ابزار جدید Google ising Rising Retail Categories ’جستجوی محصولات با رشد سریع را در معرض نمایش قرار می دهد

thumbnail

در طول انسداد COVID-19 رفتار مصرف کننده به طرز چشمگیری تغییر کرده است. هزینه های مبتنی بر نیازها تا حد زیادی جایگزین هزینه های اختیاری شده است. خرید آنلاین – گاهی با وانت کناری – خرید داخلی را تحویل داده است. و همه اینها ممکن است به زودی دوباره تغییر کنند ، زیرا اقتصادهای محلی و خرده فروشان “باز می شوند”.

ارائه بینش در مورد تقاضای مصرف کننده. به گفته ، در بحران فعلی ، جستجوی محصول منطقه ای است که پویا و به سرعت در حال تحول است. بنابراین این شرکت در حوزه ThinkWithGoogle آنچه را به آن دسته بندی های خرده فروشی می افزاید ، معرفی می کند. گفت ، در یک پست وبلاگ با اعلام ابزار جدید ، “ما از شرکای تولیدکننده و برندهای تجاری خود شنیدیم که آنها با توجه به نوسانات پویا در تقاضای مصرف کننده ، گرسنه هستند و می توانند اطلاعات بیشتری راجع به تغییر منافع مصرف کننده کسب کنند.”

در حال افزایش دسته بندی های خرده فروشی محصولات و نمایش داده شدگان

دسته ها و نمایش داده شدگان سریع رشد کاملاً شبیه به Google Trends ، Rising Retail Categories در معرض “مقوله‌های پرقدرت و مرتبط با محصول” ، نمایش داده شدگان مربوط به آنها و مناطق جغرافیایی که دسته بندی محصولات بیشترین روند را دارند. گوگل می افزاید: “این اولین بار است که ما این نوع بینش را در مورد دسته بندی کالاهایی که افراد در جستجوی آن هستند ارائه داده است.”

مطالب مرتبط  نحوه ردیابی ترافیک لیست خریدها از Surfaces در سراسر Google [Video]

داده ها برای ایالات متحده ، انگلیس و استرالیا در دسترس است. یک منوی کشویی به کاربران این امکان را می دهد تا محصولات و نمایش داده شدگان برتر را بر اساس هفته ، ماه یا سال مشاهده کنند. گوگل می گوید این داده ها روزانه به روز می شوند.

در پست وبلاگ خود ، گوگل چندین مورد استفاده برای داده ها از جمله ایجاد محتوا ، تبلیغ و توسعه محصول ارائه داد. مطمئناً داده ها جالب است ، علی رغم اظهارات گوگل درباره ارائه آن برای اولین بار ، محدود است.

چرا اهمیت می دهیم گروههای خرده فروشی خرده فروشی اکنون یکی از تعدادی از ابزارها و منابع مبتنی بر جستجو است که در ThinkWithGoogle در دسترس است. مایکروسافت در طول COVID-19 روند جستجو را به صورت عمودی منتشر می کند. همچنین چندین شرکت SaaS و martech وجود دارند که نسبت به روند تجارت الکترونیکی و سؤالهای خرید مراجعه می کنند. با این حال ، آنها عموماً تحقیق رایگان را به عموم ارائه نمی دهند.

مطالب مرتبط  چرا نباید از تنظیمات فصلی Google Ads برای نوسانات COVID-19 استفاده کنید

همچنین ابزارهای جستجوی کلمات کلیدی وجود دارند که می توانند داده های مفیدی را در نمایش داده های جستجوی محصول ایجاد کنند ، هرچند آنها این نوع اطلاعات را ارائه نمی دهند. بنابراین ، در حالی که داده های روند محصول شما می توانید از دسته بندی های خرده فروشی در حال افزایش Google نسبتاً متوسط ​​به نظر برسید ، برای بازاریابان انتخاب شده برندها و مشاغل کوچک هنوز جالب و بالقوه مفید است.

پست جدید ابزار جدید Google ‘Rising Retail Categories در معرض جستجوهای محصول با رشد سریع ظاهر شد برای اولین بار در Land Engine Land ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top