ارسال پیام متنی مؤثرترین کانال بازاریابی است که بیشتر مارک های خرده فروشی از آن استفاده نمی کنند

thumbnail

متوسط ​​نرخ باز کردن ایمیل برای بازاریابان خرده فروشی چیزی بیش از 18٪ است ، اما بیش از 90٪ پیام های متنی توسط گیرندگان باز می شوند – به طور معمول در عرض چند دقیقه. حتی به عنوان یک پیام بازاریابی به عنوان یک کانال بازاریابی ، محبوبیت زیادی پیدا می کند ، اما اکثریت بازاریاب های خرده فروشی هنوز مورد استفاده ناعادلانه ای قرار نمی گیرند.

در حال حاضر اقلیت برندها از پیامک استفاده می کنند. طبق تحقیقات سال 2016 که توسط خرده فروش اینترنتی برای OpenMarket انجام شده است ، تنها 29٪ مارک های خرده فروشی از پیام کوتاه برای اهداف بازاریابی یا خدمات به مشتری استفاده می کردند ، در حالی که در مقایسه با 97٪ با استفاده از ایمیل. من نتوانستم یک آمار جدید پذیرش پیام کوتاه را پیدا کنم. اما حتی با فرض رشد چشمگیر در چند سال گذشته ، بعید نیست که بازاریابی مبتنی بر متن از آستانه 50٪ عبور کرده باشد.

خرده فروشان مشهور که به طور فعال از پیام کوتاه استفاده می کنند شامل میسی ، Bloomingdales ، Old Navy ، Nordstrom ، Crate و Barrel ، Kmart ، Bed Bath & Beyond و ادی Bauer و دیگران هستند. بسیاری از مارک های مستقیم با مصرف کننده نیز از آن استفاده می کنند. تبلیغات ، اعلان های حمل و نقل ، رها کردن سبد خرید ، خدمات به مشتری و یادآوریها (به عنوان مثال ، کوپن در حال انقضا) از جمله موارد گسترده ای برای موارد ارسال پیام هستند.

طبق بررسی اخیر Yotpo در مورد 800 بزرگسال از طیف وسیعی از کشورهای مختلف ، بیش از نیمی از پاسخ دهندگان گفتند که می خواهند با مارک های مورد علاقه خود رابطه متنی برقرار کنند (51٪). آنها همچنین مشتاق دریافت پیشنهادات تخفیف از طریق متن (54٪) بودند که این یک روش قدیمی در مدرسه برای انجام انتساب آنلاین از آفلاین است.

مطالب مرتبط  Google تبلیغات محلی را در نتایج پیشنهاد خودکار Maps آزمایش می کند

مشتاق ارتباط متن با مارک ها هستید. در این نظرسنجی مشخص شد که 48٪ از پاسخ دهندگان برای متن هایی از مارک ها ثبت نام کرده اند. یک بررسی قبلی از Zipwhip نشان داد که 76٪ از مصرف کنندگان متن را از مشاغل دریافت می کنند (نه فقط خرده فروشان). نظرسنجی Yotpo در ادامه توضیح داد كه بیشتر اعضای برنامه وفاداری (76٪) از دریافت متن خودداری كردند. و پیامک پس از ارسال ایمیل (46٪) در مقام دوم (46٪) در مقام کانال ارتباطی مصرف کنندگان قرار گرفت. این مورد در رسانه های اجتماعی (8٪) و تماس تلفنی (6٪) دنبال شد.

نتایج نظرسنجی Yotpo نشان نمی دهد که تعداد مصرف کنندگان روابط خرده فروشی با متن به طور متوسط ​​چقدر بوده اند. همچنین مشخص نیست که با توجه به حجم نمونه و این واقعیت که از بسیاری از کشورها تهیه شده است ، می توان این نتایج را به کل جمعیت ایالات متحده تعمیم داد. با این وجود ، این یافته ها در بررسی های قبلی حاکی از یافته ها است.

ROI با پیامک یکی از قانع کننده ترین دلایل استفاده از پیام کوتاه ، ROI زیاد است که بسیاری از مارک ها با آن مشاهده می کنند. این یک کانال کم هزینه با نرخ پاسخگویی بسیار بالا است. بیش از دو سوم کسانی که متون را از خرده فروشان دریافت می کنند ، بر همین اساس خریدی انجام داده اند.

مطالب مرتبط  دوره جدیدی در جستجوی محلی وارد شده است: Google's Local Trust Pack

SMSBump (متعلق به Yotpo) دارای مطالعات موردی است که پیامک را به عنوان واسطه پاسخ مستقیم (معاملات رانندگی از چرخ دستی های خرید رها شده) نشان می دهد و به عنوان ابزاری برای ارتقاء تعامل و وفاداری در بین مشتریان موجود است. به طور جداگانه ، خرده فروش لوازم آرایشی Kiehl گزارش داده است که 73٪ از مشتریانی که برای متون ثبت نام کرده اند ظرف شش ماه چیزی خریداری کرده اند.

استفاده از ایمیل و پیام کوتاه در کنار هم می تواند بسیار مؤثر و دارای نوعی اثر چند برابر کننده باشد. در واقع ، اس ام اس جایگزین ایمیل نیست بلکه مکمل آن است. پیامک همچنین می تواند یکی از مؤلفه های اصلی استراتژی شخصی سازی برای خرده فروشان باشد.

چرا اهمیت می دهیم همه خرده فروشان با توجه به تغییر در رفتار مصرف کننده به دنبال COVID-19 ، باید بازاریابی دیجیتال چند کانال و اتخاذ فناوری را تسریع کنند. به طور صحیح انجام شد ، بازاریابی و ارتباطات مبتنی بر متن می توانند تعامل و وفاداری را افزایش داده و با هزینه کمتری نسبت به سایر کانال ها ، به ویژه رسانه های پولی ، تولید کنند.

پست ارسال پیام متنی مؤثرترین کانال بازاریابی است که بیشتر مارک های خرده فروشی از آن استفاده نمی کنند برای اولین بار در Land Engine Land ظاهر می شوند.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top