بازاریابان می گویند هیچ رویداد حضوری تا نیمه دوم سال 2021 وجود ندارد

thumbnail

بازاریابان حرفه ای فقط بعید به احتمال زیاد حضور در یک کنفرانس حضوری در طول کشش های همه گیر COVID-19 در سال 2021 ، فقط از طریق رویدادهای آنلاین پذیرش می کنند.

در نظرسنجی ما از بیش از 300 بازاریاب ، پاسخ دهندگان به طور میانگین چشم انداز حضور در یک رویداد حضوری 3 تا 10 فرصت را تا پایان نیمه اول سال 2021 نشان دادند. فهرست مشارکت در رویداد در ماه ژوئن ، اما در آن زمان ما فقط در مورد احتمال حضور آنها در برنامه های حضوری تا پایان سال 2020 سوال کردیم.

این امر حاکی از افزایش تعداد موارد بخصوص در ایالات متحده و همچنین عدم وجود واکسن برای COVID-19 است که پیش بینی تصور زمانی که اجتماعات در مقیاس بزرگ و شخصی در آن بی خطر است را برای افراد دشوار می کند.

در همین آخر هفته ، ایالات متحده از 140،000 کشته به علت COVID-19 عبور کرد ، و در برخی ایالت هایی که مقامات در حال افزایش هستند ، قصد دارند برنامه های بازگشایی را بازپس گیرند و حتی دوباره دستورات اقامت در خانه را دوباره برقرار کنند.

در حال حاضر ، چندین واکسن در حال توسعه هستند اما هنوز در حال آزمایش هستند.

فعلاً آنلاین

در حالی که تعلیق کنفرانس ها و نمایشگاه های حضوری برای بسیاری از صنایع خارج از بازاریابی ویرانگر بوده است ، یک نقطه مهم سطح حضور و رضایت از رویدادهای آنلاین یا “مجازی” است که برای جایگزین کردن کنفرانس های لغو شده است.

تقریبا 70 درصد از پاسخ دهندگان گفتند که تا زمانی که واکسن COVID-19 تولید نشود ، فقط در رویدادهای آنلاین شرکت می کنند فهرست مشارکت در رویداد یافت اما 81٪ اظهار داشتند كه قبلاً در یك واقعه مجازی در سه ماه گذشته شركت كرده بودند.

مطالب مرتبط  4 عنصر که هر رسانه محتوا باید داشته باشد

75٪ از پاسخ دهندگان ما گفتند كه تشویق آمیزتر برای برگزاركنندگان است كه از این تجربیات راضی بودند.

ایجاد تغییر

ما ممکن است ذره بین بیشتری به فهرست مشارکت در رویدادهای بعدی خود اضافه کنیم تا عمیق تر از آنچه را که بازاریابان از تجارب مجازی از آن راضی هستند ، بیشتر بدانیم زیرا ، دقیقاً مانند رویدادهای حضوری ، بسته به نمایش متفاوت است.

برخی از برگزارکنندگان در تلاشند تا جلوه های نمایش تجارت را با جلسات یادگیری مجازی ، غرفه ها و حتی دریافت های شبکه ای تکرار کنند ، در حالی که برخی دیگر فقط ممکن است در جلسات آموزشی تمرکز کنند.

جالب اینجاست که مرکز تحقیقات صنعت نمایشگاه در حال پیگیری چگونگی واکنش سازمان دهندگان مجبور به انصراف رویدادهای حضوری بوده است و در حالی که بخش عمده (80٪) مجازی رفته اند ، تمرکز روی تجربیات نمایش تجاری جهانی نیست.

CEIR دریافت که حدود 65٪ گفتند که آنها جلسات آموزشی آنلاین ارائه می دهند ، 47٪ محتوای حمایت مالی یا غرفه دار را ارائه می دهند ، و 41٪ سعی در تجربه میزبانی کامل تجربه نمایش تجاری از جمله نمایشگاه آنلاین دارند.

سومین درب رسانه ای ، که امروز MarTech ، MarketingLand و Search Engine Land را منتشر می کند ، به جای کنفرانس های حضوری ، دو رویداد مجازی برگزار کرده است ، Discover MarTech و SMX Next. ما همچنین پاییز یک کنفرانس مجازی MarTech برگزار خواهیم کرد.

مطالب مرتبط  SEL 20200709

در اینجا چند مورد است که ما درباره رویدادهای مجازی آموخته ایم.

  • جدا کردن آنها از رویدادهای زنده آسان تر نیست. شما به یک ساختار تیم خوب ، پایه و اساس محکم در مدیریت پروژه و تولیدکنندگان با تجربه دیجیتال نیاز دارید تا آنها را به طور مؤثر کنار بگذارید.
  • انتخاب فروشنده مهم است. سکوهای رویدادها در حال حاضر تقاضای زیادی دارند ، اما مدیریت آنها چقدر آسان است ، تجربیاتی که آنها برای مخاطب به ارمغان می آورد و مدل های قیمت گذاری و پشتیبانی ارائه شده می تواند کمی انعطاف پذیر باشد. اگر قصد انجام چندین رویداد را دارید ، از آزمایش کردن نترسید.
  • محتوا هنوز شاه است. جلسه خوبی را برگزار کنید که واقعاً برای مخاطبان شما مفید است. اگر می توانید عناصر Q&A تعاملی ، نظرسنجی زنده و سایر پیشرفتهای مجازی برای شبکه سازی را بصورت زنده یا ناهمزمان اضافه کنید ، فوق العاده است. اما توجه کافی به کیفیت مطالب خود داشته باشید.

اگر نکاتی دارید که اجرای رویدادهای مجازی را یاد گرفته اید ، دوست دارم آنها را بشنوم. یک یادداشت برای من در [email protected] برای من ارسال کنید. ما از طریق این همه گیری ، فهرست شاخص مشارکت در رویدادهای خود را ادامه خواهیم داد.

The post هیچ رویداد حضوری تا نیمه دوم سال 2021 وجود ندارد ، بازاریابان می گویند برای اولین بار در موتور موتور جستجو ظاهر می شود.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top