ابزارهای Google اکنون “داستان وب” را تشخیص می دهند

thumbnail

اعلام کرد اینکه ابزار تست آن و گزارش عملکرد کنسول جستجوی Google تشخیص دهند که آیا سند AMP شما یک Web Story است.

گوگل گفت ، “در ابزار تست و گزارش عملکرد ما از اصطلاح Web Story برای شناسایی این قالب استفاده خواهیم کرد.”

داستان وب چیست؟ در سند توسعه دهنده خود ، گوگل گفت: “یک وب استوری یک قالب داستان نویسی بصری در نتایج جستجوی Google است که کاربر را در یک تجربه تمام صفحه از طریق اینترنت غوطه ور می کند. Web Stories همچنین می تواند در Google تصاویر ، کشف و برنامه Google ظاهر شود. این راهنما نحوه ظاهر شدن Web Stories در Google و نحوه فعال کردن Story Web در Google را توضیح می دهد.

مطالب مرتبط  ظهور مدیریت تجربه شهرت

چه یک داستان وب به نظر می رسد. آنها تغییرات زیادی دارند و گوگل چندین طرح بندی را آزمایش می کند. آنها می توانند در جستجوی وب ، Google Discover ، Google تصاویر و بسیاری از مکان های دیگر نشان داده شوند. در اینجا یک نمونه از آنچه به نظر می رسد آمده است.

ابزارهای تست. ابزار تست AMP و سایر ابزارهای آزمایش اکنون اینها را “Story Web” قرار می دهند. در اینجا یک صفحه نمایش از ابزار تست AMP نمایش داده شده است که “داستان وب معتبری” را نشان می دهد:

گزارش عملکرد. در کنسول جستجوی Google ، گزارش عملکرد ، Google همچنین نشان می دهد که میزان این ترافیک از یک Web Story چقدر است. بنابراین می توانید آن را حتی بیشتر فیلتر کنید:

مطالب مرتبط  مهمترین سوال بازاریابی این دهه: تبلیغ کنندگان از چه حقوق داده ای برخوردار هستند؟

چرا اهمیت می دهیم اکنون Google به SEO و صاحبان سایت توضیحاتی واضح تر نشان می دهد که چگونه یک وب وب منتشر شده در سایت شما می تواند ترافیک را از جستجوی Google و Google Discover ارسال کند. اگر این یک وب استوری باشد ، Google همچنین در ابزارهای تست خود به درستی اسناد می کند ، چگونه می توان این پیش نمایش های وب را در جستجو و روش های بیشتری برای اشکال زدایی در داستانهای وب خود نشان داد.

این پست که اکنون ابزارهای Google “داستان وب” را به رسمیت می شناسند برای اولین بار در Land Engine Land ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top