الگوهای رفتاری ضد یهودی در نتایج تصویر ، آسیب پذیری های جستجو را برجسته می کند

thumbnail

الگوهای رفتاری ضد یهودی که در نتایج جستجوی Google Image ظاهر می شوند ، هفته گذشته – و این هفته رسانه های گسترده تر ، مورد توجه متخصصان جستجو قرار گرفتند. بسیاری از این شرکت اصرار دارند که اقدامات ملموسی در جهت حذف چنین محتوایی انجام دهد.

گوگل تنها موتور جستجوی موجود در این الگوهای رفتاری نفرت انگیز نیست – مدیر مسئول Search Engine Land ، جینی ماروین ، اشاره کرد که همچنین می توانند در Bing و DuckDuckGo یافت شده است.

از نظر صورت ، حل این مسئله ممکن است فقط با حذف محتوای توهین آمیز از فهرست ساده باشد. با این حال ، آنها و دیگران می گویند ، این آسان نیست و در را برای تصمیم گیری گسترده تر در مورد تعدیل محتوا باز می کند. این واقعیت که گوگل برنامه قطعی برای حذف تصاویر توهین آمیز ندارد ، بیانگر نحوه طراحی موتورهای جستجو برای کار است.

موتورهای جستجو چگونه پاسخ داده اند

سخنگوی Google در بیانیه ای به Search Engine Land گفت:

“ما می فهمیم که این نتایج نگران کننده است ، و ما نگرانی در مورد این محتوا را داریم. این نظرات ما را منعکس نمی کند. هنگامی که افراد تصاویر را در Google جستجو می کنند ، سیستم های ما عمدتا به تطبیق کلمات موجود در جستجوی شما با کلماتی که در کنار تصاویر در صفحه وب نشان داده می شوند ، متکی هستند. برای این سeryال ، نزدیکترین موارد منطبق با صفحات وب حاوی محتوای توهین آمیز و نفرت انگیز است. ما کارهای قابل توجهی در زمینه بهبود مواردی که محتوای کم کیفیت را بازگردانیم انجام داده ایم و به بهبود سیستم های خود ادامه خواهیم داد. “

این بیانیه تکرار مطالب است پاسخ اولیه این شرکت از طریق حساب ارتباط جستجوی توییتر خود صادر شده است. در موضوع توییتر ، Google به عنوان “دلیل وجود این محتوای نفرت انگیز در نتایج” ، “خالی بودن داده” (بیشتر در مورد زیر) اشاره کرد:

“برای” کالسکه های کودک “، محتوای مفید زیادی وجود دارد. برای این ، وجود ندارد جای تعجب نیست این موضوع نه موضوعی است که به طور معمول جستجو می شود و نه محصولی واقعی است که به بازار عرضه شده است. یک فضای خالی از محتوای خوب وجود دارد که با آنچه خواسته شده مطابقت دارد … “

برنامه ای برای حذف محتوای توهین آمیز نیست. Google همچنین گفته است که سیاست حذف این نوع محتوا را ندارد و “در حال بررسی روشهای دیگری برای نمایش محتوای مفیدتر” است. البته این اولین بار نیست که محتوای جنجالی و توهین آمیز در Google مشاهده می شود. در سال 2009 ، این شرکت یک آگهی جستجو را خریداری کرد تا توضیح دهد که چرا به عنوان مثال یک تصویر توهین آمیز از میشل اوباما حذف نمی کند.

ما همچنین برای ارائه نظرات با Bing تماس گرفته ایم. با این حال ، تا زمان انتشار پاسخی دریافت نشده است. در صورت دریافت مقاله ، این مقاله را به روز می کنیم.

گزارش تصاویر توهین آمیز. در یک زمان ، Google کاربران را قادر ساخت گزارش تصاویر توهین آمیز را در نتایج تصویر خود ارائه دهند. این ویژگی حداقل حداقل به شکل سابق دیگر وجود ندارد.

اکنون ، کاربران می توانند با کلیک روی یک تصویر در نتایج تصویر و انتخاب “ارسال بازخورد” از منوی سه نقطه در قسمت پیش نمایش ، بازخورد ارسال کنند. سپس پنجره ای برای برجسته سازی محتوایی که درباره آن بازخورد ارسال می کنند و یک قسمت نوشتاری برای ارائه جزئیات بیشتر به کاربران ارائه می شود.

مطالب مرتبط  بعدی در MarTech Live: نگاهی به بازاریابی چابک

کاربران می توانند تصاویر خاصی را در جستجوی وب Google گزارش دهند ، اما این ویژگی فقط در صورت نمایش پیش نمایش تصاویر در صفحه اصلی نتایج جستجو در دسترس است و گزینه ای برای ارائه جزئیات در مورد گزارش تصویر وجود ندارد.

نتایج جستجوی تصویر Bing به کاربران امکان می دهد تا محتوای نامناسب را پرچم گذاری کنند.

عملکرد گزارش تصویری Bing از قدرت بیشتری برخوردار است و به کاربران امکان می دهد با علامت گذاری “غیر مرتبط” ، “بزرگسالان” ، “توهین آمیز” و / یا “کودک آزاری جنسی” یک تصویر را به عنوان نامناسب پرچم گذاری کنند. کاربرانی که می خواهند بازخورد ویژه تری را ترک کنند می توانند با انتخاب “بازخورد” این کار را انجام دهند که یک پنجره بازشو مانند Google ارائه می دهد.

فضای خالی داده چیست؟

طبق گفته های مایکل مایکل گلبایوسکی مایکروسافت و دانا بوید در گزارش خود ، داده های خالی داده ها به عباراتی که داده های مربوط به آنها “محدود ، ناموجود یا کاملاً مشکل آفرین است” اشاره می کنند. Voids Data: جایی که به راحتی می توان از داده های از دست رفته استفاده کرد.

این گزارش اظهار داشت ، فضای خالی داده ها نتیجه طراحی موتور جستجو است. این فرضیه که “برای هر پرسش مشخص ، محتوای مربوطه وجود دارد” در قلب این مسئله است. وقتی محتوای کمی در دسترس باشد تا بتواند برای یک عبارت جستجوی خاص به کاربران بازگرداند ، همانطور که در مورد “کالسکه های کودک یهودی” مشاهده شد ، بیشترین محتوای مرتبط دارای پتانسیل بالاتری برای بالا رفتن محتوای مشکل دار و با کیفیت پایین است.

چرا فضای خالی داده ها یک مشکل است؟

هنگامی که محتوای رقابتی کمی برای یک پرس و جو وجود دارد ، به راحتی می توان محتوا را برای آن درخواست رتبه بندی کرد. وقتی خلا data داده وجود دارد ، حتی برای بازیگران با کیفیت پایین یا مخرب نیز این کار آسان تر است زیرا آنها با حجم زیادی از مطالب از منابع معتبر و / یا مرتبط رقابت نمی کنند.

تصور اینکه محتوای مناسب همیشه بیشتر از محتوای نفرت انگیز باشد ، به ویژه برای س quالات مشکل ساز غیرواقعی است. Golebiewski و Boyd نوشتند: “بدون ایجاد محتوای جدید ، فضای خالی داده های خاصی وجود دارد که به راحتی نمی توان آنها را تمیز کرد” – مفهومی که مطابق با گفته Google است که در حال ارزیابی روش های دیگر برای نمایش محتوای مفید تر است.

وقتی هیچ کس به دنبال این اصطلاحات نباشد ، این مسئله می تواند مورد توجه قرار نگیرد – و یک مسئله بدون توجه اغلب مربوط به اکثر شرکت هایی است که مسئولیت رفع آنها را بر عهده دارند ، مسئله ای وجود ندارد. با این حال ، وقتی مشکلاتی از این قبیل در رسانه ها مورد توجه قرار می گیرند ، این مشکل بیشتر می شود.

نمونه مورد: با نوشتن در مورد این موضوع خاص و نمایش تصاویر از الگوهای رفتاری توهین آمیز ، Google آن نمونه های تصویر را نمایه سازی می کند ، باعث افزایش دید میانه های ضد یهودی در نتایج تصویر می شود (و چرا من ترجیح داده ام به جای عکس های صفحه از تصاویر ، توییت ها را تعبیه کنم) )

س quالات مسئله دار تنها مکانی نیستند که فضای خالی داده وجود دارد. Golebiewski و Boyd در گزارش خود سطل داده ها را به پنج دسته تقسیم کردند:

  • آخرین اخبار: ممکن است کاربران قبل از اینکه محتوای دقیق و با کیفیت بالا در مورد آن در دسترس باشد ، عبارات مربوط به یک خبر فوری را جستجو می کنند.
  • اصطلاحات جدید استراتژیک: اصطلاحات جدید ممکن است توسط بازیگران بدخواه ابداع شود و محتوای قابل اعتماد مربوط به آن اصطلاحات هنوز ممکن است وجود نداشته باشد. مثال “بازیگران بحران” با اشاره به بازیگران آموزش دیده ای که قربانیان مسخره بازی می کنند ، آورده شد. سپس نظریه پردازان توطئه این اصطلاحات را برای انتشار روایت نادرست خود در مدرسه ابتدایی Sandy Hook 2012 به کار بردند.
  • اصطلاحات منسوخ شده: کلمات یا عباراتی که دیگر استفاده نمی شوند ، مانند اصطلاحاتی که اکنون نژادپرستانه تلقی می شود ، ممکن است در محتوای منتشر شده توسط منابع معتبر وجود نداشته باشد. علاوه بر این ، فصلی بودن (مانند جستجوی بازی های المپیک زمستانی بین بازی ها) نیز ممکن است منجر به خلأ استفاده از داده شود.
  • مفاهیم پراکنده: کاربرانی که اصطلاحات به ظاهر مترادف را جستجو می کنند ممکن است با نتایج کاملاً متفاوت ارائه شوند. به عنوان مثال “بیگانگان بدون سند” و “بیگانگان غیرقانونی”. اگرچه این اصطلاحات ممکن است با گذشت زمان همگرا شوند ، “دست اندرکاران رسانه همچنین می توانند از مقاومت موتورهای جستجو برای پرداختن به تمایزهای مورد اختلاف سیاسی برای کمک به تقسیم دانش و شعارها استفاده کنند.”
  • س quالات مسئله دار: “کالسکه های کودک یهودی” ، گرچه ذاتاً اصطلاحی نفرت انگیز نیستند ، اما یکی از نمونه سوالات مشکل ساز است. این دسته شامل سpiالات جستجوی توطئه آمیز و سایر موارد پیش بینی نشده است.
مطالب مرتبط  ویدیو: کریستی اولسون از مایکروسافت در هدف قرار دادن مخاطبان ، همگام سازی با Google و ارتقاء ضریب هوشی

در هر یک از سناریوهای بالا ، فضای خالی داده ها به بازیگران مخرب این فرصت را می دهد تا با استفاده از الگوریتم های موتور جستجو کاربران را منحرف کرده و از آنها اطلاعات غلطی کسب کنند.

پاسخ انجمن جستجو

بسیاری از متخصصین جستجو و عموم مردم با شروع جلب توجه این داستان ، گوگل را به اقدام سریعتر ترغیب کرده اند. در توییت زیر ، Mordy Oberstein ، رابط با انجمن SEO در Wix ، به الگوهای رفتاری متنفر مشابهی اشاره کرد که برای پرسش “تخت های دو طبقه یهودی” ظاهر می شوند.

همانطور که گوگل در پاسخ های رسمی خود پیشنهاد کرده است ، ممکن است راه حل به سادگی حذف دستی محتوای آزار دهنده از ایندکس نباشد ، واقعیتی تأسف آور که ویکتور پن ، رئیس سئو فنی Hubspot و گوگلر سابق پدرو دیاس به آن اشاره کردند.

پیامدهای ایمنی برند

به نظر نمی رسد سیستم های تبلیغاتی Google از این نتایج کسب درآمد می کنند – ما تبلیغاتی را در این صفحات ندیده ایم. با این حال ، الگوهای رفتاری توهین آمیز موجود در جستجوی تصویر در صفحات وب واقعی – و آن صفحات وب معمولاً تبلیغات نمایشی دارند – تبلیغات نمایشی زیادی دارند.

تصویر سانسور شده زیر نمونه ای از وضعیتی است که بسیاری از بازاریابان امیدوارند مشتری های خود را از آن دور کنند: تبلیغات Home Depot ، Casper و یک محصول در آمازون در کنار محتوای توهین آمیز دیده می شود. در این حالت ، تبلیغات از طریق شبکه هدف قرار دادن تبلیغات آمازون و نه Google Display Network ارائه می شود.

ناوا هاپکینز ، مدیر رسانه های پرداخت شده در Hennessey Digital ، گفت اگر Google این مشکل را برطرف نکند ، او مشتریان خود را تشویق می کند که در سه ماهه چهارم هزینه تبلیغات Google خود را بکشند.

هاپکینز به سرزمین موتور جستجو گفت: “از آنجا که ناامیدی و تردید من برای تشویق مارک ها برای ادامه سرمایه گذاری در سیستم عامل های تبلیغاتی مربوط می شود ، عدم تمایل به اعمال پادمان در برابر این اقدامات ناشایست و همچنین امتناع از برداشتن محتوای نفرت انگیز است.” “ما در حال حاضر مکانهایی را که نژادپرستانه و نفرت انگیز می دانیم فیلتر می کنیم – اگر شبکه های تبلیغاتی نتوانند در مورد محتوای مبتنی بر نفرت موضع بگیرند ، باید همان استانداردها را اعمال کنیم.”

پست الگوهای رفتاری ضد یهودی در نتایج تصویر ، آسیب پذیری های جستجو را برجسته می کند اولین بار در Search Engine Land ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top