ادغام چهار ضلعی و واقعی ، مدیر عامل شرکت Shim به رهبری شرکت ترکیبی

thumbnail

چهارشنبه ، چهارشنبه ، چهار شنبه ، در یک اعلامیه غافلگیرانه ، ادغام شدند. هیچ شرط فاش نشده است اما شرکت ها گزارش داده اند که درآمد ترکیبی آنها 150 میلیون دلار خواهد بود ، این رقم کوچکتر از آن چیزی است که ما انتظار داشتیم. اکثر آنها احتمالاً چهار ضلعی است.

چهار ضلعی جدید بیش از 400 نفر کارمند دارد. ظاهراً برای از بین بردن افزونگی ، نیروی اندکی کاهش خواهد یافت.

مدیر عامل شرکت چهارم شیم رهبری خواهد کرد. واحد ادغام شده Foursquare Labs نامیده می شود و توسط مدیر عامل فعلی دیوید شیم رهبری می شود. شیم پیش از این بنیانگذار و مدیر عامل شرکت Places بود که یک سال پیش توسط Foursquare از اسنپ بدست آمد. در ابتدا ، اسنپ Placed را در سال 2017 خریداری کرد.

این دو شرکت قابلیت ها و خدمات مشابهی را ارائه می دهند. با این حال ، طبق اطلاعات مدیر عامل شرکت Shim ، داده های زیربنایی مخاطبان واقعی از Foursquare بهتر است – پذیرایی نادر در بخشی است که همه ادعای دستیابی و دقت داده ها را دارند.

مطالب مرتبط  چگونه SEO می تواند داشبورد ورود به سیستم سرور رایگان ایجاد کند تا ترافیک ورودی به وب سایت شما را بهتر بشناسد

داده های مخاطب واقعی ظاهراً بهتر است. مطابق مصاحبه در وال استریت ژورنال ، شیم گفت: “وقتی صحبت از بخش های مخاطبان می شود ، واقعیت شماره 1 است. ما شماره 1 نیستیم . . Foursquare وقتی که صحبت از ابزارهای توسعه دهنده برنامه است ، شماره یک است که مربوط به انتساب و اثربخشی تبلیغات است. “

قبل از شیوع COVID-19 ، تقسیم مخاطبان و انتساب آفلاین موارد استفاده اصلی از داده های مکان بودند. اکنون از مکان برای کمک به تعیین میزان کارکرد فاصله اجتماعی و ردیابی شیوع ویروس استفاده می شود.

داده های مکان همه جا خواهد بود با این حال ، موارد استفاده سنتی از بازاریابی محل ، پس از فروکش شدن شیوع ، برمی گردد. در واقع ، داده های مکان نامزد اصلی برای جایگزینی کوکی ها پس از ناپدید شدن هستند. الگوهای بازدید آفلاین نیز سیگنالهایی با قصد نیستند که برخلاف جستجو باشند. علی رغم نگرانی های طرفداران حریم خصوصی ، در نهایت داده های مکان تقریباً در هر کمپین غیر جستجو به یک شکل یا شکل دیگر – برای هدف قرار دادن ، انتساب یا هر دو بافته می شوند.

مطالب مرتبط  فیلتر کردن عبارت جستجوی جدید Google چقدر بر شفافیت هزینه تبلیغات تأثیر دارد؟ در اینجا چگونگی کشف این موضوع آمده است

مدیر عامل واقعی گیل الباز ، که عضو هیئت مدیره و عضو تیم اجرایی Foursquare خواهد بود ، به WSJ گفت که وی همچنین شخصاً در واحد ترکیبی سرمایه گذاری می کند. الباز یکی از بنیانگذاران Semantics کاربردی بود که گوگل در سال 2003 با قیمت بیش از 100 میلیون دلار خریداری کرد و مبنای AdSense شد.

چرا اهمیت می دهیم اگر قبل از این چهار گوش نبود ، ترکیبی از واقعی و چهار ضلعی منجر به ایجاد صلاحیت رهبر بازار در بخش اطلاعات مکانی می شود. ظن من این است که عوامل مختلفی در تصمیم گیری برای ادغام نقش داشته اند که یکی از آنها بدون شک اقتصاد بود. صرف نظر از این ، این توسعه فشار زیادی را بر روی چندین شرکت موجود در فضا برای ادغام یا یافتن خریداران می گذارد. سرانجام بازار رقبای کمتری و تواناتر می خواهد.

The post Foursquare و Factive ادغام شده ، مدیر عامل شرکت Shim به رهبری شرکت ترکیبی برای اولین بار در موتور موتور جستجو ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top