استفاده از GMB کاهش می یابد ، اما برای تبدیل شدن به بعد از کروناویروس قوی تر است

thumbnail

Google My Business (GMB) تمرکز اصلی برای SEO های محلی است. این مرکز همچنین به محل اصلی برقراری ارتباط بین مشاغل و مصرف کنندگان در مورد ساعت فروشگاه ، تعطیلی ، خدمات و سایر اطلاعات در هنگام شیوع COVID-19 تبدیل شده است.

تعامل در GMB تغییر دهید. اطلاعات کلیک و تماس نشان می دهد که تعامل مصرف کننده با GMB در طول بحران به طرز چشمگیری تغییر کرده است ، زیرا مردم رفتار خرید خود را بصورت آنلاین تغییر داده اند و اگرچه از نظر طبقه بندی بسیار متفاوت است ، اما از مکان های تجاری فیزیکی متفاوت است.

به عنوان نمونه ، از زمان اجرای سفارشات پناهگاه در محل ، درخواست “رستوران نزدیک من” فراتر از “رزرو رستوران” است. این یک سؤال محلی باقی مانده است. آنچه تغییر کرده است معامله (اکنون ، بیشتر آنلاین) و تحقق آن (وانت / تحویل) است.

“در نزدیکی من” در مقابل “رزرو رستوران”

منبع: Google

مسیرها ، کلیکها ، تماسها و بررسیها. همانطور که ممکن است انتظار داشته باشید ، درخواستهای مربوط به راهنمایی و رانندگی کاهش یافته است ، اما تماسها و بازدیدهای وب سایت ، هدایت شده توسط GMB ، به همان اندازه تحت تأثیر قرار نگرفته است. داده های جدید از Reputation.com استدلال می کند که “کلیک های GMB جهت رانندگی در همه عمودی ها 60٪ کاهش یافته است.” کلیک وب سایت 31 درصد کاهش یافته است و کلیک تماس 21 درصد کاهش یافته است. سایر داده هایی که من دیده ام تعداد کمی متفاوت دارند اما به راحتی می توان گفت که کلیکها از مسیرهای رانندگی به بازدیدها و تماسهای وب سایت کوچ کرده اند.

از نظر اقدامات GMB ، Reputation.com همچنین کاهش چشمگیر خرده فروشی ، رستوران ها و خودرو را گزارش می کند ، اما اخیراً ، بهبودی اندک در تعامل مصرف کننده مشاهده شده است. این امر ممکن است دلهره ای در خرید آنلاین و هزینه های تجارت الکترونیکی داشته باشد که بخشی از آن از طریق چک های محرک و به معنای آن منجر می شود که ممکن است به پایان دوره قفل شدن برسیم.

مطالب مرتبط  در داخل محکمه داوری: 17 نکته برای تهیه پیش نویس جوایز چشمگیر

GMB Clicks Breakdown: مسیرها ، تماسها ، وب سایتها

منبع: Reputation.com

بررسی ها با توجه به اینکه از انتشار بررسی های جدید متوقف شده است و پاسخ های صاحب مشاغل تا همین اواخر متوقف شده اند ، یک نکته کور است. اکنون که بررسی ها از قرنطینه خارج شده اند و به راحتی در حال بازگشت هستند ، جالب است بدانید که آیا الگوهای بازبینی در دوره قفل شدن چگونه تغییر کرده اند یا خیر.

پس از همه گیری ، GMB همچنان به عنوان یک زندگی تجاری محلی است. با بازگشایی مشاغل ، بازاریابان محلی بار دیگر برای ارتباط با ساعات کار ، محصولات و در دسترس بودن خدمات به GMB متوسل می شوند. و ، احتمالاً از COVID-19 ابزاری حتی مهمتر از بازاریابی نسبت به قبل از همه گیری ناشی می شود. ویژگی های محلی مانند ارسال ها ، که به مشاغل این امکان را می دهد تا به روز رسانی های به موقع را با مشتریان خود راحت تر برقرار کنند ، ممکن است باعث پذیرش گسترده تر و برجستگی جدید شود. و ، ممکن است Google سرعت چرخش سایر ابزارهای موجود در خط لوله را تسریع کند.

براساس نظرسنجی BrightLocal ، شصت و هشت درصد از کارشناسان محلی در زمینه بازاریابی گفتند که GMB اکنون بیش از یک سال پیش مهمتر است. جدیدترین مطالعه عوامل رتبه بندی محلی Moz ، نتیجه گرفته است که سیگنال های GMB عامل برتر رتبه بندی محلی Google Pack و شماره چهار برای SEO محلی بود. از بین بسیاری از وظایف مدیریت و نظارت بر GMB ، بررسی های در حال رشد 87٪ در نظرسنجی BrightLocal مهمترین موفقیت در بازاریابی محلی در نظر گرفته شد.

مطالب مرتبط  اینستاگرام ، Yelp و دیگران ایمنی محل برگزاری ، یک عامل تصمیم گیری مصرف کننده در حال ظهور است

مبارزه با هرزنامه (مانند لیست های جعلی و بررسی های نامشروع) در گوگل شماره دو بود. در واقع ، گوگل یک مشکل قابل توجهی در زمینه بررسی های جعلی دارد که فوراً این شرکت نیاز دارد تا به روشی پایدار و نیرومند بپردازد.

چرا اهمیت می دهیم 12 ماه آینده احتمالاً شاهد تسریع تکامل GMB خواهیم بود. جستجوی محلی همیشه در مورد استفاده از ابزارها و اطلاعات دیجیتالی برای تصمیم گیری در خرید آفلاین بوده است. با گذشت زمان از تحولات GMB ، از راهی برای تبدیل محتوا به Google به کانال پویا واسطه ای بین معاملات و مصرف کنندگان و صاحبان مشاغل ، رشد کرده است.

پس از COVID ، ما می خواهیم ابزارهای دیجیتالی (موجودی ، رزرو ، سفارش ، پرداخت) با تحقق آفلاین ادغام بسیار سخت تری داشته باشیم ، و همچنین تفاوت بین آنلاین و آفلاین را تار کنیم – که منعکس شده در مالکیت Google از TheOrdering.app و Pointy است. اینها نمونه هایی از چگونگی تلاش Google برای ایجاد شکاف بین دیجیتالی و فیزیکی و چگونگی ادامه آن ضروری است ، نه فقط به عنوان یک کانال بازاریابی ، بلکه به طور فزاینده ای به عنوان نوعی بستر پشتیبان برای تجارت محلی.

پس از استفاده GMB کاهش می یابد ، اما برای تبدیل شدن به ویروس پس از کروناویروس قدرتمندتر است ، برای اولین بار در موتور موتور جستجو ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top