از پایین به بالای قیف ، COVID-19 در حال پرت کردن استراتژی های B2B است [Video]

thumbnail

میشل مورگان ، مدیر خدمات مشتری در بازاریابی Clix ، گفت: “همه کمی از این کار خسته شده بودند.” با موتور جستجوگر زمین زندگی کنید.

وی گفت: “اما ، در مورد” روشن کردن یک سکه “صحبت کنید ، اکنون ما تمام استراتژی هایی را که پیشنهاد داده ایم در اوایل سال جاری انجام دهیم ، انجام می دهیم زیرا ما از آن چیزی که در پایین قیف و فوق العاده فروشی است دور می شویم.” تغییر استراتژی به تأثیر COVID-19 بر مشاغل و مشتریان.

این بیماری همه گیر منجر به نوسانات غیرقابل پیش بینی برای مشاغل B2B نشده است ، در حالی که برخی در تلاشند تا از زندگی خود دور بمانند و برخی دیگر در تبدیل ها شاهد پیشرفتهای زیادی هستند. از احترام به مشتریان خود ، مشاغل نرمال تماسها را برای اقدام عملی می کنند و کمتر “فروش” می شوند.

“بنابراین ، ما به نوعی در حال انجام کارهایی هستیم که ما و آنچه مخاطبمان می خواستیم انجام دهیم ، اما شاید آن چیزی نباشد که تیم فروش آنها می خواستند انجام دهند … ساختن مخاطبان ، ساختن یک قیف برتر – ما کارهای بسیاری را انجام می دهیم. به دلیل این واقعیت که آنها فکر نمی کنند که مردم قصد خرید قیف پایین را دارند ، “گفت مورگان ، اضافه کرد که تغییر استراتژی به سرعت اتفاق افتاد زیرا مشتری وی تمرکز خود را به سمت اهداف بلند مدت سوق داد.

مطالب مرتبط  4 غذای آماده از درآمد Q1 والمارت برای مارک ها ، بازاریابان تجارت الکترونیک

چرا اهمیت می دهیم با وجود عدم اطمینان زیاد ، بازاریابان باید مراقب معیارهای عملکرد خود باشند تا مشخص کنند چه فرصتهایی در آنجا وجود دارد. در برخی بخش ها ، پنجره فرصت ممکن است همین حالا باشد. برای سایر بخش ها ، سرمایه گذاری در آگاهی از برند یا سایر استراتژی های قیف بالا ممکن است موثرترین راه برای تخصیص منابع و آمادگی برای موفقیت در اقتصاد پس از COVID باشد.

مطالب مرتبط  نکات PPC: استراتژی های مناقصه برای کمپین های خرید Google [Video]

با Land Engine Land زندگی بیشتری می خواهید؟ بیار اینجا:

  • برای جلسه کامل اینجا را کلیک کنید
  • خیزش COVID-19 در واقع سرعت بخشیدن به برخی از مبارزات PPC است [Video]
  • چه SEO برتر اکنون به مشتریان خود می گوید [Video]
  • همچنین می توانید یک لیست کامل از همه جلسات Live with Engine Search Land را در YouTube پیدا کنید.

اطلاعات بیشتر در مورد بازاریابی در زمان coronavirus

  • خیزش COVID-19 در واقع سرعت بخشیدن به برخی از مبارزات PPC است [Video]
  • هنگامی که لیست Google برای کسب و کار من تبدیل به زندگی شما می شود
  • به گفته SEO SEO ، Google نباید به روز رسانی الگوریتم را در طول همه گیری مکث کند [Video]
  • مشاغل محلی می توانند کمکهای GoFundMe را از طریق مکانهای بینگ درخواست کنند

The post از پایین به بالای قیف ، COVID-19 در حال پرت کردن استراتژی های B2B است [Video] برای اولین بار در موتور موتور جستجو ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top