افرادی که مارک های مورد اعتماد را انتخاب می کنند اما بازاریاب ها کمپین های مارک را می کشند

thumbnail

آیا در حال حاضر بازاریابان باید در کمپین های برتر قیف یا تبلیغات عملکردی سرمایه گذاری کنند؟ این سؤال در بسیاری از مناطق به شدت مورد بحث قرار می گیرد ، از جمله گزارش های عمده درآمد در جایی که به نظر می رسد عملکرد برنده است. (ما در مورد بازاری قیف در مورد Live فردا با موتور جستجوگر زمین فردا بحث خواهیم کرد.)

ساخت پرونده برای برند. داده های جدید مصرف کننده Survata موردی جدی برای بازاریابی برندها ایجاد می کند و استدلال می کنند که مارک های معتبر در طول همه گیری پیروز می شوند. این بررسی همچنین یافته های جالبی را در مورد پیام رسانی و آنچه که مصرف کنندگان می خواهند از مارکهای فعلی بشنوند ، در بر می گیرد.

Survata در مورد رفتار خرید و انتظارات برند از 116 بزرگسالان آمریکا نظرسنجی کرد. این شرکت در تعدادی از دسته بندی محصولات ، ترجیح جدی برای مارک های مستقر نسبت به برچسب های خصوصی یا ژنریک ها دارد. این به نظر می رسد حداقل تا حدودی با یافته های دیگر نظرسنجی مغایرت داشته باشد: تقریبا دو سوم (64٪) مصرف کنندگان در یک روش قابل توجهی هزینه های خود را کاهش می دهند.

ترجیح برند با وجود کاهش هزینه. طبق گفته Survata ، “در دوره های قبلی عدم قطعیت اقتصادی ، محصولات عمومی نسبت به همتایان خود با نام تجاری بهتر عمل کرده اند زیرا مصرف کنندگان مایل به پرداخت حق بیمه نیستند.” به نظر نمی رسد در این نمونه بی سابقه ، علی رغم کاهش هزینه های مصرف کننده ، در این مثال بی سابقه صدق نکند.

در دسته بندی محصولات بیشمار (مواد تمیز کننده ، مواد غذایی منجمد ، قهوه ، سودا و غذاهای بسته بندی شده) مصرف کنندگان اظهار داشتند که احتمالاً مارکهای آشنا را انتخاب می کنند. با این حال ، در داروهای بدون نسخه و محصولات مراقبت شخصی ، مخاطبان به طور مساوی با درصد کمی بالاتر از انتخاب ژنریک یا مارک های فروشگاه تقسیم می شدند ، احتمالاً برای پس انداز کردن.

مصرف کنندگان محتاط تر و انتخابی تر می شوند. بررسی های اخیر نشان می دهد که مصرف کنندگان در شرایط اقتصادی کنونی ، خرید را لغو یا به تأخیر می اندازند. این غیر منتظره نیست ، اما هنوز بسیار نگران کننده است زیرا هزینه های مصرف کننده 70٪ از تولید ناخالص داخلی ایالات متحده را تحریک می کند و بنابراین برای هر بهبودی بسیار مهم است. Survata نشان داد که یک چهارم از پاسخ دهندگان قصد داشتند تا 30٪ – 40٪ هزینه را کاهش دهند ، و یک در پنج نفر گفتند که 50٪ یا بیشتر بودجه خود را کاهش می دهند.

مطالب مرتبط  SEL 20200420

برخلاف کاهش هزینه های مصرف کننده ، درآمد شرکت های بزرگ فناوری و داده های بررسی IAB نشان می دهد که هزینه های تبلیغ کننده در ماه آوریل اندکی بهبود یافته و باعث تجلیل از سرمایه گذاران شده است. با این حال بودجه ها هنوز کوتاه از برنامه و به دور از سطح قبل از همه گیر نیست.

مصرف کنندگان پیام های برند می خواهند بشنوند. تحقیقات Survata همچنین انتظارات مصرف کنندگان از مارک ها و پیام هایی را که می خواستند بشنوند ، مورد بررسی قرار داده است. در اینجا نیز چند تعجب وجود دارد:

  • تعهد به در دسترس بودن محصول (36٪)
  • تعهد به کارمندان برند (25٪)
  • تعهد به ایمنی محصول (24٪)
  • تعهد به کنترل قیمت / هزینه (14٪)

فراتر از پیام رسانی ، سایر ملاحظات خرید شامل قیمت (برای اقلیت قابل توجهی) ، منبع محصول منطقه ای (از منطقه تحت تأثیر ویروس است؟) و اعتماد به نفس برند است. اعتماد مهمترین عامل تأثیرگذار بر تصمیمات خرید برای 40٪ از پاسخ دهندگان بود. علاوه بر این ، طبق این بررسی ، مصرف کنندگان اکنون 3 برابر بیشتر از محصولات قبلی در مورد محصولات تحقیق می کنند.

کریس کلی ، مدیرعامل Survata از طریق ایمیل با ما اظهار داشت ، “مصرف کنندگان در حال حاضر کاملاً از پیام یک مارک آگاهی دارند. در حالی که ما می دانیم که مصرف کنندگان انتظار دارند که یک برند نسبت به زمان فعلی پاسخگو باشد ، تعجب آور بود که بسیاری از مصرف کنندگان احساس کردند مهمترین چیزی که برندها باید به آنها ارتباط برقرار کنند تعهدی برای کارمندانشان بود. ممکن است یک حس از آمریکایی “در این-کنار هم” وجود داشته باشد وقتی آن را باز کنید ، اما برای مارک ها مهم است که تعادل فریبنده در ارسال پیام های مناسب را اندازه بگیرند. ”

مطالب مرتبط  Google تصاویر حقایق بیشتری را درباره تصاویر با نمودار دانش اضافه می کند

رستوران ها ، تعطیلات و خرید. در پاسخ به این سؤال كه آنها چه كسی مشتاقانه منتظر خرج كردن پول هستند ، پس از پایان تعطیلات ، پاسخ دهندگان نظرسنجی نشان دادند كه آنها بیشترین علاقه را به بیرون رفتن از غذا دارند و به دنبال آن تعطیلات و خرید (در فروشگاه ها):

  1. ناهارخوری یک رستوران را با حاشیه 2: 1 از سفر شماره 2 انتخاب کنید
  2. مسافرت رفتن
  3. خرده فروشی
  4. خدمات تفریحی یا مراقبت شخصی (سالن های بدنسازی ، یوگا ، ماساژ ، مو و غیره)
  5. رویدادهای ورزشی

چرا اهمیت می دهیم رفتار مصرف کننده در حال تغییر است و در حال حاضر باید کمتر پیش بینی شود. ما در حدود شش هفته از موقعیت نزدیک به اشتغال کامل نقل مکان کرده ایم و بیکاری در حدود 20٪ با درآمد بیشتری داریم. این نوع ضربات اقتصادی کاملاً بی سابقه است.

در حالی که بازاریابان باید به طور ایده آل به قیف کامل بپردازند ، بیشتر آنها بودجه لازم را ندارند. بر این اساس ، آنها بر روی کمپین های عملکرد تأکید می کنند ، زیرا ردیابی این موارد آسانتر است. هرگونه هزینه ای که از نظر روشن ROI قابل توجیه نباشد ، در بسیاری از نقاط کاهش می یابد. اما داده های Survata و سایر شواهد نشان می دهد که دید مارک تجاری ممکن است از همیشه مهمتر باشد – در زمان بحران و به ویژه هنگامی که سرانجام به پایان رسید.

برای شنیدن بیشتر این بحث و چگونگی اندازه گیری کمپین های تجاری ، قسمت بعد از برنامه Live with Land Engine Search فردا را از دست ندهید.

The post افرادی که مارک های قابل اعتماد را انتخاب می کنند اما بازاریابان که کمپین های تجاری را دنبال می کنند ، برای اولین بار در موتور موتور جستجو ظاهر شدند

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top