اهمیت ارزیابی سفارشات نهفته در مدیریت موفقیت آمیز محصولات پشتیبان آمازون

thumbnail

محصولات حمایت شده رایج ترین قالب تبلیغ جستجوی آمازون است و به طور معمول بیش از شش برابر آگهی صرف تبلیغات تبلیغات مارک های تبلیغاتی برای تبلیغ متوسط ​​Tinuiti (کارفرمای من) انجام می دهد. به همین ترتیب ، درک تبلیغات از ارزش کامل رانندگی این تبلیغات برای تبلیغ کنندگان بسیار مهم است.

بخشی از این درک دوره کلیک به سفارش بین زمانی که کاربر روی یک تبلیغ کلیک می کند و زمان تبدیل آن کاربر به پایان می رسد. با توجه به نحوه نسبت دادن آمازون به سفارشات و فروش ، بسیار مهم است که تبلیغ کنندگان تصور کنند که چگونه کاربران به سرعت تبدیل می شوند تا بتوانند از ترافیک در زمان واقعی ارزشمند شوند.

آمازون تبدیل و فروش را به تاریخ آخرین کلیک تبلیغ نسبت می دهد

هنگام ارزیابی گزارش های عملکرد برای محصولات حامی ، تبلیغ کنندگان باید بدانند که سفارشات و فروش منتسب به یک روز خاص مواردی است که با کلیک تبلیغاتی که در آن روز اتفاق افتاده است گره خورده است. به این معنی که سفارشات و فروش گزارش شده فقط مواردی نیست که در یک روز خاص اتفاق افتاد.

تبلیغ کنندگان در حال مشاهده محصولات تبدیل شده و فروش در UI فقط به مشاهده سفارشات و فروش های منتسب به هفت روز پس از کلیک کلیک می کنند. با این حال ، بازاریابهایی که عملکرد را از طریق API می کشند ، از انعطاف پذیری بیشتری برخوردار هستند و می توانند ویندوزهای مختلف تبدیل را از یک تا سی روز انتخاب کنند ، به این ترتیب نحوه جمع آوری داده های موجود در این پست است.

در مورد کمپین های Sponsored Display و Sponsored Brands ، صرف نظر از اینکه از طریق UI یا از طریق اتصال API مشاهده می شود ، عملکرد فقط با استفاده از یک پنجره تبدیل 14 روزه قابل مشاهده است.

برای بازاریابانی که مایل به استفاده از یک پنجره تبدیل روز در اندازه گیری فروش محصولات حمایت شده و تبدیل های منتسب به تبلیغات هستند ، این بدان معنی است که برای گرفتن تصویر کامل از همه تبدیل ها ، سی روز طول خواهد کشید. با نگاهی گذرا به تبلیغ کنندگان Tinuiti ، 24 ساعت اول پس از یک کلیک روی آگهی 77٪ از تبدیل ها و 78٪ فروش کلیه مواردی را که طی 30 روز از کلیک روی آگهی در Q2 2020 رخ داده است ، اختصاص داده است.

با کمال تعجب ، سهم تبدیل همان SKU که در 24 ساعت اول اتفاق می افتد ، حتی بیشتر است ، زیرا خریداران احتمالاً محصولات دیگر را که بیشتر حذف شده از یک کلیک تبلیغ می دانند ، در نظر می گیرند.

برای یک تبلیغ کننده متوسط ​​آمازون ، متوجه می شویم که بیش از 20٪ از مقداری که ممکن است به تبلیغات نسبت داده شود ، بیش از یک روز پس از کلیک تبلیغات اتفاق می افتد ، به این معنی که تبلیغ کنندگان باید ارزش مورد انتظار سفارشات نهفته و فروش را ارزیابی کنند تا جدیدترین تبلیغات را ارزیابی کنند. کارایی. ریاضیات آنچه که این ارزش پنهان به نظر می رسد متفاوت از تبلیغ کننده تا تبلیغ کننده است.

مطالب مرتبط  SEL 20200717

عواملی مانند قیمت تأثیر می گذارد طول چرخه در نظر گرفتن

زمان لازم برای در نظر گرفتن خرید از مصرف کنندگان ، به طور طبیعی با نوع کالایی که در نظر گرفته می شود ، گره خورده است و قیمت عامل مهمی است. با نگاهی به سهم تبدیل های 30 روزه که بیش از یک روز پس از کلیک بر اساس میانگین سفارش سفارش (AOV) تبلیغ کننده انجام می شود ، این سهم با افزایش AOV بالا می رود. تبلیغ کنندگان با AOV بالای 50 دلار ، 25٪ از سفارشات را بیش از 24 ساعت پس از کلیک آگهی در Q2 2020 رخ می دهند ، در حالی که تبلیغ کنندگان با AOV کمتر از 50 دلار ، 22٪ از سفارشات را بیش از 24 ساعت پس از کلیک تبلیغات مشاهده می کنند.

به عبارت ساده ، معمولاً مصرف کنندگان قبل از خرید محصولات ارزان قیمت را بیشتر از آنچه که در نظر می گیرند محصولات ارزان قیمت را در نظر بگیرند ، به طور کلی صحبت می کنند. سایر عوامل همچنین می توانند تاثیری در طول مدت متوسط ​​چرخه کلیک به سفارش برای یک تبلیغ کننده خاص داشته باشند.

علاوه بر مقدار سفارش پنهان از نظر تبلیغ کننده متغیر است ، همچنین می توانید نوسانات معنی دار در آنچه در نظر گرفته می شود ارزش پنهان سفارش در طی تغییرهای فصلی در رفتار مصرف کننده ، مانند در طول فصل تعطیلات زمستانی و در حوالی نخست روز باشد.

روزهای خرید کلیدی روند تبدیل را سرعت می بخشد

نمودار زیر سهم روزانه کلیه تبدیل های منتسب به هفت روز از کلیک تبلیغاتی را که در 24 ساعت اول رخ داده است نشان می دهد. همانطور که مشاهده می کنید ، با شروع کاربران به خرید تعطیلات (و در روزهای منتهی به جمعه سیاه ، سهم سفارش یک روزه در جمعه سیاه و سایبر دوشنبه به طور قابل توجهی افزایش یافت.

پس از این روزهای کلیدی ، سهم یک روزه قبل از افزایش در هفته های منتهی به روز کریسمس قبل از اوج گرفتن در روز 21 دسامبر به سطح عادی بازگشت و در یک سطح فراتر از حتی آنچه در روز دوشنبه سایبر مشاهده شد. 21 دسامبر روز گذشته ، بسیاری از خریداران می توانند با اطمینان خاطر نسبت به ثبت سفارش در زمان دریافت آن برای تعطیلات کریسمس اقدام کنند ، و این نشان می دهد که سرعت خرید کلیک برای خرید برای خیلی از تبلیغ کنندگان چقدر سریع بوده است.

مطالب مرتبط  SEO خرید تعطیلات: نکات و تکنیک های لحظه آخری سایت های تجارت الکترونیکی

البته آمازون نسخه Cyber ​​Monday خود را در ماه ژوئیه به صورت Prime Day ایجاد کرد و ما شاهد روند مشابهی در مورد سهم تبدیل یک روزه در حوادث تابستانی هستیم.

روز نخست امسال به تعویق افتاده است ، اما گزارش ها حاکی است که این رویداد جدید ممکن است در ماه اکتبر برگزار شود.

وقتی وارد Q4 می شویم ، تبلیغ کنندگان باید ببینند که چگونه پنجره کلیک به سفارش در کل ساعات کلیدی سال تغییر می کند تا دوره هایی را که ارزش سفارش پنهان از نظر معنایی با میانگین متفاوت است تغییر دهد.

نتیجه

مانند هر بستر ، تبلیغ کنندگان اغلب علاقه مند به عملکرد اخیر برای آگهی های آمازون هستند تا بدانند که روزهای خاص سودآوری چگونه است. این قطعاً در تعیین تغییراتی و موقعیت هایی که باید بودجه ها از نو تنظیم شوند یا تلاش های بهینه سازی انجام شود ، مهم است و اکنون حتی با توجه به اینکه سرعت و عملکرد برای بسیاری از تبلیغ کنندگان و همچنین جمعیت عمومی به سرعت تغییر می کند حتی واقعیت دارد.

با این حال ، برای انجام این کار به طور مؤثر ، تبلیغ کنندگان باید تاخیری را که اغلب بین کلیک تبلیغات و تبدیل ایجاد می شود ، در نظر بگیرند. حتی برای یک سکوی گسترده که در نظر گرفته می شود توقف نهایی برای خریدارانی مانند آمازون ، بیش از 20٪ از تبدیل 30 روزه بعد از 24 ساعت اول کلیک انجام می شود ، و این سهم می تواند برای تبلیغ کنندگانی که محصولاتی را با چرخه در نظر گرفتن طولانی تر به فروش می رسانند ، بسیار بیشتر باشد.

علاوه بر این ، تبلیغ کنندگان باید در حدود روزهای مهم مانند Cyber ​​Monday و Prime Prime به عملکرد تاریخی نگاه کنند تا درک کنند که چگونه ممکن است این تخمین ها تغییر کنند. بسته به نوع محصول ، تعطیلات دیگری مانند روز ولنتاین یا روز مادر نیز ممکن است باعث تغییر ارزش سفارش پنهان شود.

همه تبلیغ کنندگان لزوماً نمی خواهند همه سفارشات منتسب به یک تبلیغ را بیش از یک پنجره اختصاصی یک ماهه (یا حتی یک هفته) اختصاص دهند ، و به ویژه برای محصولاتی که دارای چرخه خرید بسیار سریع هستند ، استفاده از یک پنجره کوتاه تر منطقی است. گفته می شود ، بسیاری از تبلیغ کنندگان ارزش افزوده ای از سفارشاتی که روزها یا هفته ها از کلیک تبلیغات حذف می شوند ، پیدا می کنند و فکر کردن در مورد چگونگی ارزش گذاری این فروشها به اطمینان از بهینه سازی برنامه آمازون شما با استفاده از معیارهای عملکردی معنی دار کمک می کند.

The post اهمیت ارزیابی سفارشات نهفته در مدیریت موفقیت آمیز محصولات پشتیبان آمازون برای اولین بار در موتور موتور جستجو ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top