لوی از Tinuiti.

آیا می خواهید به روزرسانی های وضعیت Slack را خودکار کنید؟ Holopod ابزاری است که با تقویم Slack و Google ادغام می شود تا به طور خودکار بروزرسانی های وضعیت را برای تماس ، قطع قهوه و غیره ارسال کند و اعلان ها را برای خاموش کردن سر و صدا Slack در دوره های با غلظت بالا ، به طور خودکار ارسال کنید.

فیلم یا بدون فیلم؟ در مقایسه با هم اکنون چند تماس با ویدیو در مقابل فقط صدا قبل از همه گیری داشته اید؟ فواید ویدیویی این است که بتوانید علائم صورت را در مکالمه انتخاب کنید که وقتی فقط در تلفن هستید از دست می دهید. احتمالاً ، مردم هنگام تماشای فیلم نیز توجه بیشتری می کنند – اما این از ضمانت دور است.

گاهی اوقات یک تماس تلفنی معمولی می تواند بهتر باشد. بسیاری از افراد ترجیح می دهند هنگامی که از طریق تلفن هستند سرعت بکشند و اگر بتوانند از خواب برخیزند و قدم بزنند بیشتر از آنکه مجبور شوند در یک دسته از سرهای روی صفحه خیره شوند ، بیشتر مورد توجه قرار می گیرند. از مزایای پیاده روی و گفتگو برای جلسات حل مسئله یا جلسات طوفان مغزی استفاده نکنید.

مطالب مرتبط  Google ویژگی برجسته قطعه به صفحه وب را برجسته کرده است

“به زمان صفحه نمایش احترام بگذارید. همه ما با خستگی زوم روبرو هستیم. ” گفت امی دو، مدیر اجتماعی بارکلی ایالات متحده.

اصول ملاقات هنوز اعمال می شود. یادداشت ها و مستندات در هنگام دور بودن تیم ها حتی از اهمیت بیشتری برخوردار هستند. می توانید جلسات را با ارسال یا به روز کردن برنامه های مشترک قبل از جلسات کوتاه کنید. “برنامه ها و برنامه های جلسه. دعوت نامه های w / mtg از پیش خواندن نیز بسیار عالی هستند. ” recaps های مبتنی بر ابر و یادداشت های جلسات در حال اجرا اطمینان حاصل می کنند که همه می توانند به روز باشند حتی اگر نتوانند در یک جلسه شرکت کنند.

“همیشه ، همیشه مکالمات تلفنی را ضبط کنید. همیشه ، “گفت: استراتژیست دیجیتال آمالیا فاولر. “Actionables برای هر تیم با مهلت تعیین شده است. سپس پیگیری های مناسب را برای خود انجام دهید [your] ابزار مدیریت پروژه مورد نظر. وقتی اتفاقاتی رخ ندهد / به تأخیر بیفتد ، می توان به راحتی سوراخ را کشف کرد. ” فاولر می گوید که بیشتر در حال مستند سازی است و اطمینان می دهد که تیم به طور مرتب از فرآیندها و ابزارهای موجود استفاده می کند.

یک مهارت همیشه سبز

برادا و هندرسون در گفتگو درباره مهارتهایی که در طول زندگی با موتور جستجوگر استخدام می شوند گفتند که ارتباطات در اولویت قرار دارد. در این مقاله ، بیشتر به ارتباطات تیم متمرکز شده ایم ، اما اگر می خواهید حرفه خود را پیش ببرید ، شروع به احترام کردن مهارت های ترغیب خود کنید. این شامل توانایی برای گفتن داستان با داده و قادر به برقراری ارتباط موثر با مشتریان و مدیران است.

Barreda گفت: “یک مورد عظیم که من به دنبال آن هستم فقط افرادی هستند که می توانند به شکلی تأثیرگذار با هم ارتباط برقرار کنند.” “از طرف آژانس ، شما به طور مداوم بر مشتری خود تأثیر می گذارید تا یک ابزار جدید را امتحان کنید یا پول بیشتری خرج کنید یا یک ویژگی جدید را امتحان کنید … اما وقتی در حال کار روی طرف کارها هستید … بسیاری از اوقات ما روی افراد تأثیر می گذاریم برای نشان دادن ارزش آنچه انجام می دهیم. بدیهی است که اعداد صحبت می کنند ، اما اگر نمی توانید آن را به شکلی تأثیر گذار ارتباط برقرار کنید … به زمین نمی آید. “

جلسه زیر را تماشا کنید.

The post چگونه بازاریابان ارتباطات تیم از راه دور را بهبود می بخشند؟ برای اولین بار در موتور موتور جستجو ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top