اعتبار Google Ads برای SMB شروع به کار می کند

thumbnail

از امروز ، در حال آغاز مرحله اول برنامه خود برای ارائه اعتبار 340 میلیون دلاری اعتبار تبلیغات Google Ads برای مشاغل واجد شرایط کوچک و متوسط ​​است. تبلیغ کنندگان واجد شرایط در نیوزیلند اولین گیرندگان این برنامه خواهند بود.

به تبلیغ کنندگان واجد شرایط اطلاع داده می شود و اعتبار مورد استفاده برای تبلیغات بعدی را در حساب های Google Ads خود می بینند.

چقدر؟ Google همچنین اطلاعات بیشتری درباره میزان اعتبارات ارائه داده است. مبلغ مورد نظر توسط تبلیغ کننده ، بر اساس هزینه های تاریخی ، حداکثر تا 1000 دلار آمریکا (یا معادل آن با اعتبار حساب) متفاوت خواهد بود.

تبلیغ کنندگان یک اعتبار دریافت می کنند و تا 31 دسامبر باید از آن استفاده کنند ، پس از آن منقضی می شود.

چرا این مرحله در مرحله قرار گرفته است؟ گوگل مدت طولانی است که برای تبلیغ کنندگان جدید برنامه کوپن دارد ، اما این شرکت مجبور بود برای پشتیبانی از این برنامه اعتباری ، محصول و زیرساخت جدیدی بسازد. روند مرحله بندی کمک خواهد کرد تا از یک سیستم صاف برای سیستم جدید اطمینان حاصل شود.

مطالب مرتبط  Web Stories به Google Discover می آیند

گوگل می گوید ، پس از شروع کار با نیوزیلند ، قصد دارد اعتبارات خود را طی چند هفته آینده تأمین کند.

واجد شرایط بودن این برنامه برای پشتیبانی از تبلیغ کنندگان موجود و اختصاصی که تحت تأثیر بحران COVID-19 قرار گرفته اند ، پشتیبانی می کند. برای اینکه واجد شرایط اعتبار تبلیغ شوید ، باید در 10 ماه از 12 ماه در سال 2019 و در ژانویه و / یا فوریه 2020 ، کمپین های Google Ads را در 10 انجام دهید. مهم نیست که این کمپین ها در حساب Google Ads اجرا شده اند یا خیر. مستقیم یا از طریق شریک زندگی

هیچ راهی برای اعمال این برنامه وجود ندارد.

چرا اهمیت می دهیم اعتبارات به گونه ای طراحی شده است که به SMB کمک می کند تا در ماه های آینده مجدداً جذب مشتری کند. بحران COVID-19 تجارتهای کوچک را به شدت تحت تأثیر قرار داده است و این اعتبارات بخشی از تلاش بیشتر برای پشتیبانی از این پایگاه مهم مشتری است. در اوایل امروز ، این شرکت ویژگی های Google My Business را با هدف کمک به SMB ها برای انطباق و بقای بحران معرفی کرد. به عنوان مثال ، صاحبان مشاغل در سطح جهانی اکنون می توانند از طریق مشارکت های Google با PayPal و GoFundMe پیوندهای اهدای کارت و هدایا را به پروفایل های تجاری اضافه کنند.

مطالب مرتبط  Microsoft Advertising گزینه آزمایش مبتنی بر کوکی را اضافه می کند

برای اطلاعات بیشتر در مورد برنامه اعتباری تبلیغات ، به صفحه مرکز راهنما مراجعه کنید.

مربوط:

  • گوگل اعتبار 340 میلیون دلاری اعتبار Google Ads را برای SMBs تعهد می کند
  • اعتبارهای تبلیغاتی SMB: Google شفافیت واجد شرایط بودن ، زمانبندی را اضافه می کند

اطلاعات بیشتر در مورد بازاریابی در زمان coronavirus

  • نحوه اندازه گیری KPI های محتوا در طول COVID [Video]
  • بازاریابی محتوای همدلانه بدون اصالت صاف است [Video]
  • نحوه ارزیابی فرصت های بازاریابی محتوا در طول COVID [Video]
  • با جستجوی سرعت انتشار ، بازبینی های Google My Business بیشتر از دست رفته است

The post اعتبار تبلیغات Google برای SMB ها برای اولین بار در اولین بار در موتور موتور جستجو ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top