آینده CX با لری الیسون

thumbnail

پنجشنبه 29 اکتبر در ساعت 12 شب به ما بپیوندید. PT ، برای اجلاس مجازی Oracle Cloud CX در مورد چگونگی مهندسی مجدد سازمانهای پیشرو در بازاریابی ، فروش و فرآیند خدمات خود. لری الیسون چشم انداز خود را برای آینده تجربه مشتری بیان می کند ، و پس از آن رهبرانی در Ricoh ، Motorola و Hyster-Yale هستند که استراتژی های خود را برای استفاده از داده ها و ارسال پیام درست به مشتری مناسب در زمان مناسب به اشتراک می گذارند.

مطالب مرتبط  آمازون هدف قرار دادن محصول را برای صفحه پشتیبانی حمایت می کند

برای مهم ساختن تعامل هر مشتری ، سازمان ها باید به حرف مشتریان خود گوش فرا دهند و در نحوه بازاریابی ، فروش و ارائه خدمات از هر نقطه تماس ، تجدید نظر کنند. اگر سال 2020 رهبران تجربه مشتری چیزی به شما یاد داده اند ، لازم است در برابر تغییرات مداوم مقاومت کنید. از اهمیت ادغام داده ها در سراسر کسب و کار خود و توانمند سازی هر کارمند برای پاسخگویی موثر به انتظارات مشتری ، نظرات اجرایی بگیرید

  • داستانهای موفقیت واقعی و درسهایی که از مشتریان Oracle CX Sales و Oracle CX Commerce آموخته اید را بشنوید.
  • بیاموزید چگونه می توانید مسیر خود را به سمت تعالی فروش و تجارت تجسم کنید.
  • آخرین اخبار محصولات را دریافت کنید و نگاهی اجمالی به آنچه در حال مشاهده است.
مطالب مرتبط  استفاده از GMB کاهش می یابد ، اما برای تبدیل شدن به بعد از کروناویروس قوی تر است

امروز برای رویداد رایگان ثبت نام کنید.

The post آینده CX با لری الیسون اولین بار در سرزمین موتور جستجو ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top