اگر مجبور به پرداخت هزینه برای لینک دادن به سایت ها باشد ، Google ممکن است جستجو در استرالیا را حذف کند

thumbnail

اگر دولت استرالیا این شرکت را مجبور به پرداخت هزینه کند برای پیوند به وب سایت هایی که در نتایج جستجوی خود فهرست می کند ، گوگل تهدید کرده استرالیا را ترک کرده و جستجوی Google را برای کاربران استرالیایی حذف خواهد کرد. همانطور که انتظار دارید این اخبار مورد توجه رسانه های گسترده ای قرار گرفته است ، اما همچنین یک پیشینه عظیم ایجاد می کند که می تواند وب را همانطور که می شناسیم تغییر دهد.

“Mel Silva” ، مدیر Google استرالیا مدیر ، در بیانیه ای گفت ، “این فقط نظر Google نیست. بسیاری از صداهای محترم دیگر نگرانی های مشابهی را در گزارش های خود به کمیته سنا مطرح کرده اند. “

استرالیا را ترک کنید. وی در شهادت خود تهدید کرد که گوگل استرالیا را ترک خواهد کرد. “اصل پیوند بدون محدودیت بین وب سایت ها برای جستجوی اساسی و همراه با خطر مالی و عملیاتی غیرقابل کنترل در صورت قانونی شدن این نسخه از کد ، هیچ گزینه واقعی دیگری برای ما نخواهد داشت جز اینکه جستجوی Google را در استرالیا متوقف کنیم ،” او گفت.

تاثیر. بیش از 19 میلیون استرالیایی وجود دارد که روزانه از Google برای جستجو استفاده می کنند. این 19 میلیون ممکن است موتور جستجوی پیشرفته خود به جلو نرود. این بازار برای گوگل در مقایسه با کل اروپا و ایالات متحده نسبتاً کوچک است.

گرگ استرلینگ ، افسانه تحلیل گر جستجو ، به ما گفت ، “مسئله دولت هایی که به دنبال شرکت های بزرگ فناوری برای پرداخت یارانه روزنامه نگاری هستند ، از بین نمی رود. تهدید Google برای خاموش کردن جستجو در استرالیا نوعی هشدار برای دیگران در سراسر جهان است. این استراتژی محدودیت هایی دارد. استرالیا برای گوگل بازار کوچکی است. اما آیا این شرکت حاضر است در سراسر اروپا و فراتر از آن چنین کاری را انجام دهد؟ من فکر نمی کنم “

معامله فرانسه. در همین حال ، دو روز قبل ، گوگل با ناشران مستقر در فرانسه به توافق رسید كه به آنها بابت درج مطالب خود در جستجو پرداخت كند. L’Alliance de la Presse d’Information Générale (APIG) گفت: “این توافق نامه” چارچوبی را تعیین می کند که در آن Google با استفاده از ناشران معتبر IPG در عضویت APIG ، ضمن انعکاس اصول قانون ، بر سر توافق نامه های مجوز منفرد مذاکره می کند. “

مطالب مرتبط  آخرین فرصت: نرخ بازاریابی جستجو در 2 روز افزایش می یابد!

این اتفاق دو سال قبل از زمانی رخ می دهد که گوگل گفت مبلغی را به ناشران فرانسوی پرداخت نمی کند. در عوض ، نحوه نمایش آن قطعه ها را در نتایج جستجو محدود کرد. به نظر می رسد ادعاهای ضد انحصاری فرانسه در نهایت برای آنها در برخی از سطوح عملی شده است. به همین ترتیب ، قوانین محدودکننده حق چاپ در آلمان و اسپانیا از چندین سال پیش باعث شد که گوگل از قطعه هایی استفاده کند ، که باعث کاهش قابل توجه ترافیک جستجو در سایت های خبری در این کشورها شد.

بیانیه Google در اینجا بیانیه کامل مل سیلوا ، مدیر عامل ، گوگل استرالیا و نیوزیلند آمده است:

وی افزود: “آخرین نسخه Code ، Google برای پرداختن به لینک به سایت های خبری ، شکستن یک اصل اساسی در نحوه کار در وب و ایجاد پیشینه غیرقابل انکار برای تجارت ، اینترنت و اقتصاد دیجیتال ، هزینه ای را به Google احتیاج دارد. این فقط دیدگاه Google نیست. بسیاری از صداهای محترم دیگر نگرانی های مشابهی را در گزارش های خود به کمیته سنا مطرح کرده اند.

با معرفی یک مدل داوری ناقص و الزامات غیرقابل اجرا برای اعلان های الگوریتم ، کد Google را در معرض سطوح غیر منطقی و غیرقابل کنترل ریسک مالی و عملیاتی قرار می دهد.

اگر این قانون به قانون تبدیل شود ، Google چاره واقعی دیگری به جز توقف ارائه جستجو در استرالیا نخواهد داشت. این یک بدترین سناریو و آخرین اتفاقی است که می خواهیم رخ دهیم – به ویژه وقتی راهی برای دستیابی به یک کد عملی وجود دارد که به ما امکان می دهد از روزنامه نگاری استرالیا بدون شکستن جستجو پشتیبانی کنیم.

این راه حل عملی ناشران پرداخت Google را از طریق News Showcase ، یک برنامه صدور مجوز با نزدیک به 450 شریک اخبار در سطح جهان ، مشاهده می کند. با قرار دادن خبرنامه در معرض کد ، Google به ناشران مبلغی پرداخت می کند و با ناشران با داوری اجباری در نمایشگاه ، به توافق نامه های تجاری می پردازد. علاوه بر این ، ما همچنین اصلاحاتی را در مدل داوری پیشنهاد کرده ایم که آن را با مدل های کاملاً پذیرفته شده مطابقت داده و منجر به نتایج تجاری عادلانه و الزامات اعلان الگوریتم می شود که برای Google قابل اجرا و برای ناشران خبری مفید است

مطالب مرتبط  به عصر بازاریابی پیش بینی شده خوش آمدید

چرا اهمیت می دهیم مطمئناً ، اگر گوگل استرالیا را ترک کند ، این امر برای جستجوگران در آن جا چندان خوب نخواهد بود. اما در نهایت ، من موافقم ، اگر Google مجبور به پرداخت هزینه برای لیست پیوندها در نتایج جستجوی خود بود ، می تواند جستجو و وب را همانطور که ما می شناسیم تغییر دهد. این امر همچنین می تواند برای شرکت ها و بازاریاب ها در استرالیا (و در سطح جهانی) که به جستجوی Google متکی هستند ، ترافیک و تجارت را به وب سایت های خود متکی می کنند ، یک اثر مواج شدید داشته باشد.

پیش بینی اینکه چه اتفاقی می افتد دشوار است. من گمان می کنم گوگل با استرالیا قراردادی را امضا خواهد کرد تا به ناشران اخبار در آنجا با تلاش بیشتر برای کسب درآمد کمک کند و شاید مقداری پول نیز اهدا کند. خواهیم دید.

اگر Google مجبور به پرداخت هزینه برای لینک دادن به سایت ها شود ، ممکن است جستجو در استرالیا را حذف کند اولین بار در Search Engine Land ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top