بازاریابان دیجیتال WFH و کارگران فناوری تولیدی تر هستند – و سوخته اند

thumbnail

کار از خانه (WFH) یکی از مهمترین شیفتهای طولانی مدت اقتصادی و فرهنگی است که مدتها پس از بروز همه گیری با ما همراه خواهد بود. در ابتدا که توسط COVID-19 مجبور شد سیاست های WFH را اجرا کند ، بسیاری از شرکت ها اکنون WFH را به گزینه ای دائمی ، از جمله فیس بوک و توییتر تبدیل می کنند.

WFH می تواند تأثیر عمده ای در املاک و مستغلات تجاری ، برنامه ریزی شهری ، خرده فروشی محلی و رستوران ها و بسیاری از جنبه های دیگر جامعه و اقتصاد آمریکا از جمله بازاریابی داشته باشد.

WFH: بهره وری بالاتر ، استرس. برخلاف انتظار برخی از مدیران ، کارمندان از راه دور از نظر آماری بیشتر از کار در دفتر هستند. به عنوان مثال ، یک مطالعه بزرگ رفتاری استنفورد ، که در سال 2017 منتشر شد ، نشان داد که کارمندان WFH به طور قابل توجهی بیشتر از کارمندان اداری کارآمد هستند. با این حال ، گاهی اوقات کارگران گزارش می دهند که این دفتر محیطی پربارتر است.

از بین بردن مرزهای اطراف کار – مانند رفت و آمد در صبح و عصر – به کارمندان این امکان را می دهد تا با کارآمد تر کار کنند و فقط کارهای ساده تر انجام دهند. در حقیقت ، در طول همه گیری ، بسیاری از کارگران نسبت به زمان شروع کار ساعت های بیشتری را گزارش می کنند. همین امر باعث شده است تا بسیاری از افراد احساس تنش ، خستگی و حتی سوختگی کنند.

طبق نظرسنجی که اخیراً از شبکه اجتماعی اجتماعی Fishbowl انجام شده است ، بیش از 16000 کارمند WFH ، کمتر از 69٪ اعلام کردند که در اثر کار از خانه سوخته اند.

مطالب مرتبط  تحریم ژوئیه: بازاریابی بدون تبلیغات فیس بوک

برش داده ها توسط صنعت ، كارگران فن آوري (74٪) و افرادي كه در تبليغات / بازاريابي (73٪) ديگران را به سؤال بردن بله به اين سؤال سوق مي دهند ، “آيا كار كردن از خانه در زمان همه گيري باعث شده است كه فرسودگي در محل كار را تجربه كنيد؟” طبق این نظرسنجی ، زنان گفتند “بله” در تعداد کمی بالاتر از مردان.

شغل های فراری و شهرهای پر هزینه. به نوبه خود ، فرسودگی WFH باعث می شود بسیاری از افراد به دنبال شغل های دیگر باشند. تبلیغات (44٪) ، مراقبت های بهداشتی (43٪) و امور مالی (42٪) سه زمینه برتر بودند که مردم می گفتند فرسودگی شغلی آنها را از شرکتهای فعلی خود خارج می کند. جالب اینجاست که بین بروز فرسودگی شغلی و افرادی که در جستجوی مشاغل جدید هستند ، تقریباً 30 نقطه فاصله وجود دارد – این بدان معناست که بسیاری از مردم سوخته هستند اما با جستجوی شغل مواجه نیستند.

نظرسنجی مربوط به Fishbowl ، از 18000 کارگر در شرکتها ، نشان داد که WFH انگیزه تعداد قابل توجهی از آنها را برای حرکت و یا در نظر گرفتن حرکت از مراکز شهری پر هزینه به مکانهای با اجاره پایین تر در نظر گرفته است. تقریباً بیش از 43٪ از پاسخ دهندگان نظرسنجی در 50 بازار برتر ابراز تمایل به حرکت به شهری ارزان تر و 6.4٪ گفتند که قبلاً نقل مکان کرده اند.

منطقه خلیج سان فرانسیسکو در صدر لیست شهرهایی است که کارگران می خواستند برای مراتع ارزان تر فرار کنند. واشنگتن ، دی سی ، نیویورک ، بالتیمور و لس آنجلس در این ترتیب به ترتیب بعدی بودند. کارگران فن آوری و تبلیغات در صنعت بیشتر از سایر صنایع خود تمایل به حرکت داشتند. و مردان مشتاق تر از زنان برای جابجایی بودند ، همانطور که کارگران زیر 40 سال داشتند.

مطالب مرتبط  عملکرد دسته بندی خرده فروشی را در سراسر کمپین های جستجو و خرید تبلیغات Google تحلیل کنید

چرا اهمیت می دهیم انتقال به کارهای دورافتاده تر به دنبال تغییر زندگی بازاریابان و کارگران فناوری به روش های ظریف و چشمگیر خواهد بود. شرکت ها از نظر جغرافیایی به دنبال استخر استعدادهای گسترده تری خواهند بود و غالباً به دنبال کارمندان در مکانهایی با هزینه کمتر برای پس انداز جبران خسارت هستند.

بیشتر آژانس های بازاریابی 100٪ مجازی خواهند شد. و در حالی که کار از راه دور در حال حاضر برای تعداد زیادی از بازاریاب های دیجیتال یک واقعیت است ، در آینده بدون دفتر ، پیرامون مربیگری ، پیشرفت کارکنان و همکاری بین دیگران ، تعدیل قابل توجهی خواهد داشت.

تأثیر در بازاریابی B2B – رسیدن به تیمهای تصمیم گیرنده در نیروی کار پراکنده تر – کمتر مشخص است. ممکن است نیاز به تفکر جدید و خلاق تری در مورد هدف گذاری داشته باشد. با این حال ، تاکتیکهای فروش از راه دور با الهام از COVID (به عنوان مثال ، فیلم) همچنان پابرجاست. و قیف های فشرده تر و ساخت B2B سریعتر ، اگر خوش شانس باشیم ، ممکن است برای ماندن در اینجا نیز باشیم.

The post بازاریابان دیجیتال WFH و کارگران فناوری بیشتر تولید می کنند – و سوخته اولین بار در موتور موتور جستجو ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top