الگوریتم Google در بازبینی 2020 به روزرسانی می کند: به روزرسانی های اصلی ، نمایه سازی گذرگاه و تجربه صفحه

thumbnail

این سال برای همیشه به عنوان سالی شناخته می شود که درون نگری را به همراه داشت ، سرعت آهسته مردم را کاهش داد و باعث شد تا آنها بیشتر به تجارت و بیشتر به خانواده بپردازند. اما ، علی رغم همه گیر شدن COVID-19 ، تجارت باید ادامه داشته باشد و همین امر با سئو و به روزرسانی های متعدد الگوریتم گوگل در طول سال انجام شد.

از بروزرسانی های اصلی ، گرفته تا تلاش برای یادگیری ماشین با BERT ، نمایه سازی گذرگاه (یا آیا رتبه بندی گذرگاه است؟) ، به روزرسانی Google Page Experience آینده و بسیاری از تغییرات تأیید نشده – سال 2020 را الگوریتم های جستجوی Google به عنوان یک سال کند نمی نامیم.

به روزرسانی های اصلی ژانویه ، مه و دسامبر Google صنعت SEO را متزلزل کرد

بروزرسانی هسته ژانویه 2020 گوگل در اوایل سال 2020 با اولین به روزرسانی هسته ای سال ، به روزرسانی هسته ای ژانویه 2020 ، شروع به کار کرد. این نسخه از 13 ژانویه 2020 شروع به کار کرد. در حالی که اکثر به روزرسانی های اصلی دو هفته طول می کشد تا کاملاً به روز شود ، گوگل تا 16 ژانویه گفت ، بیشتر پخش شد مانند تقریباً تمام به روزرسانی های هسته ای ، به روزرسانی هسته ای ژانویه 2020 نیز بزرگ بود و بسیاری از سایت ها را تحت تأثیر قرار داد.

بروزرسانی هسته مه 2020 چند ماه بعد ، به روزرسانی هسته بعدی خود را انجام دادیم. این بعد از حدس و گمان ها بود که شاید گوگل در طی همه گیر شدن یک به روزرسانی اصلی را منتشر نکند – اما این اتفاق افتاد. آخرین به روزرسانی اصلی ، به روزرسانی هسته اصلی مه 2020 بود که در 4 مه 2020 منتشر شد. حدوداً دو هفته طول کشید و در 18 مه سال 2020 اجرا شد. این بروزرسانی بزرگتر از به روزرسانی ژانویه 2020 بود. در حقیقت ، برخی آن را یک هیولای مطلق خواندند.

سپس ، اوضاع برای چندین ماه سکوت کرد. دقیقاً حدود هفت ماه.

دسامبر 2020 به روز رسانی اصلی. سپس در 3 دسامبر سال 2020 ، گوگل بروزرسانی اصلی دسامبر سال 2020 را منتشر کرد. این به روزرسانی درست بعد از فصل خرید جمعه سیاه و دوشنبه سایبری منتشر شد اما هنوز قبل از تعطیلات بود که بسیاری از اعضای صنعت را ناراحت کرد. همانطور که گفته شد ، ما در این دسامبر در 4 دسامبر و 10 دسامبر شاهد جهش های بزرگی بودیم ، و در 16 دسامبر سال 2020 رسماً متوقف شد. بر اساس برخی گزارش ها ، این به روزرسانی حتی از به روزرسانی هسته می 2020 نیز بزرگتر بود.

Google BERT به همه س quالات جستجو گسترش می یابد

در سال 2019 ، Google BERT را برای 10٪ از کل درخواست ها راه اندازی کرد. خوب ، این در سال 2020 تغییر کرد ، جایی که اکنون تقریباً 100٪ از کل درخواستهای انگلیسی زبان استفاده می شود. گوگل در یک رویداد گفت که BERT به بهبود نتایج جستجو در “جستجوی خاص” تا 7٪ کمک کرده است.

مطالب مرتبط  بینش هایی برای تصور دوباره برنامه ریزی برای تعطیلات 2020 شما

ما همچنین آموختیم که تلاش های گوگل برای ادغام BERT در جستجو با رمز DeepRank بود ، پروژه ای که گوگل احتمالاً از اوایل سال 2017 آغاز کرد. Google استفاده از BERT را در بسیاری از مناطق از جمله مطابقت داستان با بررسی واقعیت گسترش داد.

منظورم از نمایه سازی پاساژ است ، منظور من رتبه بندی است

گوگل در حین رویداد SearchOn خود نمایه سازی گذرگاه را که واقعاً باید به آن رتبه بندی گذرگاه بنامد ، معرفی کرد. اساساً ، نمایه سازی عبور به Google کمک می کند تا قسمتهای خاصی از محتوا را در یک صفحه قرار دهد و آن قسمت از صفحات شما را در جستجوی Google رتبه بندی کند. گوگل گفت ، این به صفحاتی که برای جستجو بهینه نشده اند کمک خواهد کرد. Google نحوه نمایه سازی محتوا را تغییر نداد ، بلکه نحوه رتبه بندی آن محتوا را تغییر داد.

گوگل همچنین گفت که نمایه سازی مبتنی بر گذر زمانی که در سطح جهانی به طور کامل در دسترس قرار گیرد ، 7٪ از جستجو در همه زبانها را تحت تأثیر قرار خواهد داد. ما انتظار داشتیم که در سال 2020 به صورت زنده ادامه یابد اما هنوز زنده نشده است. بنابراین انتظار آن را زمانی در اوایل سال 2021 داشته باشید.

به روزرسانی تجربه صفحه و نشاط وب اصلی

در ماه مه سال 2020 ، گوگل مجموعه ای کاملاً براق و جدید از عوامل رتبه بندی را اعلام کرد – به روزرسانی Google Page Experience. این شامل تعدادی سیگنال از جمله سیگنال های قدیمی مانند به روزرسانی تلفن همراه ، به روزرسانی سرعت صفحه ، افزایش رتبه HTTPS ، مجازات بینابینی مزاحم و مجازات مرور ایمن و همچنین سیگنال های جدید در قالب هسته های وب جدید Google است. هسته های اصلی وب شامل معیارهایی مانند بزرگترین رنگ محتوای (LCP) ، تأخیر ورودی اول (FID) و تغییر چیدمان تجمعی هستند. ما یک راهنما برای وب اصلی داریم که می توانید اطلاعات بیشتری کسب کنید.

وقتی این مورد فعال شود ، در ماه مه 2021 ، Google دیگر فقط صفحات AMP را در چرخ فلک Top Stories بلکه صفحاتی که با این امتیازات خوب کار می کنند نیز ارائه نمی دهد.

نکته دیگر ، این به روزرسانی تجربه جدید صفحه فقط برای رتبه بندی تلفن همراه اعمال خواهد شد ، نه برای رتبه بندی دسک تاپ – در حال حاضر. جنبه هیجان انگیزتر ممکن است شاخص تصویری باشد که ممکن است گوگل در ماه مه 2021 با این کار راه اندازی کند.

سایر تغییرات ، به روزرسانی ها ، اصلاحات و اشکالات الگوریتم گوگل

موارد بیشتر وجود داشت: ما بسیاری از به روزرسانی های الگوریتم Google تأیید نشده را داشتیم ، بعضی از آنها بسیار بزرگ و برخی دیگر تا حدودی تأیید شدند. در ماه اوت ، گوگل با نتایج جستجوی خود اشکالی داشت که برای مدتی نیز اوضاع را بهم ریخت. حتی ممکن است اشکالی در رابطه با جستجوی محلی داشته باشیم که گوگل آن را تأیید کرده است.

مطالب مرتبط  بازاریابی محتوا در مواقع اختلال

سایر تغییرات در جستجوی Google که اعلام کرد شامل موارد زیر است:

  • پیشرفت های جدید در درک زبان با هوش مصنوعی شامل الگوریتم جدید املایی ، توانایی نمایه سازی قسمت های خاص از صفحات وب و تکنیک های جدید برای کمک به افراد در یافتن طیف وسیع تری از نتایج است.
  • به روزرسانی های Google Maps شامل گسترش اطلاعات “شلوغی” زنده و جزئیات مربوط به اقدامات ایمنی و بهداشتی مربوط به COVID-19 مشاغل است. در آینده نزدیک ، کاربران می توانند با استفاده از AR اطلاعات مربوط به یک رستوران ، فروشگاه یا تجارت را در Live View پیدا کنند.
  • کاربران می توانند با استفاده از نماد میکروفون در نوار جستجوی Google یا دستیار س askال کنند “این آهنگ چیست؟” یا “یک آهنگ را جستجو کنید.” سپس آنها می توانند 10-15 ثانیه صدای زمزمه را شروع کنند تا برای آهنگ نتیجه بگیرند.
  • ویژگی های جدید لنز و AR در جستجوی Google برای کشف (و حتی سبک کردن) محصولات هنگام مرور آنلاین کاربران. با واقعیت افزوده ، Google به کاربران امکان می دهد تا نمایشگاه های خرده فروشی را به طور واقعی تجربه کنند.
  • سرانجام ، فناوری Duplex اکنون از کسب و کارها خواسته است تا جزئیات مفید مانند ساعات فروشگاه و گزینه های برداشت در Search و Maps را به طور خودکار به روز کنند. امسال ، گوگل گفت ، از Duplex برای ایجاد بیش از سه میلیون به روزرسانی در مشاغل مانند داروخانه ها ، رستوران ها و فروشگاه های مواد غذایی استفاده شده است که بیش از 20 میلیارد بار در Maps و جستجو مشاهده شده است.

بیشتر در سال 2021

برای سال 2021 ، ما از قبل می دانیم که انتظار به روزرسانی Google Page Experience آینده را در ماه مه داریم. ما می دانیم که تغییرات نمایه سازی گذرگاه باید به زودی فعال شود ، احتمالاً در اوایل سال 2021. من در بالا اشاره نکردم که اولین نمایه سازی موبایل در مارس 2021 انجام می شود ، زیرا از نظر فنی این یک تغییر الگوریتم رتبه بندی نیست ، اما شما ممکن است تغییرات رتبه بندی را بر اساس تغییرات نمایه سازی بنابراین. ما انتظار داریم سال آینده تغییرات زیادی داشته باشیم.

اما ، انتظار موارد مشابه دیگری را نیز داشته باشید: انتظار به روزرسانی های اصلی بیشتری را داشته باشید و مطمئن شوید که محتوا و وب سایت هایی ساخته اید که از این به روزرسانی ها دوام آورده اند. انتظار داشته باشید که Google به پیشرفت در زمینه درک بهتر زبان و سeriesالات ادامه دهد. انتظار داشته باشید Google با هدف بهبود ارتباط ، به اصلاحات بیشتر در جستجو ادامه دهد.

به طور خلاصه ، انتظار داشته باشید و حتی از آن استقبال کنید ، تغییر کنید زیرا این همان کاری است که سئوکاران بهتر انجام می دهند – تغییر می دهند و پیش بینی می کنند که تغییر کنند.

پست الگوریتم Google در بررسی 2020 به روزرسانی می کند: به روزرسانی های اصلی ، نمایه سازی گذرگاه و تجربه صفحه اولین بار در Search Engine Land ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top