بازاریابان به کنفرانس های حضوری اواخر سال 2021 امیدوار هستند

thumbnail

طبق آخرین فهرست مشارکت در رویدادها ، انتظارات بازاریابان که از قبل می توانستند با خیال راحت در رویدادهای حضوری شرکت کنند ، به پایین رسیده است ، که تعجب آور نیست زیرا این سیاره یک مرحله مرگبار 1 میلیون مرگ را با COVID-19 پشت سر گذاشته است هفته

اما علیرغم نگرانی در مورد امواج ویروس دوم و در برخی موارد ، ویروس شروع به نشان دادن می کند ، بسیاری از 350 متخصصی که ما از آنها تحقیق کردیم امیدوارند که بتوانند در نیمه دوم سال 2021 سفر کنند و در کنفرانس ها ، نمایشگاه های تجاری یا موارد دیگر شرکت کنند.

همانطور که انتظار می رفت ، احساسات مربوط به حضور در رویدادها در سال 2020 از 10 مورد به دو مورد رسید ، از زمان شروع پرسیدن سوال در ماه مه ، پایین ترین سطح است. خوشبینی وقتی از آنها س askedال می شود که احتمال حضور در حوادث غیرحضوری در نیمه اول سال 2021 تا چهار نفر افزایش یافته است.

مربوط: برای حضور در MarTech ثبت نام کنید

نظرسنجی ما نشان داد که بازاریابان احتمال حضور در رویدادها را در نیمه دوم سال 2021 به 6 از 10 داده اند.

این خوش بینی رو به رشد می تواند به این انتظار بستگی داشته باشد که به زودی واکسنی موثر و پذیرفته شده در دسترس قرار خواهد گرفت. در حال حاضر چندین آزمایش انسانی در فاز سه وجود دارد و برخی از آنها در حال حاضر پاسخ ایمنی در افراد آزمایش شده دارند.

مطالب مرتبط  SEL 20200603

واکسن وجود ندارد ، تقریباً 68 درصد از افرادی که از آنها نظر سنجی کردیم گفتند که فقط تا نیمه اول سال 2021 در رویدادهای مجازی شرکت خواهند کرد.

مجازی یا نیم تنه

تحولات مرتبط با COVID-19 فشارهای مالی قابل توجهی را برای برگزارکنندگان رویدادها ، به ویژه نمایشگاه های بزرگتر تجاری ایجاد کرده است ، اما بسیاری از شرکت ها در تبدیل رویدادهای خود به تجارب آنلاین یا “مجازی” موفق بوده اند.

آنیتا برارتون ، مدیر عامل CabinetM در جلسه اخیر MarTech Live گفت: “من در مورد چگونگی عملکرد آن تا حدودی بدبین بودم.” وی گفت: “اما ، می دانید ، من فکر می کنم این کار مفید است و ما نمونه هایی از شرکت ها را دیده ایم که برای رویدادهای مجازی شارژ می کنند و با این کار خوب عمل می کنند.”

در حقیقت ، 67٪ از بازاریابانی که ما از آنها تحقیق کردیم گفتند که آنها واقعاً برای شرکت در رویدادهای مجازی هزینه می کنند. اگرچه اکثریت قریب به اتفاق کسانی که گفته اند بین 99 تا 499 دلار پرداخت می کنند و فقط تعداد کمی از آنها گفتند که بیش از 499 دلار پرداخت خواهند کرد.

مطالب مرتبط  TikTok 101: آغازگر برندها

او گفت ، “همه چیز در مورد کیفیت است ،” اما این در مورد تجربه منحصر به فردی است که رویکرد مجازی برای برگزارکنندگان رویداد فراهم می کند.

وی گفت: “این توانایی … انجام آن بصورت زنده و ضبط کردن ، اما همچنین در فرصتی مناسب برای افراد در دسترس قرار دادن آنها ،” این بخشی از برنامه موفقیت است. “

به نظر می رسد این نیز توسط داده های ما تأیید شده است. فقط 18٪ از افراد مورد بررسی گفتند كه رویدادهای مجازی را ترجیح می دهند از برنامه سنتی روزانه برنامه ریزی مانند سایر برنامه های حضوری پیروی كنند. حدود 35٪ اظهار داشتند که برنامه نویسی نیم روزه را که در چند روز پخش شود ترجیح می دهند. اما 47٪ به ما گفتند كه ترجیح می دهند رویدادهای مجازی فقط چند ساعت برنامه در روز ارائه دهند كه در مدت زمان طولانی تری پخش شود.

ما برای ارزیابی احساس جامعه نسبت به سفرهای تجاری و رویدادها ، همچنان شاخص مشارکت در رویدادها را ارائه خواهیم کرد. اگر سوالی دارید که فکر می کنید باید بپرسیم ، به [email protected] ایمیل بزنید.

در همین حال ، به نظرات Brearton در زیر مراجعه کنید:

The post بازاریابانی که به کنفرانس های حضوری اواخر سال 2021 امیدوار هستند ، اولین بار در Search Engine Land ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top