ابزارهای مدیریت تبلیغات را برای Google Shopping ، Amazon و سایر موارد مقایسه کنید

thumbnail

از آنجا که وب سایت های خرده فروشان مانند Amazon ، Walmart و Target نه تنها به کانال های توزیع تبدیل می شوند ، بلکه کانال های بازاریابی نیز هستند ، بسیاری از فروشندگان نرم افزار مدیریت تبلیغات ، عملکردهایی را اضافه می کنند که به بازاریابان این امکان را می دهد تا کمپین های خود را در این سیستم عامل های جدید گسترش دهند.

امروز MarTech “پلت فرم های مدیریت تبلیغات دیجیتال تجارت – برای آمازون ، خرید گوگل و فراتر از آن “ بازار سکوهای مدیریت تبلیغات تجاری دیجیتال و ملاحظات موجود در اجرای را بررسی می کند. گزارش 56 صفحه ای این بازار رو به رشد را به علاوه آخرین روندها ، فرصت ها و چالش ها بررسی می کند.

مطالب مرتبط  4 غذای آماده از درآمد Q1 والمارت برای مارک ها ، بازاریابان تجارت الکترونیک

همچنین در این گزارش پروفایل هایی از 19 فروشندگان سیستم عامل مدیریت تبلیغات تجاری دیجیتال ، اطلاعات قیمت گذاری ، مقایسه قابلیت ها و مراحل توصیه شده برای ارزیابی و خرید ارائه شده است.

اگر به دنبال ابزاری برای مدیریت تبلیغات تجاری دیجیتال هستید ، این گزارش می تواند مراحل بعدی شما را یاری دهد. برای بارگیری به فروشگاه بازاریابی دیجیتال مراجعه کنید پلت فرم های مدیریت تبلیغات دیجیتال تجارت – برای آمازون ، خرید گوگل و فراتر از آن

مطالب مرتبط  گوگل می گوید شما می توانید بدون به روزرسانی هسته اصلی ، از به روزرسانی های اصلی بازیابی کنید

The post مقایسه ابزارهای مدیریت تبلیغات برای Google Shopping ، Amazon و موارد دیگر برای اولین بار در Land Engine Land ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top