استفاده از صدا پلاک خورده است – در حال حاضر

thumbnail

در مورد قانون پیشین روی آماری روی آمارا آمده است: “ما تمایل داریم در کوتاه مدت اثر یک تکنولوژی را بیش از حد ارزیابی کنیم و تأثیر آن را در درازمدت دست کم بگیریم.” به نظر می رسد که مخصوصاً در جستجوی صوتی و صوتی کاربرد دارد.

از آنجا که Siri بیش از یک دهه پیش معرفی شده است ، استفاده مداوم از دستیاران صوتی و مجازی رشد مداوم داشته است ، اما بازار تبدیل نشده است. بلندگوهای هوشمند حتی موردی بهتر هستند: به طور گسترده ای پذیرفته شده ، آنها نتوانستند محصول انقلابی که بسیاری انتظار داشتند تبدیل شود.

اکنون داده های نظرسنجی از شرکت Perfective Digital نشان می دهد که صدا ممکن است به یک نوع فلات رسیده باشد. این چهارمین سالی است که آژانس بیش از 1000 بزرگسال آمریکایی راجع به استفاده از دستیار صوتی ، جستجوی صوتی و دستیاران مجازی سؤال کرده است. در سال گذشته ، این نظرسنجی که صدا به عنوان اولین ورودی “جستجوی اول” برای جستجوی موبایل در رده دوم از نظر مرورگر تلفن همراه قرار گرفت (با همه جواب ها ، در رتبه چهارم قرار گرفت).

بررسی فعلی این بخش بندی “انتخاب اول” را تکرار نکرد. و به طور کلی ، جستجوی صوتی در جایگاه چهارم باقی ماند. سوال این بود: “چگونه به احتمال زیاد شما می توانید از طریق تلفن هوشمند خود سؤال کنید؟” وارد کردن دستی به متن در یک برنامه جستجو ، مرورگر یا نوار جستجو از طریق تلفن ، همه تعداد رای بیشتری کسب کرده اند. بنابراین به نظر می رسد که استفاده صاف است.

مطالب مرتبط  بینش هایی برای تصور دوباره برنامه ریزی برای تعطیلات 2020 شما

فراتر از این ، به نظر می رسد که استفاده از صدا برای افراد در تمام سطوح آموزش کاهش می یابد ، اگرچه ارتباط آن با آموزش و پرورش مثبت است. فارغ التحصیلان کالج و کسانی که تحصیلات بیشتری دارند بیشتر از کسانی که تحصیلات کمتری دارند ، از صدا استفاده می کنند.

این نظرسنجی همچنین از پاسخ دهندگان پرسیده است که چند بار از اسپیکرهای هوشمند برای جستجوی اطلاعات استفاده می کنند. پاسخ های “هرگز” و “کمتر از دو بار در هفته” اکثریت (56٪) را تشکیل می دادند. 44٪ از آنها حداقل دو بار در هفته استفاده می کردند ، در حالی که 20٪ از 44٪ آنها شش تا نه بار (یا بیشتر) در هفته استفاده می کردند. این استدلال می کند که بلندگوهای هوشمند جایگزینی برای دستگاههای دیگر نیستند ، اگرچه حجم کلی “جستجو” در نتیجه در حال گسترش است.

این بررسی ادامه می دهد که عوامل ممکن است نتایج را توضیح دهند. این ادعا می کند که ناامیدی کاربر از دستیاران مجازی در درک دستورات یا سوالات (یا ارائه پاسخ های اشتباه) ممکن است تا حدودی این استفاده از کاهش تخت را توضیح دهد. با همین نشان ، بهبود دقت و درک بهتر می تواند فرکانس استفاده اضافی را ایجاد کند.

مطالب مرتبط  8 به روزرسانی عمده الگوریتم گوگل ، توضیح داده شده است

چرا اهمیت می دهیم مانند بسیاری از فن آوری های قانع کننده ، اعتیاد به مواد مخدره اولیه باعث کند شدن رشد افزایشی شده است. از یک معنا صدا فقط یک مکانیسم ورودی جایگزین برای متن است. اما در مورد دیگر ، تجربهای متفاوت با کاربر را نشان می دهد. و فناوری صدا در پشت صحنه به طور فزاینده ای پیچیده و تقریباً قابل درک برای عموم است.

همانطور که از بررسی پیمایشی اشاره می کند ، صدا برای اکثر دستگاه های متصل به غیر سنتی امری اساسی است: “77٪ از کل دستگاه های متصل به اینترنت چیزی غیر از تبلت ، رایانه های شخصی یا تلفن هوشمند است.” در واقع صدا UI برای نسل های بعدی دستگاه ها است و دستیاران مجازی جانشین منطقی “جستجو” هستند. فقط طول می کشد بیش از آنچه انتظار می رود.

پست استفاده از صدا به معرض نمایش گذاشته شده است – اکنون برای اولین بار در موتور موتور جستجو ظاهر می شود.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top