امسال به مدرسه بازگشت بسیار متفاوت است

thumbnail

بازگشت به مدرسه غالباً به ولسوالی مدرسه می تواند از نظر مدرسه و ایالت متفاوت باشد ، اما یک چیزی که می دانیم بازگشت امسال به مدرسه است ، چیزی نخواهد بود مانند آنچه در گذشته دیدیم. با افزایش موارد COVID-19 در سراسر ایالات متحده ، ایالت ها و ولسوالی های مدارس محلی به طرق مختلف پاسخ می دهند. برخی از آنها به ماسک نیاز دارند و میزهای آنها را به شش فوت می رساند ، برخی در روزهای حیرت انگیز کودکان به صورت شخصی در می آیند و بسیاری از آنها تصمیم می گیرند کاملاً مجازی بروند. جستجوی منحصر به فرد است از آنجا که جستجوی جستجو یک نمای منحصر به فرد در مورد احساسات مردم و آنچه در ذهن شماست ارائه می دهد. وقتی به مدرسه برگردیم ، با همه این موارد ناشناخته در مورد سال تحصیلی جدید ، والدین و معلمان برای دستیابی به مشاوره به جستجوی مشاوره ، جستجوی پاسخ ، خرید مواد و پیدا کردن طنز از طریق عدم اطمینان می پردازند. در اینجا برخی از روندهایی که می بینیم آورده شده است:

به هر حال «مدرسه مجازی» چیست؟

آموزش آنلاین در چند سال گذشته محبوبیت زیادی پیدا کرده است ، اما آموزش سنتی K-12 هنوز به شدت به آموزش حضوری اعتماد داشت تا اینکه COVID-19 یادگیری مجازی را به سرعت تسریع کرد. بین اول مارس و 1 اوت 2020 ، مدرسه مجازی شاهد 238٪ سنبله در جستجوها بود که بسیاری از آنها مختص جغرافیا بود ، ولسوالیهای ایالتی یا مدارس شامل بیشترین جستجوهای مجازی در مدارس بودند. والدین در تلاشند تا درک کنند که چگونه مدرسه مجازی کار می کند و چگونه به فرزندان خود کمک می کند تا ضمن یادگیری مجازی ، به فرزندان خود موفق شوند.

آیا من مدرسه دارم؟

والدین ، ​​دانش آموزان و معلمان با چالش های خارق العاده ای روبرو شده اند ، زیرا ناگهان آموزش و پرورش از یک شب به صورت مجازی از فرد به صورت مجازی انجام شد. از آنجا که مدارس برنامه های مجازی و حضوری خود را برای سال تحصیلی آینده اعلام می کنند ، والدین بیشتری در حال تحقیق در مورد آموزش در خانه هستند. در حالی که والدین گزینه های خود را برای پاییز در نظر می گیرند ، آنها برای اطلاع از تصمیمات خود در جستجوی برنامه ها و برنامه های درسی در خانه هستند. برنامه های درسی و جستجوهای مرتبط با برنامه افزایش یافت 2.9X از آغاز ماه ژوئیه تا هفته اول آگوست ، به عنوان برنامه های مدرسه بیشتر در سراسر ایالات متحده اعلام شد.

مطالب مرتبط  Google برای انتخاب خدمات حرفه ای در سطح ملی ، LSA ها و "Google Screened" را روانه بازار کرد

در آغاز COVID-19 ، بهترین نتایج “مدرسه در خانه” هنگامی که والدین در جستجوی راهنمایی و اطلاعات در مورد چگونگی آموزش به بهترین نحو فرزندان خود بودند ، عجیب شد. آنها در ماه های ژوئن و ژوئیه با شروع مناطق اعلام برنامه های برگشت به مدرسه ، سنبله دیگری دیدند. در کل ، جستجوهای “بهترین مدرسه در خانه” افزایش یافته است 90 برابر حجمی که ما قبل از شروع COVID-19 دیدیم.

کمک! به یک میز نیاز داریم

بسیاری از خانواده ها دریافتند که آنها به اندازه کافی برای داشتن فرزندان خود از مدرسه در خانه از مدرسه مجهز نیستند. در حالی که مدرسه به خانه منتقل شده بود ، والدین شروع به جستجوی وسایل مورد نیاز برای ایجاد یک عملکرد مدرسه مجازی یا ترکیبی در خانه کردند. به عنوان مثال ، جستجو برای میزها به سرعت بیش از سطح قبل از COVID-19 افزایش یافت. هرچه به سال تحصیلی جدید نزدیک می شویم و بسیاری از مدارس همچنان به صورت مجازی همچنان ادامه می یابند ، جستجوهای هفتگی روی میز افزایش می یابد 10X حجم اوایل ژانویه. در حالی که دسته بندی خاصی از وسایل مدارس به پایان رسیده است ، بسیاری از دسته بندی های سنتی شاهد افت جستجوها هستند. به عنوان مثال ، قسمت اول آگوست به طور معمول در جستجوی کوله پشتی سنبله را مشاهده می کند ، و امسال این حجم 50 درصد کمتر از سال 2019 است.

این کل مدرسه از خانه کار سخت است ، من به کمی شوخ طبعی احتیاج دارم.

اگرچه احتمالاً تعادل بین توازن بین خانه ها ، تهیه غذای متعادل و تلاش برای اطمینان از تداوم آموزش فرزندانشان ، والدین شرایط سختی را پشت سر گذاشته اند. من بسیاری از والدین را در رسانه های اجتماعی خود مشاهده کرده ام که داستان های خنده دار ، جوک ها و یادداشت ها را به اشتراک می گذارند. جستجوهایی که ما شاهد آن هستیم نیز بیانگر این واقعیت است – والدین می خواهند با همدیگری نسبت به یکدیگر پیدا کنند تا در میان بیماری همه گیر و آسایش ارتباط پیدا کنند. جستجوی پیمان های مدارس خانگی و مدرسه مجازی پرش کرد 45X میزان شروع COVID-19 در حال حاضر است 20X جلد از ابتدای سال

مطالب مرتبط  SEL 20200424

آیا مدرسه امن است؟

در ایالت هایی که مدرسه خود را از سر می گیرند ، والدین از خود می پرسند که چه چیزی به نظر می رسد و آیا برای فرزندان آنها بی خطر است. آنها در حال تحقیق در مورد خطرات و روشهای تمیز کردن مدارس هستند. جستجوها همچنین نگرانی بچه های مدرسه را نشان می دهد که COVID-19 را در اعضای بزرگتر خانواده پخش می کنند ، در حالی که افراد جستجو می کنند “آیا بزرگسالان پرخطر باید اجازه دهند بچه ها به مدرسه برگردند” و “باید فرزندانم را بعد از بازگشت به مدرسه ببینم”. ما در جستجوی والدین احساس نگرانی و اضطراب می بینیم زیرا آنها در تصمیم گیری بهترین تصمیم در مورد بازگشت فرزندشان به مدرسه تحت فشار قرار می گیرند.

چه تأثیراتی برای تبلیغ کنندگان دارد

در حالی که جهان با یک عادی جدید سازگار است ، مصرف کنندگان به دنبال جستجو هستند تا سوالی بپرسند و هدف را عملی کنند. برای بازگشت به فصل مدرسه ، بدانید که آموزش مجازی و آنلاین مهم است و والدین برای دانستن و انجام کارهای بیشتر ، به جستجوی کمک می پردازند. در نتیجه ، طبق تحقیقات ادراک تبلیغاتگر ، بازاریابان قصد دارند ضمن اینکه اولویت های استراتژی تجارت الکترونیکی و انعطاف پذیری را دارند ، امسال هزینه خود را برای تبلیغات دیجیتالی در فصل بازگشت به مدرسه ، افزایش دهند. تبلیغ کنندگان این فرصت را دارند که به والدین پیام دهند و از طریق پیام هایی که به آنچه درباره آنها فکر می کنند مربوط شود ، به آنها برسند. در نظر بگیرید که چگونه می توانید کلمه کلیدی ، پیشنهادات و استراتژی هدف گذاری مخاطبان خود را تطبیق دهید تا از ویژگی های مختلف تجربه های مدرسه و نحوه تفاوت آنها با منطقه مدرسه استفاده کنید. اگر خرده فروش هستید ، در نظر بگیرید که چگونه کمپین های خرید ، برنامه های افزودنی تبلیغات و تبلیغات جستجوی پاسخگو می توانند به شما کمک کنند تا محصولات خود را در مقابل والدینی که سعی در ایجاد محیط مدرسه مناسب در خانه دارند ، تهیه کنید.

پست بازگشت به مدرسه بسیار متفاوت به نظر می رسد امسال برای اولین بار در موتور موتور جستجو ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top