استراتژی های تلویزیونی متصل برای جذب خریداران با وضوح سال نو

thumbnail

سلام بازاریابان ، وقت آن است که برنامه ریزی تبلیغات سال نو خود را شروع کنید. بخصوص اگر در صنعتی مانند تناسب اندام ، سلامتی ، ورزش یا خدمات اشتراک هستید – اساساً هر چیزی که با ذهنیت “سال جدید ، شما جدید” گره خورده باشد. به طور سنتی 12٪ از ورزشکاران در ژانویه ثبت نام می کنند ، اما با اعمال محدودیت های بهداشتی آجر و ملات امسال ، این احتمال وجود دارد که انرژی (و هزینه ها) صرف سایر منابع خودسازی شود. و شما می خواهید برای گرفتن قطعه خود آماده باشید.

بدیهی است ، شما می خواهید جستجوی پرداخت شده و اجتماعی را راه اندازی کنید. این دو کانال عملکردی مطمئن هستند که بازدهی قابل توجه از سرمایه شما ایجاد می کنند. اما یک کانال عملکرد قابل اعتماد سوم نیز وجود دارد که ممکن است از دست بدهید: تلویزیون متصل. بیایید نگاهی بیندازیم که CTV تا چه اندازه می تواند برای تبلیغ کنندگان م andثر باشد و اینکه چرا یک کانال ضروری برای تبلیغات در سال های جدید شماست.

بینندگان و تبلیغ کنندگان در حال جابجایی در جریان هستند

در صورت استفاده صحیح ، تبلیغات تلویزیونی متصل می تواند عملکرد پاسخ مستقیم مشابه جستجو و اجتماعی را ایجاد کند. این تبلیغات تلویزیونی را به حوزه تبلیغات دیجیتال وارد می کند ، به این معنی که با هدف گیری و اندازه گیری قابلیت های بازاریاب دیجیتال که سال ها از آن بهره مند شده اند ، کامل می شود.

سال 2020 رشد قابل توجهی در پذیرش بیننده تلویزیون متصل داشته است. طبق تحقیقات نیلسن:

  • کل زمان تماشای تلویزیون در طول سال 74٪ افزایش یافته است.
  • 25٪ از بزرگسالان مورد بررسی اضافه كردن سرویس جدید را فقط در Q2 گزارش دادند.

تبلیغ کنندگان نیز بینندگان را دنبال می کنند. IAB گزارش کرده است که 53 درصد از خریداران رسانه های نظرسنجی قصد دارند دلار تبلیغات تلویزیونی پخش شده را به تلویزیون متصل منتقل کنند. به همین ترتیب ، 52٪ از خریداران کنترل بودجه کابل گفتند که قصد دارند بودجه را نیز تغییر دهند. بازاریابان دیجیتال نیز در حال جابجایی بودجه هستند ، تقریباً از هر چهار نفر یک دلار دلار تبلیغاتی را از کانال های دیجیتال دیگر جابجا می کند.

شروع به کار در تلویزیون متصل

هیچ زمانی بهتر از آستانه سال نو برای دسترسی به مخاطبان خود در حالی که آنها تلویزیون تماشا می کنند وجود ندارد. بسته به جایی که در کشور هستید ، خارج هوا سرد است یا واقعاً بیرون سرده. مردم در پاییز و زمستان در خانه می مانند و این باعث می شود تماشاگران تلویزیون بیشتر شوند.
اگر هنوز تلویزیون متصل بخشی از استراتژی تبلیغات سال نو شما نیست ، خسته نباشید. هنوز زمان زیادی برای شروع وجود دارد (راه حل تبلیغات تلویزیون متصل ما ، SteelHouse Performance TV ، می تواند مبارزات شما را تقریباً بلافاصله راه اندازی کند). در اینجا آنچه شما باید بدانید برای راه اندازی یک راهکار موثر در سال جدید تلویزیون متصل است.

اهداف خود را مشخص کنید

بسته به آنچه که می خواهید به انجام برسانید ، تلویزیون متصل به عنوان یک کانال تبلیغاتی گزینه های مختلفی را در اختیار شما قرار می دهد.

مطالب مرتبط  بینگ از معیارهای جذب کاربر برای رتبه بندی وب سایتها در جستجو استفاده می کند

اگر می خواهید ترافیک سایت جدید و بسیار واجد شرایط را به سایت خود برسانید ، توصیه می کنیم با یک کمپین جستجوی اطلاعات شروع کنید. اگر می خواهید از ترافیک سایت فعلی خود استفاده کنید ، هدف مجدد می تواند گزینه بهتری باشد. ما به طور کلی هر دو را توصیه می کنیم ، بنابراین بیایید با نگاهی به جستجوی آینده و سپس هدف گذاری مجدد شروع کنیم.

با جستجوی سایت ، بازدید سایت با ارزش را افزایش دهید

با مصوبه های سال نو ، قطعنامه های سال نو به دست می آیند ، این بدان معنی است که تعداد زیادی از خریداران هستند که انگشتان خود را در آب های خودسازی فرو می برند. تلویزیون متصل به شما این امکان را می دهد تا به لطف قالب تبلیغاتی که تأثیر مثبتی دارد ، اولین تأثیرگذاری عالی بر این خریداران ایجاد کنید. تحقیقات انجام شده توسط مگنا کشف کرد:

  • تبلیغات CTV در معرض دید در خرید قصد خرید در مقابل تلویزیون خطی 67٪ موثرتر است.
  • تبلیغات CTV منجر به افزایش 42 درصدی در مطلوبیت برند می شود.

ماهیت دیجیتال تبلیغات تلویزیونی متصل به این معنی است که شما می توانید با کمپین های بسیار هدفمند به مخاطبان شخص ثالث برسید. به عنوان مثال ، SteelHouse Performance TV کاملاً در Oracle Data Cloud ادغام شده است. دسترسی آن به ده هزار دسته مخاطب به این معنی است که می توانید براساس طیف گسترده ای از ویژگی ها از جمله:

  • وضعیت موجود در بازار
  • جمعیتی
  • جغرافیا
  • منافع
  • تاریخچه خرید

میزان استقبال مخاطبان ایده آل شما از نظر صنعت متفاوت خواهد بود ، اما صرف نظر از اینکه چه کسانی باشند ، توصیه می کنیم آن مشخصات مخاطب را با مخاطبان داخل بازار مرتبط کنید تا اطمینان حاصل کنید که به خریدارانی که قصد خرید دارند ، دسترسی پیدا می کنید. این تضمین می کند که بودجه خود را صرف بازدیدکنندگانی می کنید که شانس بیشتری برای تبدیل دارند.

وقتی رویکرد خلاقیتان را در نظر می گیرید ، تبلیغات تبلیغاتی احتمالی شما باید چند عنصر را در خود داشته باشد زیرا اینها بینندگانی هستند که ممکن است با نام تجاری شما آشنا نباشند. این شامل:

  • تصاویر محصول از سبک زندگی. شما نه تنها می خواهید مخاطبان شما ببینند چه پیشنهادی دارید ، بلکه احساس آنها را نیز احساس می کند. تصاویری از سبک زندگی افرادی که از محصولات شما لذت می برند را در آن بگنجانید.
  • URL مداوم از آنجا که CTV به بینندگان اجازه نمی دهد روی آگهی کلیک کنند ، باید مطمئن شوید که مخاطبان شما می دانند کجا باید بروند. URL خود را ، یا در پایین یا در گوشه ای ، در سراسر تبلیغ قرار دهید.
  • فرماندهی CTA. شامل یک CTA بصری و شنیدنی باشد تا بینندگان را وادار به اقدام کنند.

این قالب جذاب تبلیغات ، همراه با هدف قرار دادن مخاطب پیش بینی شده ، منجر به عملکرد چشمگیر کمپین می شود. تبلیغ کنندگان در بستر تلویزیون SteelHouse Performance به طور متوسط ​​1.87٪ میزان بازدید از سایت و هزینه 4.60 $ برای هر بازدید از سایت داشته اند – اثبات اثربخشی آن در ایجاد ترافیک سایت جدید. و این کمپین ها نه تنها کاربران را به سمت سایت شما سوق می دهند ، بلکه تبدیلات زیادی را نیز به تنهایی انجام می دهند. کمپین های تلویزیونی عملکرد به طور متوسط ​​در تمام تبلیغ کنندگان SteelHouse دارای ROAS 4.4X هستند.

مطالب مرتبط  20201019 SEL مختصر

آنها را برگردانید تا با هدفگذاری مجدد تبدیل شوند

ما به شما توصیه می کنیم کمپین های جدید را برای هدف قرار دادن ترافیک سایت موجود خود یا به عنوان بخشی از کمپین جستجوی CTV به کار ببرید.

شما باید هدف مخاطبان خود را دقیق تنظیم کنید تا بر اساس عملکردهایی که آنها در سایت شما انجام داده اند ، به بینندگان برسد. دقیقاً مانند قابلیت های مخاطبان شخص ثالث ، CTV به شما امکان می دهد مخاطبان خود را درست کنید تا اطمینان حاصل کنید که فقط به بینندگان مورد علاقه خود می رسید. در اینجا چند رفتار وجود دارد که می توانید مخاطبان آنها را ایجاد کنید:

  • چند بار مراجعه می کنند
  • میانگین زمان صرف شده در سایت
  • زمان آخرین تغییر کاربری
  • صفحاتی که بازدید کردند
  • وسایلی که برای آنها خرید کرده اند
  • ارزش موارد اضافه شده به سبد خرید

شما باید بر رفتارهایی تمرکز کنید که نشان دهنده علاقه به پیشنهاد شما هستند. به عنوان مثال ، کاربرانی را که از 2+ صفحه بازدید کرده اند ، وارد کنید زیرا نشان می دهد آنها در مورد یادگیری بیشتر کنجکاو هستند. همچنین هر کاربر را که کالاهای خود را در سبد خرید رها کرده اند ، در اولویت قرار دهید – ممکن است فقط برای برگرداندن و تغییر کاربری نیاز به کمی تحریک داشته باشند.

برای خلاقیت هدفمند شما در زمینه ویدیو ، ما روش مستقیم تری را توصیه می کنیم زیرا این خریداران قبلاً از سایت شما بازدید کرده اند و برند شما را می شناسند.

  • پرخاشگر شوید این خریداران پایین تر از کانال فروش پایین تر هستند ، بنابراین ارائه پیشنهادات تبلیغاتی تهاجمی تر به این گروه برای ترغیب آنها به تغییر کاربری فکر کنید.
  • روی پیشنهاد خود تمرکز کنید. این خریداران از قبل نام تجاری شما را درک می کنند ، بنابراین محصول خود را در کانون توجه قرار دهید.

تاکتیک های مختلف ، همان نتایج قوی

چه بخواهید چشم اندازهای جدیدی را به کانال فروش خود وارد کنید و چه آنها را تا پایان کار مشاهده کنید ، تلویزیون های متصل به عنوان یک کانال بازاریابی عملکردی در استراتژی تبلیغات سال جدید شما جایی دارند.

ما اکیداً توصیه می کنیم برای تماشای مخاطبان خود در یک کانال تبلیغاتی که تجربه جذابی را ارائه می دهد ، از تماشای تلویزیون با پخش بالاتر استفاده کنید. اگر می خواهید تلویزیون متصل را به مخلوط بازاریابی سال نو خود اضافه کنید ، بررسی کنید چه عملکردی در تلویزیون ارائه می شود. این برنامه برای ارائه درآمد ، بازدید از سایت و هر معیار مهم دیگری که در ذهن دارید ساخته شده است – بنابراین می توانید سال جدید را به درستی آغاز کنید.

The post استراتژی های تلویزیون متصل برای جلب خریداران با وضوح سال نو اولین بار در Search Engine Land ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top