استراتژی های جستجوگرها از برندگان جایزه ابتکار عمل SEO Engine Engine

thumbnail

در مصاحبه ای با برندگان جایزه بهترین ابتکار SEO ، ویرایشگر سرزمین موتور جستجوگر جورج نگوین در مورد بهترین استراتژی ها و تاکتیک های جستجوگرها برای فعالیت های شما عمیقاً فرو می رود. در اینجا برندگان دسته بندی وجود دارد:

لیندسی نیلسون از NP Digital با PROS همکاری کرد تا بر چالش های یک محصول مفهومی غلبه کند و حجم جستجو را در بازار پیدا کند تا بهترین طرح بازاریابی جستجوگر B2B – را بدست آورد: “ما در تلاش بودیم تعادل خوبی بین واژه های بازاریابی محصول و نظریه های مفهومی درمورد اینکه محصولشان چه کاری انجام می دهد و در واقع نحوه کاربری و صنایع مختلف و اشخاص مختلف برای این اصطلاحات. “

لیلی ری مدیر سئو در Path Interactive است و با یک مشتری بیمه کار می کند که تحت تأثیر به روزرسانی الگوریتم هسته گوگل قرار دارد تا برنده بهترین اقدام کلی سئو شود – Enterprise: “مطالب زیادی در وب سایت وجود داشت که باید به انتظارات گوگل تا آنجا که EAT است برآورده کنید. کارهای دیگری نیز وجود داشت که ما هم در زمینه معماری وب سایت بهینه سازی محتوای فنی و هم بک لینک ها انجام دادیم. ”

ابی ریمر از Uproer با CaringBridge همکاری کرد تا به آنها کمک کند تا از طریق منابع و بخش های وبلاگ خود بازدید بیشتری داشته باشند تا برنده بهترین طرح کلی SEO – جایزه کسب و کار کوچک شود: “چالش اینجا یک سازمان غیرانتفاعی بود ، آنها وقت و منابعی ندارند که یک شرکت در مقیاس بزرگ است ، بنابراین ما مجبور شدیم در این زمینه کار کنیم و این واقعاً شامل تخصص ، اقتدار و اعتماد است. ما به این فکر کردیم که چه کسی در این موضوعات متخصص هستند ، در مورد چگونگی اینکه شما می دانید با یک بحران خاص بهداشتی مقابله می کنید ، متوجه شدیم که در واقع این کاربران CaringBridge و افرادی هستند که خودشان آن را پشت سر گذاشته اند. ”

Kaushal Thakkar بنیانگذار INFIDIGIT با Superbalist کار کرده است تا حداکثر جذابیت را در جمعه سیاه کسب کند تا بهترین ابتکار بازاریابی جستجوی خرده فروشی را کسب کند – دسته SEO: “سایت Superablist برای مجموعه خاصی از کلمات کلیدی برای سال 2018 رتبه بندی نشده است. بنابراین برای سال 2019 ، آنها می خواستند برای رتبه بندی در موقعیت های برتر کلمات کلیدی مربوط به جمعه سیاه. ما نه تنها برای برخی از کلمات کلیدی مربوط به جمعه سیاه بلکه چندین کلمه کلیدی دیگر توانستیم آنها را در قطعه های برجسته رتبه بندی کنیم. “

آنها بهترین نکات خود را در مورد بهینه سازی برای صنایع دشوار ، استفاده از داده های پولی برای اطلاع رسانی جستجوی ارگانیک ، استفاده از UGC در کمپین های جستجو و دریافت 240 برابر نتایج برای تبلیغات تجارت الکترونیک جمعه سیاه ارائه دادند.

وقتی صحبت از بازاریابی B2B و SaaS می شود ، Buzzwords اغلب یک نکته مهم است. چگونه برای بهینه سازی یک کمپین جستجوگرها در این زمینه کار می کنید؟

لیندسی: وقتی وارد شرکت های SaaS می شوید قطعاً یک چالش است. عباراتی مانند توانمندسازی تحول دیجیتال و کلماتی مانند omnichannel ، اما گاهی اوقات اتصال به راه حلهایی که کاربران واقعاً به دنبال آن هستند کمی دشوار است. ما چیزها را کمی دانه ریزتر کشف کردیم و متوجه شدیم که چالشی که پیش می آید این است که چرخه فروش واقعا طولانی است. بنابراین ، با خاصیت ارگانیک گاهی اوقات می تواند یک چالش باشد زیرا شما لزوماً ارتباط یک به یک بین بازدید بالای قیف از سایت و درآمد را نمی بینید.

اکنون آنها محتوای قوی تری ارائه می دهند که ما توانسته ایم مقدار زیادی جلوی دروازه را بیاوریم ، بسیاری از آنها قبلاً بی سود بودند یا بهینه نشده بودند یا در قالب PDF وجود داشتند. بنابراین یکی از نکات جالب در مورد PROS این است که آنها دارای بسیاری از رهبران فکر فوق العاده و متخصصان داخلی در زمینه موضوعات هستند. ما واقعاً توانستیم از بسیاری از آنچه که در حال حاضر داریم بهره ببریم و فقط نوعی آن را اصلاح یا واقعاً نزدیک با کلمات کلیدی بسیار طولانی دم در نظر بگیریم که نمایشی بیشتر از نحوه فکر کاربران درباره محصولات و راه حل ها بودند.

چگونه استراتژی کرده و در مورد بهبودی از ضربه خوردن توسط به روزرسانی الگوریتم فکر می کنید؟

زنبق: یکی از مواردی که در مورد این سایت وجود دارد این است که در طول سال ها محتوای زیادی تولید کرده است و لزوماً یک سایت ناشر محتوا نیست – این هدف اصلی آنها به عنوان یک تجارت نیست. این فقط چیزی است که آنها با موفقیت برای جستجوگرها و ایجاد دید جدید در طول سالها استفاده کرده اند. و ما در واقع فکر می کنیم که این یکی از اصلی ترین دلایل افت سایت است. یکی از مواردی که می تواند اتفاق بیفتد و چیزی که من اغلب در سایت هایی می بینم که تحت تأثیر به روزرسانی های هسته ای اخیر تأثیر منفی می گذارند ، این است که آنها برای مدت طولانی محتوای بسیار زیادی تولید کرده اند – و شاید زمانی که محتوا برای SEO بسیار خوب عمل کرده است ، بازگردد – قوانین بازی ، نوعی تغییر کرده است.

مطالب مرتبط  سیری اپل اولین بار طراحی مجدد مهم را در سالها انجام می دهد

بنابراین یکی از مواردی که ما در حال بررسی آن بودیم این است که شما می دانید صفحات محصولات عالی ، صفحات خدمات ، صفحات مارک تجاری عالی دارید ، اما این وبلاگ وجود دارد که دارای محتوای بسیار زیادی در آن است. و در بسیاری از موارد ، این مطالب با آنچه که امروز با محتوای با کیفیت خوب انتظار داریم مطابقت ندارد. بنابراین واقعاً این مسئله را نادیده گرفته و اطمینان حاصل کنید که هر آنچه توسط موتورهای جستجو نمایه می شود ، محتوای واقعاً با کیفیتی است. بنابراین این واقعاً مانند بخش عمده ای از استراتژی بود.

چگونه مشاغل می توانند E-A-T محتوای خود را بهبود بخشند؟

زنبق: به عنوان مثال ، با این مشتری ، محتوایی وجود داشت که نیاز به بررسی پزشکی یا بررسی تخصصی داشت که شرکت اثبات نکرده است که آنها در واقع در تمام آن محتوا از بازرسان متخصص استفاده کرده اند. بنابراین مقاله را می خوانید و مانند این است: “چه کسی این را نوشت؟ آیا باید به آنها اعتماد کنم؟ ” بنابراین ما بسیاری از پیشرفت ها را دقیقاً مانند سطح الگو انجام دادیم تا بتوانیم به آنها اعتماد کنیم. و در مواردی که حتی اگر مشتری حتی اگر مشتری احساس کند ، احساس می کنیم ، “اوه ، ما نوشتیم که شش سال پیش دیگر واقعاً دقیق نیست.” در مورد ادغام و خلاص شدن از شر مطالب زیاد بود. بنابراین ، در بسیاری از موارد ، این فقط درمورد برقراری ارتباط با موارد صحیح در سایت است و همچنین اطمینان از این که بهترین قدم خود را با قابلیت اطمینان می گذارید ، به خصوص اگر وب سایتی باشید که در فضای “پول شما زندگی شما” قرار دارد.

بازنشستگی محتوا برای مشتریان اغلب دشوار است. به چه نکاتی کمک می کنید؟

زنبق: من فکر می کنم که همیشه از داده ها ناشی می شود ، بنابراین فقط مانند احساس روده در مورد محتوا نیست. (اگرچه می تواند باشد. ما مشتریانی داشته ایم که به هر شکلی باشد ، باید از وب سایت خارج شوند. و آنها مانند “بله دیگر اطلاعات ایمنی نیست.” بنابراین خلاص شدن از آن راحت تر است.) اما داده ها صحبت می کنند برای خودش. بنابراین اگر می بینید که در واقع هیچ بازدید ارگانیک به صفحه وجود ندارد ، تعداد زیادی بازدید از صفحه ، تعداد زیادی از جذابیت ها ، شاید در طی چند سال برای هیچکس رتبه بندی نشده باشد ، توصیه کردن برای آن بسیار آسان تر است برای انجام آن و همیشه فقط حذف آن نیست. در بسیاری از موارد ، در این مورد ادغام می شود ، آن را هدایت می کنید و مقاله موجود را به روز می کنید.

چگونه برای پرداخت به عنوان صفحه و توضیحات متا خود از پولی استفاده می کنید؟

زنبق: بله ، این کاری است که ما دوست داریم انجام دهیم فقط به این دلیل که شما اطلاعات بسیار بیشتری در مورد عملکرد کلمات کلیدی و جستجوی پولی دریافت می کنید ، واقعاً می توانید آن را به تبدیل تبدیل کنید خیلی راحت تر استفاده می شود تا بتوانید این کار را در SEO انجام دهید اما در حالی که. بنابراین ، ما همیشه دوست داریم هر زمان ممکن داده وارد کنیم ، با استفاده متقابل از برچسب عنوان های ارگانیک و توضیحات متا و واقعاً مانند اینکه ما از بهترین زبان ممکن استفاده می کنیم.

به عنوان مثال برای این مشتری این است که ، ما صفحات دولتی مانند بسیاری از مارک ها داریم. در واقع می توانیم سطح صفحه را بررسی کنیم و ببینیم آیا زبان های مختلف در حالت های مختلف طنین انداز است یا نه ، در مقابل داشتن الگوی یک برچسب عنوان که در آن فقط نام ایالت را پر می کنید. شاید اصلاحاتی وجود داشته باشد که می توانید با زبانی که بهتر در بین مخاطب و آن حالت طنین انداز است انجام دهید و حتی کلمه کلیدی ممکن است براساس چگونگی توصیف افراد از چیزها تغییر کند. پرداخت شده می تواند آن نوع داده را به شما ارائه دهد.

مطالب مرتبط  20201020 SEL مختصر

چگونه می توانید از محتوای تولید شده توسط کاربر برای یک کمپین جستجوگرها استفاده کنید؟

ابی: این واقعاً به چالش اصلی CaringBridge برمی گردد ، که کمبود وقت و منابع برای سرمایه گذاری در مصاحبه های یک به یک با کاربران فردی یا حتی پزشکان یا درمانگران بود. ما کشف کردیم که متخصصان در موضوعاتی مانند “چگونه از کسی که یک سفر سرطانی را طی می کند حمایت کنیم” لزوماً لازم نیست که پزشک باشند. در واقع این افرادی هستند که هر روز آن را پشت سر می گذارند خواه خودشان باشند یا اینکه در زندگی آن عزیز تجربه می کنند.

این همان چیزی است که ما را به تحقیق در مورد موضوع و ایجاد آن در شبکه های اجتماعی سوق داده است. CaringBridge نام تجاری معتبری است که بیش از 300000 دنبال کننده در فیس بوک دارد. بنابراین ما فکر کردیم ، می دانید ، چرا سعی نمی کنیم از آنها مشاوره بگیریم؟ برخی از پست ها از 100 تا 200 نظر افرادی که قصه ها ، نکات یا توصیه های خود را بازگو می کنند ، بالاتر می رود. ما مضامین مشترکی را در سرتاسر آنها مشاهده می کنیم و سپس در واقع نظرات را نیز در خود محتوا گنجانده ایم.

چگونه می توانید محل رقابت در SERP را ارزیابی کنید و در مورد صحبت با مشتری چگونه صحبت می کنید؟

ابی: بهترین راهی که فکر می کنم در این مورد با مشتری ها صحبت کردم این است که نتایج جستجو را به آنها نشان دهم و از آنها بپرسم ، “آیا می خواهید اینجا پیدا شوید؟” و غالباً پاسخ منفی است: نه ، ما نمی خواهیم با کسی که دکترای خود را دارد رقابت کنیم. بنابراین در واقع فقط به آنها نشان می دهیم که نتایج واقعی جستجو چگونه است و سپس مقایسه می کنیم وقتی که محصولات پشتیبانی بیشتری را بررسی می کنیم – سپس می توانیم رقبایی مانند Hallmark یا Caregivers.com را مشاهده کنیم ، جایی که در واقع می خواهیم خود را در میان این نام ها ببینیم. این روشی است که من برای برقراری ارتباط از آن استفاده می کنم فقط نشان دادن نتایج جستجو به آنها و منطقی بودن در مورد آن است.

چه مواردی وجود دارد که باید در هنگام اجرای یک کمپین جمعه سیاه مورد توجه قرار بگیرید؟

کاوشال: نکته در مورد جمعه سیاه این است که شما می توانید از هر نوع وب سایت – وب سایت های خبری و هر چیز دیگری با رقابت روبرو شوید. بگویید شما در رده 1 یا 2 قرار دارید و ناشری خبر در مورد فروش جمعه سیاه در شرکت های تجارت الکترونیکی می نویسد. آنها می توانند ناگهان بیایند و از شما پیشی بگیرند. یکی از مواردی که باید هنگام انجام این بخش خاص از SEO از آن آگاه باشیم ، برنامه ریزی استراتژی ما است به طوری که حتی از وب سایت های خبری و حتی BlackFriday.com نیز پیشی بگیریم. ما باید اطمینان حاصل کنیم که سرعت صفحه بهینه است ، از SEO فنی مراقبت می شود ، سلامت سایت در سطح مطلوب خود است و چندین کلمه کلیدی از آن یک صفحه خاص پشتیبانی می کنند تا صفحه بتواند رتبه خوبی داشته باشد.

چگونه محتوا را برای جمعه سیاه پیاده سازی کردید؟

کاوشال: ما روی چندین اینفوگرافیک ، محتوای ویدئویی کار کردیم – که برای طرح مورد نیاز ما لازم بود – و این به ما کمک زیادی کرد. ما یک اینفوگرافیک در مورد چگونگی خرید برای جمعه سیاه ایجاد کردیم. وقتی Google آن را در قطعه ویژه نشان داد ، تعداد کلیک ها و CTR بسیار بیشتر از حد معمول بود. همچنین به ما کمک کرد 240 برابر بیشتر از ترافیک جستجوی پولی دست یابیم.

حتما فیلم کامل را تماشا کنید تا بهترین نکات را از برندگان طرح جستجوگر موتور جستجو در خط جستجو بیاموزید.

پست استراتژی های جستجوگرها از برندگان جایزه ابتکار جستجوی موتور جستجوگر سرزمین اولین بار در Search Engine Land ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top