اکنون Google از BERT برای مطابقت داستانها با بررسی واقعیت استفاده می کند

thumbnail

گوگل بسیاری از تغییرات و به روزرسانی هایی را که این شرکت در جستجوی Google طی سال گذشته انجام داده اعلام و خلاصه کرد. این اطلاعیه شامل تغییرات جستجوی Google ، اخبار Google ، تکمیل خودکار ، بررسی واقعیت ، از طریق BERT و پردازش زبان است.

در سطح بالایی ، گوگل در تلاش است نتایج جستجو را ارائه دهد که نه تنها تا آنجا که ممکن است مرتبط باشد ، بلکه حتی الامکان قابل اعتماد باشد. و در برخی موارد ، مانند YMYL ، پول شما در بخش زندگی شما ، قابلیت اطمینان بیشتر نگران کننده Google است ، خصوصاً در انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده در گوشه گوشه و سلامت در طول همه گیر شدن از اهمیت بیشتری برخوردار است.

چه چیزی تغییر کرده است؟ پاندو نایاک ، همکار Google و معاون رئیس جستجوی Google ، گفت که اعلامیه امروز بیشتر مربوط به تغییرات مداوم است که گوگل در طول سال ها ایجاد کرده است تا محصول جدید یا راه اندازی ویژگی. در اینجا اصلاحات و تغییرات اخیر شرکت در سال گذشته برجسته شده است:

  • تکمیل خودکار تغییر سیاست در اطراف انتخابات ، به طور خاص محافظه کارانه تر و کمتر در مقابل در این زمینه نشان می دهد.
  • از Google BERT در پوشش خبری کامل خبرها برای تطبیق بهتر بررسی واقعیت با داستان استفاده می شود.
  • برچسب های بررسی واقعی در سال 2020 بیش از 4 میلیارد بار نشان داده شده است.
  • Google با ویکی پدیا همکاری می کند تا خرابکاری هایی را که Google ممکن است در پانل های دانش استفاده کند ، از بین ببرد.
  • Google اکنون قادر است در چند دقیقه در مقابل 40+ دقیقه اخبار ناگهانی اخبار را تشخیص دهد.

BERT و پوشش کامل. Google اکنون از BERT ، یکی از مدلهای هوش مصنوعی زبانی خود استفاده می کند تا درک کند که آیا اخبار موجود در منطقه تحت پوشش کامل اخبار Google News از نظر حقایق موجود در وب قابل اعتماد هستند. بنابراین Google به یک معنا می تواند ارتباطات بین مقاله ها و پایگاه داده بررسی واقعیت را ببیند تا بررسی های واقعی با داستان ها مطابقت بیشتری داشته باشد. به یک معنا می توانید در درک اینکه آیا بررسی واقعیت به موضوع اصلی داستان ها مربوط می شود کمک کنید.

پاندو نوشت ، “ما همچنین به منظور بهبود همسان سازی بین اخبار و بررسی های موجود موجود ، با استفاده از مدل های درک زبان BERT ، به روزرسانی کردیم. این سیستم ها بهتر می توانند بفهمند که آیا ادعای بررسی واقعیت به موضوع اصلی یک داستان مرتبط است یا خیر ، و این واقعیت ها بررسی های برجسته تری را در “پوشش کامل” نشان می دهد – یک ویژگی News که تصویر کاملی از نحوه گزارش یک داستان از منابع مختلف را ارائه می دهد . فقط با یک ضربه ، Full Cover به شما امکان می دهد عناوین برتر از منابع مختلف ، فیلم ها ، گزارش های خبری محلی ، س FAالات متداول ، تفسیرهای اجتماعی و جدول زمانی برای داستان هایی را که به مرور پخش شده اند ، مشاهده کنید. “

خبر فوری. گوگل گفت که اکنون می تواند در عرض چند دقیقه از انتشار خبر ، شکستن سوالات خبری را تشخیص دهد. در گذشته ، ممکن است Google بیش از 40 دقیقه طول بکشد. این نوع شکستن س quالات خبری در گذشته گاهی اطلاعات نادرستی را نشان می دهد. بنابراین اکنون Google می تواند شکستن سeriesالات خبری را خیلی سریعتر تشخیص داده و بدین ترتیب اهرم را در انواع سایتهایی که می خواهد برای این سeriesالات از همان اوایل نشان دهد ، افزایش دهد – در این مورد ، نتایج معتبرتر با E-A-T مطابقت دارند.

مطالب مرتبط  Google Ads Data Hub لیست مخاطبان را برای فعالیتهای نمایش لیست می کند و ویژگیهای جدیدی را اضافه می کند

شما باید اطلاعات دقیق و قابل اطمینان تری از گوگل در مورد موضوعات مهم اخبار داشته باشید.

تکمیل خودکار تغییرات خط مشی. دیوید گراف ، مدیر ارشد ، اعتماد و ایمنی در Google ، گفت: در مورد انتخابات به طور خاص بلکه در برخی مناطق دیگر ، Google با پیشنهادهایی که به صورت خودکار نشان می دهد ، رویکرد محافظه کارانه تری را در پیش خواهد گرفت. گوگل ترجیح می دهد پیشنهادی را به صورت کامل خودکار نشان ندهد تا اینکه پیشنهادی نادرست را نشان دهد. بنابراین در حوالی انتخابات و برخی مناطق دیگر ، Google ممکن است پیشنهادهای کمتری نسبت به موارد دیگر نشان دهد.

پاندو توضیح داد که Google “سیاست های تکمیل خودکار مربوط به انتخابات را گسترش داده است و ما پیش بینی هایی را که می تواند به عنوان ادعاهای موافق یا مخالف هر نامزد یا حزب سیاسی تعبیر شود ، حذف خواهیم کرد.” وی افزود: “ما همچنین پیش بینی هایی را كه می توانند به عنوان ادعای مشاركت در انتخابات تعبیر شوند – مانند اظهارات مربوط به روش های رأی ، الزامات یا وضعیت محل های رأی گیری – یا صداقت یا مشروعیت فرآیندهای انتخاباتی ، مانند امنیت انتخابات ، حذف خواهیم كرد. ،” او توضیح داد. یکی از مثالهای ارائه شده توسط دیوید گراف این بود که پرسشی مانند [you can vote by mail by texas]، اگر این درست باشد یا نه ، ممکن است نشان داده نشود. دیوید توضیح داد: یک نکته مهم این است که “پیش بینی ظاهر شود یا نشود ، شما هنوز هم می توانید هرچه دوست دارید جستجو کنید و نتیجه بگیرید.”

برچسب بررسی واقعیت 4 میلیارد بار نشان داده شده است. گوگل گفت که تاکنون در سال 2020 ، برچسب بررسی واقعیت بیش از 4 میلیارد بار در جستجو نشان داده شده است. گوگل گفت این در حال حاضر بیش از چند بار است که گوگل این برچسب بررسی واقعیت را در کل سال 2019 نشان داده است. Google طی چند سال گذشته برچسب بررسی واقعیت را در سراسر اخبار ، جستجوها ، تصاویر و مناطق دیگر گسترش داده است.

نمودار دانش و ویکی پدیا. Google سرمایه گذاری زیادی در کنار ویکی پدیا انجام داده است تا خرابکاری را در ویکی پدیا کشف و کاهش دهد. از آنجا که گوگل ویکی پدیا را اغلب به دلیل پنل های دانش و قطعه های ویژه خود تهیه می کند ، Google انگیزه ای برای اطمینان و اطمینان از صحت و صحت مطالب ویکی پدیا دارد. گوگل گفت ، بیشتر مسائل در عرض چند دقیقه در ویکی پدیا اصلاح می شوند.

“برای تکمیل سیستم های ویکی پدیا ، ما برای جلوگیری از نمایش اطلاعات احتمالی نادرست در پانل های دانش ، سیستم های حفاظتی و تشخیصی اضافی اضافه کرده ایم. در موارد نادر ، موارد خرابکاری در ویکی پدیا می تواند از بین برود. فقط بخش کوچکی از ویرایش ها از ویکی پدیا احتمال خرابکاری بالقوه است و ما سیستم های خود را بهبود بخشیده ایم تا اکنون 99 درصد موارد را کشف کنیم. اگر این مسائل ظاهر شود ، ما سیاست هایی داریم که به ما امکان می دهد سریع برای حل آنها اقدام کنیم. برای حمایت بیشتر از انجمن ویکی پدیا ، سال گذشته برنامه WikiLoop را ایجاد کردیم که میزبان چندین ابزار ویرایشگر متمرکز بر کیفیت محتوا است. این شامل WikiLoop DoubleCheck ، یکی از تعدادی ابزار است که ویراستاران ویکی پدیا و کاربران می توانند از آن برای ردیابی تغییرات در یک صفحه و پرچم گذاری مشکلات احتمالی استفاده کنند. ما داده هایی را از سیستم های تشخیص خودمان ارائه می دهیم که اعضای جامعه می توانند با استفاده از آنها اطلاعات جدیدی را کشف کنند. “

مطالب مرتبط  SEL 20200427

رهنمودها و رهنمودهای با کیفیت را جستجو کنید. Google توضیح داد که بسیاری از معیارها و معیارها در دستورالعمل های جستجوگر کیفیت جستجو ذکر شده است. Google به روشنی اهداف خود را برای نتایج جستجو مستند می کند ، کدام نوع سeriesال به سطح بالاتری از منابع معتبر و قابل اعتماد نیاز دارد و کدامیک اینگونه نیست. در واقع ، پاندو توضیح داد كه Google طبقه بندی كننده پرس و جوهای خود را آموزش می دهد تا بفهمد آیا سوالی مربوط به دسته YMYL است (ما این را می دانیم). بنابراین هنگامی که مشکلات جدیدی پیش می آید ، سیستم های Google آماده هستند تا از این سeriesالات وی گفتند.

برای درک آنچه قابل اعتماد است ، به ویژه در زمینه های بهداشت و انتخابات. گوگل مجبور بود تعریف کند که چه کیفیت قابل اطمینان و با کیفیت بالایی مستقیماً کیفیت جستجو در دستورالعمل ها را ارائه می دهد. Google از بازخورد دریافت شده از دستورالعمل های ارزیابی کیفیت استفاده می کند و این مدل را در مدل های یادگیری ماشین قرار می دهد تا این بازخورد را برای مهندسان خود بفرستد تا در کل جستجو را بهبود بخشد. مجدداً ، Google از این رای دهنده ها مستقیماً در جستجو و این رتبه بندی استفاده نمی کند تا مستقیماً بر رتبه بندی جستجوی جستجوها یا سایتها تأثیر بگذارد.

گوگل بیش از 10 هزار راتور در سراسر جهان دارد ، از جمله در هر ایالت ، برای اینکه نمایشی از همه جستجوگران داشته باشد. این رأی دهندگان نتایج جستجو را براساس آن رهنمودهای رده یابی کیفیت ارزیابی می کنند. رأی دهندگان آزمایشات همزمان را مشاهده می کنند ، گوگل بیش از 60،000 آزمایش همزمان و تقریبا 400،000 آزمایش کیفیت جستجو را انجام داده است ، با بیش از 1 میلیون آزمایش در چهار سال گذشته – یعنی حدود 1000 آزمایش در روز.

چرا اهمیت می دهیم گوگل به طور مداوم در جستجوی Google جستجو می کند تا کیفیت جستجو ، ارتباط ، قابلیت اطمینان و دقت را بهبود بخشد. این بدان معنی است که شما باید وب سایت خود را به طور مداوم بهبود ببخشید تا از بالاترین کیفیت ، محتوای مرتبط تر ، قابل اعتماد تر و دقیق تر و تجربه کاربر برخوردار شوید.

امروز با جستجوی Google هیچ چیز خاصی تغییر نمی کند ، اما به مدت طولانی در مورد این تغییرات فکر کنید و وب سایت خود را بهبود ببخشید.

پستی که گوگل اکنون از BERT برای مطابقت داستان ها با بررسی های واقعی استفاده می کند اولین بار در Search Engine Land ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top