امیدواریم COVID-19 یک رویداد “انقراض گسترده” برای مشاغل کوچک نباشد

thumbnail

بیشترین توجه توجه به نتیجه اقتصادی COVID-19 به ضرر و زیان شغلی معطوف شده است – از ماه مارس 38.6 میلیون نفر در حال حاضر. داده های سرشماری همچنین نشان می دهد که تقریباً 47٪ از خانوارهای ایالات متحده تحت تأثیر اخراج یا کاهش حقوق قرار گرفته اند.

توجه کمی به تأثیر COVID-19 در مشاغل کوچک (SMB) و پیامدهای مربوط به اکوسیستم بازاریابی دیجیتال شده است. طبق یک نظرسنجی قابل تنظیم از بیش از 300000 مشاغل کوچک ، اکنون تقریباً 85٪ تحت تأثیر قرار گرفته اند ، که اکثراً در قالب درآمدهای از دست رفته و اخراج است. حدود 75٪ SMB ها برای کمک به برنامه حمایت از حقوق و دستمزد درخواست کرده اند ، اگرچه کمتر از 40٪ از اوایل ماه مه بودجه های موفقیت آمیز را دریافت کرده بودند.

منبع: قابل تنظیم

فقط چند ماه پول نقد

از حدود 30 میلیون مشاغل کوچک در ایالات متحده ، بیش از 90٪ کمتر از 10 کارمند دارند. SMB ها مسئول حدود 48٪ مشاغل ایالات متحده هستند. براساس داده های دولت آمریكا ، بین سالهای 2005 و 2019 ، 64٪ مشاغل جدید توسط مشاغل كوچك ایجاد شده اند.

اما مشاغل کوچک بر خلاف هر 75 سال گذشته با یک تهدید وجودی روبرو هستند. بررسی ها و داده های بانک های بزرگ ، فیس بوک و دیگران نشان می دهد که دو سوم SMB ها فقط چند ماه ذخیره نقدی دارند و غالباً کمتر از آن. با کنار گذاشتن سیاست های حزبی ، بدون شک این شناخت بخشی از انگیزه بازگشایی اقتصاد در حال حاضر است.

بقای مشاغل کوچک به عنوان یک گروه برای بازاریاب های دیجیتال ، آژانس ها و شرکت های SaaS اهمیت دارد زیرا مخارج SMB سالانه میلیارد ها دلار است. بیشتر تبلیغ کنندگان گوگل و فیس بوک از نظر فنی به عنوان مشاغل کوچک واجد شرایط هستند. و در حالی که هیچ برآورد کاملاً مطمئن از هزینه کل بازاریابی SMB وجود ندارد ، تعداد بسیار زیادی است.

میلیاردها دلار در بازاریابی در معرض خطر است

از نظر تاریخی ، SMBs تقریباً سالانه 6000 دلار برای تبلیغات و بازاریابی هزینه می کردند ، هرچند که اغلب کمتر. بیایید به طور محافظه کارانه فرض کنیم که جهان مصرف کنندگان بازاریابی SMB 6 میلیون نفر است. به فرض ، این 36 میلیارد دلار هزینه بازاریابی سالانه است که برخی از آنها هنوز به رسانه های سنتی و بازاریابی آفلاین می رود. اما شرکت هایی مانند Intuit ادعا کرده اند که هزینه بازاریابی کل SMB سالانه از 100 میلیارد دلار فراتر می رود.

مطالب مرتبط  ویدیو: پورنا ویرجی از مایکروسافت درباره گنجاندن و دسترسی به جستجو

در صورت عدم موفقیت SMB ، این بودجه ها به اکوسیستم بازاریابی دیجیتال از بین می روند. نظرسنجی ها و پیش بینی های گوناگون سعی شده است تا خطر بسته شدن دائمی را تعیین کند اما هیچ اجماع وجود ندارد. یک مطالعه آکادمیک منتشر شده در اوایل این ماه تخمین زده است که 2٪ از SMBs در ایالات متحده آمریکا در حال حاضر بسته شده اند. با این حال ، دیگر برآوردهای مبتنی بر نظرسنجی استدلال می کنند که اگر اقتصاد تا پایان سال “بازگشت به حالت عادی” نباشد ، بین 7 میلیون و تقریباً 12 میلیون SMBs می توانند در معرض خطر بسته شدن دائمی قرار گیرند.

راهنما و علاقه مندی از فن آوری بزرگ است

در این زمینه ترکیبی از وظیفه و منافع شخصی باعث ایجاد انگیزه در کلیه شرکتهای بزرگ فنی برای ارائه پشتیبانی SMB به اشکال مختلف شده است:

  • گوگل در اوایل این ماه پیوندهای پشتیبانی برای پروفایل کسب و کار برای ایالات متحده آمریکا کانادا ، انگلیس و سایر بازارهای انگلیسی زبان ارائه شده است. این اجازه می دهد تا صاحبان مشاغل پیوند اهدای کارت یا هدایای کارت هدیه را به پروفایل خود اضافه کنند ، به همراه پیامی مبنی بر اینکه چرا این وجوه مورد نیاز هستند و نحوه استفاده آنها. برای کمکهای مالی ، Google با PayPal و GoFundMe همکاری کرده است. برای کارت های هدیه ، این شرکت با Square ، Toast و دیگران کار می کند. گوگل پیش از این نیز صدها میلیون دلار کمک SMB ، از جمله 340 میلیون دلار اعتبار تبلیغی را وعده داده بود.
  • فیس بوک قبلاً 100 میلیون دلار کمک بلاعوض (از جمله اعتبار تبلیغ) برای مشاغل کوچک در دسترس قرار گرفته بود که 40 میلیون دلار از آن به بازار ایالات متحده اختصاص یافته بود. این شرکت همچنین با طیف وسیعی از شرکت ها همکاری می کند تا مصرف کنندگان بتوانند کارتهای هدیه و کوپن را در پروفایلهای تجاری محلی خریداری کنند. فروشگاه های فیس بوک ، پلت فرم تجارت الکترونیکی متقاطع این شرکت اعلام کرد این هفته ، با هدف حرکت مشاغل کوچک به صورت آنلاین انجام می شود.
  • یلپ طیف وسیعی از ابزارها و خدمات را بصورت رایگان برای مشاغل کوچک به ویژه رستوران ها و بارها در دسترس قرار داده است. این برنامه همچنین یک برنامه امداد SMB به ارزش 25 میلیون دلار ، شامل هزینه های تبلیغی معاف ، تبلیغات رایگان و انواع محصولات مختلف را اجرا کرد.
  • بینگ دکمه اهدای عضو: بینگ با همکاری GoFundMe ، به بازرگانان اجازه می دهد تا یک دکمه اهدا را در صفحات لیست های محلی خود قرار دهند.
  • Nextdoor همچنین از طریق پیوند در صفحه پروفایل کسب و کار ، می توانید کارت های هدیه و کمپین های GoFundMe را نیز ارائه دهید.
مطالب مرتبط  کنسول جستجوی Google گزارشهای دستور العملهای راهنمایی جدید را اضافه می کند

اقدامات امدادی دیگری نیز وجود دارد ، از جمله خیابان اصلی ، که سعی در کمک به بازار تجارت کوچک با خدمات و بودجه رایگان دارد. سؤال برجسته – که به نظر می رسد در حال حاضر پاسخی وجود ندارد – این است: آیا این کمک کننده است؟ آیا این پیوندها و برنامه ها در واقع سرمایه و درآمد برای صاحبان مشاغل محلی ایجاد می کنند؟

آیا ترکیب وام های دولتی و جمع آوری کمک های مالی می تواند مشاغل کوچک تر را از از بین رفتن پول باز دارد؟ ما صمیمانه امیدواریم که چنین باشد؛ نشاط و شخصیت جوامع محلی در معرض خطر است.

The post امیدواریم COVID-19 یک “رویداد انقراض گسترده” برای مشاغل کوچک نیست که برای اولین بار در Land Engine Land ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top