اینستاگرام ، Yelp و دیگران ایمنی محل برگزاری ، یک عامل تصمیم گیری مصرف کننده در حال ظهور است

thumbnail

به جرات می توان گفت که ایالات متحده پاسخ خود را به COVID-19 به اشتباه اشتباه داده است و همه گیری حداقل تا پایان سال 2020 با ما همراه خواهد بود. سالن برای آینده قابل پیش بینی.

متغیر بودن سطح راحتی مصرف کننده. در تحقیقات اخیر پاسخ مصرف کننده ویروس ، مرکز تحقیقات پیو یافت:

  • 79٪ بزرگسالان ایالات متحده اکنون راحت به فروشگاه مواد غذایی می روند.
  • 53٪ از رفتن به آرایشگاه احساس راحتی می کنند.
  • 44٪ احساس راحتی در رستوران (غذا خوردن) را دارند.
  • 23٪ در یک رویداد ورزشی سرپوشیده احساس راحتی می کنند.

در متغیرهای نگرش بر اساس طبقه و سن و تمایل مهمانی ، در بین متغیرهای دیگر تفاوت معنی داری وجود دارد. در عمارت مهمان نوازی ، یک بررسی جدید از TripAdvisor نشان داد که در انتخاب یک هتل:

  • 92٪ از بزرگسالان ایالات متحده بررسی شده گفتند که پاکیزگی مهمترین عامل در انتخاب اقامتگاه ها است.
  • 84٪ گفتند که هنگام رزرو یک تجربه سفر ، گواهینامه های پاکیزگی یا ضد عفونی مهم هستند.
  • 79٪ گفتند نمایش عمومی پیروی از استانداردهای ایمنی دولت مهم است.

گزارش تخصصی بهداشت و ایمنی. ابزارهای جدید از TripAdvisor ، Yelp و دیگران سعی در کمک به مصرف کنندگان در جهت یابی این زمان نامشخص دارند و به آنها امکان می دهند با اطمینان بیشتر “دوباره وارد اقتصاد سنتی شوند. یلپ پیش از این گفته بود كه شروع به برجسته كردن اطلاعات مربوط به مصرف كننده در مورد “نحوه انجام مشاغل اقدامات بهداشتی و ایمنی” می كند. این جدا از بررسی های کاربر خواهد بود.

مطالب مرتبط  20200923 SEL مختصر

فیلتر اقدامات ایمنی COVID در TripAdvisor

TripAdvisor اخیراً ابزار جدید “سفر ایمن” را برای مصرف کنندگان و مشاغل معرفی کرده است. مشاغل می توانند اقدامات بهداشتی و ایمنی را در صفحات نمایه برجسته کرده و بحث دیگری را درباره “اقدامات انجام شده در جهت حمایت از مشتریان ، از جمله پیوندهای برگشت به اطلاعات ایمنی در وب سایتهای خود” ارائه دهند.

علاوه بر این توصیفات بهداشتی و ایمنی در صفحات نمایه ، فیلتر جدید “خصوصیات اقدامات ایمنی” (تصویر بالا) وجود دارد. احتمالاً بیشتر مصرف کنندگان قصد استفاده از آن را دارند. بنابراین هتل هایی که مشارکت نمی کنند به طور موثری از مجموعه نظر در نظر گرفته نمی شوند.

همچنین TripAdvisor با استفاده از فرم بررسی جدید ، “معتبر” را به مصرف کنندگان ترغیب می کند [COVID] اقدامات ایمنی و تجربیات خود را با سایر مسافران به اشتراک بگذارید. ” و مهمانان می توانند هتل ها و دارندگان مشاغل را مستقیماً در سایت پیام دهند تا سؤالات خاص مربوط به COVID را بپرسند ، گرچه من مطمئن هستم كه از این موارد استفاده گسترده تری خواهد شد.

ممکن است راه اندازی شود. یک استارتاپ موسوم به OpenForUs در تلاش است تا از جمله موارد دیگر ، “آمادگی COVID-19” در مشاغل محلی را جمع کند. مسیری طولانی وجود دارد اما این ایده را منعکس می کند که سایت های جستجوی سنتی و ناشران در انتقال اطلاعات بهداشتی و ایمنی به اندازه کافی تلاش نمی کنند ، زیرا افراد به دنبال “از سرگیری زندگی عادی” هستند ، که راه درازی در پیش دارد.

مطالب مرتبط  SEL 20200520

بر این اساس ، ممکن است برنامه هایی و سایت های جدیدی برای تأمین نیازهای جدید مصرف کننده وجود داشته باشد که حتی در بهمن ماه در آنجا نبوده است.

چرا اهمیت می دهیم از آنجا که تحقق شروع به غرق شدن در COVID-19 تا مدتی در زندگی ما تأثیر می گذارد ، این نوع ابزارها و داده ها در مورد ایمنی تجارت آفلاین برای جذب مشاغل و فروش ضروری است. بسیاری از افراد ، هرچند نه همه ، آنها را به جستجوی خود می دانند و برای تصمیم گیری به آنها متکی هستند. بنابراین متغیر مهم دیگری در انتخاب ، به عنوان مثال ، مکانی برای اقامت ظاهر می شود: قیمت ، بررسی و اقدامات بهداشتی و ایمنی.

اطلاعات بیشتر در مورد بازاریابی در زمان coronavirus

  • بازاریابی محتوا در مواقع اختلال
  • 4 چیزهایی که در مورد مناقصه خودکار در طول همه گیری یاد گرفتیم
  • جمع آوری داده ها: منابعی که به شما کمک می کنند تا در طول COVID-19 به طور مؤثرتر از بازار استفاده کنید
  • Google My Business انعطاف پذیری بیشتری را با ساعات کاری ارائه می دهد

پست اینستاگرام ، یلپ و دیگران ایمنی مکان را برجسته می کند ، یک عامل تصمیم گیری مصرف کننده در حال ظهور برای اولین بار در موتور موتور جستجو ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top