ابزارهای جستجوی داده نشانگر به روزرسانی اصلی ماه مه 2020 بزرگ و گسترده است

thumbnail

در تاریخ 4 ماه مه ، گوگل شروع به روزرسانی هسته مه 2020 را آغاز کرد. ما می دانیم که برای کامل کردن این برنامه تا دو هفته ممکن است طول بکشد ، اما بر اساس هر آنچه که تاکنون دیدیم این بروزرسانی یک بروزرسانی گسترده بسیار بزرگ است. ما از چندین شرکت داده استفاده کردیم که نتایج جستجوی Google را ردیابی می کنند تا برداشتهای از این به روزرسانی را برای ما ارسال کنند و همه موافق هستند ، این یکی از بزرگترین به روزرسانی های اصلی Google در مدت زمان طولانی است.

حقایق. آنچه از گوگل می دانیم ، همانطور که قبلاً گزارش دادیم ، این است که به روزرسانی هسته مه 2020 حدود ساعت 3:50 بعد از ظهر ET در روز دوشنبه ، 4 مه آغاز شد. مانند همه به روزرسانی های اصلی ، این یک بروزرسانی جهانی بود و مختص هیچ منطقه ، زبان یا دسته ای از وب سایت ها نبود. این یک “به روزرسانی با هسته گسترده” کلاسیک است که گوگل هر چند ماه یا همین حدود منتشر می کند.

به روزرسانی های قبلی جدیدترین به روزرسانی اصلی قبلی ، بروزرسانی اصلی ژانویه 2020 بود ، ما در اینجا برخی از تجزیه و تحلیل ها را انجام دادیم. مورد قبلی ، بروزرسانی اصلی سپتامبر 2019 بود. این بروزرسانی برای بسیاری از جستجوگرها و وب مسترها ضعیف تر است ، به طوری که بسیاری گفتند که به هیچ عنوان تأثیر به روزرسانی های اصلی قبلی نخواهد داشت. گوگل نیز در ماه نوامبر یک بروزرسانی را منتشر کرد ، اما این یکی مخصوص به رتبه های محلی بود. می توانید اطلاعات بیشتری درباره به روزرسانی های Google گذشته در اینجا بخوانید.

این به روز رسانی ماه مه 2020 این یکی بزرگ است ما داده ها را از چندین شرکت داده جستجو دریافت کردیم ، و همه آنها نشان می دهند که این بروزرسانی بسیار بزرگ و قابل توجه است – و هنوز به مرحله اجرا نرسیده است.

RankRanger مورد اوبرشتاین از RankRanger ، بروزرسانی ماه مه را “یک هیولای مطلق” نامید. وی افزود: “به روزرسانی ژانویه یک بروزرسانی بسیار بزرگ بود ، اما این نسخه کمی از آن استفاده کرد.” این شرکت این نمودار را با مقایسه به روزرسانی های اصلی ماه مه تا ژانویه 2020 به لحاظ نوسانات رتبه بندی برای شرایطی که نظارت می کند ، به اشتراک گذاشت:

مطالب مرتبط  8 عامل اصلی رتبه بندی گوگل - راهنمای جستجوگرها
در همه موارد ، به روزرسانی ماه مه نتایج Google را بیش از به روزرسانی ژانویه تغییر داد.

اوبرشتین افزود: این بروزرسانی متفاوت از به روزرسانی های اصلی قبلی است زیرا “به نظر می رسد این بروزرسانی در بین سوله هایی که به آنها نگاه کردم بسیار یکنواخت تر از به روزرسانی اصلی شما است.” در اینجا دو نمودار وی به اشتراک گذاشته شده است که تأثیر به روزرسانی ماه مه را در صفحه یک نتایج در تعدادی از عمودی های صنعت در مجموعه داده های RankRanger نشان می دهد.

SEMRush. یولیا ایبرگیمووا ، اولگا آندریکنکو و تیم SEMRush داده های زیادی را در این بروزرسانی برای ما آماده کردند. SEMRush گفت که این بروزرسانی نسبت به به روزرسانی اصلی ژانویه نیز بزرگتر است. آنها گفتند ، “به روزرسانی ماه مه قوی تر است و بر SERP ها و موقعیت ها تأثیر می گذارد.” ابزار ردیابی سنسور SEMRush نمره 9.4 را نشان می دهد ، در حالی که بروزرسانی ژانویه به 8. نزدیک تر بود. بنابراین این یک بروزرسانی بزرگ نسبت به سایر به روزرسانی های اصلی بود.

داده های SEMRush نشان می دهد صنایعی که بیشترین تأثیر را دارند شامل مسافرت ، املاک و مستغلات ، بهداشت ، حیوانات اهلی و حیوانات ، و مردم و جامعه بودند. نمودار نوسانات شکست صنعت توسط SEMRush در زیر آمده است:

SEMRush همچنین برندگان و بازندگان این بروزرسانی را به اشتراک گذاشت. برندگان این شرکت local.com ، yellowpages.com ، superpages.com ، businesswire.com ، prnewswire.com ، globenewswire.com ، xe.com ، mapquest.com و gamekidgame.com بودند. بازندگان لینک شده بودند linkin.com (توجه داشته باشید ، این سایت دیروز موضوع بزرگی داشت) ، manta.com ، allmusic.com ، idaily.com ، nypost.com ، discogs.com ، afiavillage.com ، eventbrite.com ، peoplepill.com و owler.com

موز Moz دارای ابزار Mozcast خود است که دما را به روز می کند و بعضی از روزها مقادیر دیوانه گرما را نشان می دهد: 103 درجه در 4 مه و 112 درجه در 5 مه.

دکتر پیت مایرز از موز به من گفت كه این به روزرسانی اصلی ماه مه “دومين نسخه برتر هسته در MozCast از آگوست سال 2018 (AKA” Medic “) بود.

مطالب مرتبط  ویدئو: دانیل وایزبرگ از Google در کنسول جستجو و تیم روابط جستجو

جامعه سئو. در انجمن سئو بحث و گفتگوی آنلاین و همچنین در رسانه های اجتماعی پیرامون این بروزرسانی ، کمبود بحث وجود ندارد. برخی ادعا کردند که بیش از 90٪ از ترافیک ارگانیک Google خود را از دست داده اند ، در حالی که دیگران از این بروزرسانی عملکرد خوبی داشتند. برخی از این موارد را می توانید در میزگرد موتور جستجو بخوانید.

اگر مورد اصابت قرار گرفتید ، چه کاری باید انجام دهید. گوگل توصیه کرده است که اگر در گذشته از یک به روزرسانی اصلی تحت تأثیر منفی قرار گرفتید ، چه نکاتی را در نظر بگیرید. اقدامات خاصی برای بازیابی وجود ندارد ، و در واقع ، اثر رتبه بندی منفی ممکن است نشانه آن باشد که هیچ اشتباهی در صفحات شما وجود ندارد. با این حال ، گوگل لیستی از سؤالات را ارائه کرده است که باید بررسی کند آیا سایت شما با بروزرسانی اصلی برخورد کرده است یا خیر.

چرا اهمیت می دهیم جدا کردن کارهایی که باید انجام دهید برای معکوس کردن هرگونه الگوریتمی که در سایت شما دیده شده است ، بسیار سخت است. وقتی نوبت به روزرسانی های اصلی Google می رسد ، انجام این کار حتی سخت تر است. اگر این داده ها و تجربه و توصیه های قبلی به ما نشان داده اند این است که این به روز رسانی های اصلی گسترده ، گسترده هستند و بسیاری از موضوعات مربوط به کیفیت کلی را پوشش می دهند. داده های بالا این حقیقت را تقویت کرده اند. بنابراین اگر سایت شما با یک بروزرسانی اصلی روبرو شد ، اغلب توصیه می شود از این کار عقب نشینی کنید ، به وب سایت کلی خود نگاهی گسترده تری بیندازید و ببینید چه کاری می توانید برای بهبود کلی سایت انجام دهید.

پست اصلی به روزرسانی اصلی ماه مه 2020 بزرگ و گسترده بود ، نمایش داده های ابزار جستجو برای اولین بار در Land Engine Land ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top