آینده هویت در دنیایی بی نظیر

thumbnail

هویت سخت است ، و با اعلامیه اخیر گوگل مبنی بر اینکه قصد دارد در مدت دو سال به پشتیبانی از کوکی های شخص ثالث در مرورگر Chrome خود پایان دهد ، پیچیده تر می شود. این حرکت بیشترین تأثیر را در کانالهای دیجیتالی خواهد داشت که به عنوان معیار کلیدی برای هدف قرار دادن مخاطبان به آن دسترسی دارند. برای پیشبرد تبلیغات بدون کوکی ، نیاز به گزینه های جدیدی وجود دارد. برای درک گسترده تر از وضعیت کلی و برخی از گزینه های آینده در نظر گرفته شده ، POV Acxiom را بخوانید.

در اکوسیستم امروزی ، هویت به معنای شناسایی “تطبیق” مانند شناسه تلفن همراه ، شناسه مرورگر ، شناسه های تلویزیونی متصل ، چندین آدرس ایمیل یا شناسه موقعیت مکانی نیست. برای ایجاد دیدگاه یکپارچه از یک شخص واقعی و حفظ این دیدگاه با تکامل اطلاعات در طول زمان ، نیاز به یک رویکرد جامع تر دارد. سه مورد از بزرگترین چالش های هویت شامل موارد زیر است:

یک اندازه برای همه مناسب نیست

تعریف هویت در خطوط مشاغل ، انواع سکوهای تجاری و فناوری تغییر می کند. چگونه می توانید راه حل هویت خود را مطابق با هر مورد استفاده منحصر به فرد درک و تنظیم کنید؟

شکاف داده ها از نظر ویژگی ها و پوشش

این شکافها باعث می شود تا دقت پیام ها و پاسخ های بازاریابی یک مارک نشان داده شود. چگونه می توانید بینش برای ایجاد روابط با مشتریان خود بدست آورید؟

افرادی که دستگاه ها ، تلفن ها یا آدرس های ایمیل را به اشتراک می گذارند

اشتراک گذاری باعث ایجاد نویز شده و سیگنال های متناقض را ارسال می کند. چگونه اطلاعات را حل می کنید تا به طور مداوم تجربیات عالی مشتری ارائه دهید؟

برای تقویت قابلیت های هویت ، بازاریابان آمریکایی در سال 2019 نزدیک به 900 میلیون دلار سرمایه گذاری در خدمات و راه حل های هویت (به عنوان مثال نمودارهای دستگاه ، سیستم عامل پردازش / مدیریت داده ها و خدمات) – مبلغی که پیش بینی می شود در سال 2022 به بیش از 2.6 میلیارد دلار افزایش یابد. گزارش گروه Winterberry.

مطالب مرتبط  ملاقات های عجیب Google و Firefox همکاری "جستجوی پیش فرض" خود را تمدید می کنند

با توجه به میزان سرمایه گذاری و ماهیت بحرانی هویت در اکوسیستم بازاریابی ، ضروری است که یک سازمان در ابتدا وضعیت داده های خود و الزامات خود را برای راه حل هویت به روشنی ارزیابی کند. دوم ، مجموعه ای از سؤالات منسجم برای ارزیابی ارائه دهنده هویت باید ایجاد شود تا واقعاً توانایی ارائه دهنده را برای رفع نیازهای فوری هویت یک سازمان درک کند.

در اینجا چهار مؤلفه اصلی برای راهنمایی بازاریابان هنگام ساختن راه حل هویت ارائه شده است.

داده ها را درست دریافت کنید

طبق Ascend2 ، به طور متوسط ​​، 30 درصد دارایی های داده مربوط به هویت شخص اول شخص نام تجاری هر ساله منسوخ می شوند. مانند مراجعه به دندانپزشک برای نظافت ، استفاده از خدمات بهداشتی که باعث پاک سازی ، استاندارد سازی و تقویت اطلاعات تماس با مصرف کننده (آدرس ایمیل ، شماره تلفن ، نام و آدرس پستی) هر ساله می شود ضروری است. داده های با کیفیت پایین اغلب می توانند منجر به یک تجربه ضعیف در سراسر نقاط لمسی شوند ، که می تواند حتی وفادارترین مشتری را ناامید و بیگانه کند. هویت فقط می تواند به اندازه کیفیت داده هایی که به آن اعتماد می شود خوب باشد و داده های دقیق ذاتی برای هر گونه تعامل موفق با مشتریان است.

هویت را از طریق کانالها دریافت کنید

کیفیت داده ها نیز مهم هستند ، و همچنین حجم آن نیز مهم است. در اکوسیستم بازاریابی امروز ، دید در تعامل های دیجیتال و آنلاین مصرف کنندگان بسیار مهم است. نمودارهای شرکتهای شخص ثالث داده های شخص اول و دیجیتالی شخص اول را با بینش های اضافی شخص ثالث ترکیب می کنند تا یک نمای واحد از مصرف کننده ایجاد کنند. سازمان ها می توانند برای حفظ هویت مصرف کنندگان از طریق نقاط لمسی ، دستگاه ها ، کانال ها و روابط هویتی راه حل ایجاد کنند تا یک تجربه بهینه از مشتری متناسب با چشم انداز منحصر به فرد از مارک فراهم کنند.

مطالب مرتبط  بارگیری مجدد بهترین شیوه هایی که منجر به نتایج می شود

تجربیات مشتری را به درستی دریافت کنید

هویت یک فرآیند در حال انجام است – روشی که برای حفظ پروفایل های مشتری در حال تحقق ، نظارت و بهینه سازی مداوم نیاز دارد ، تعامل واقعی با یک برند را فعال کرده و عوامل رقابتی از دقت در مقابل رسیدن را متعادل می کند. از طریق راه حل جامع مدیریت هویت که استراتژیک هوش مصنوعی و یادگیری ماشین را در فرایند خود قرار می دهد ، مارک ها می توانند بر روی اکوسیستم های مارتچ و آگهی فناوری خود هویت کسب کنند تا تجربیات استثنایی را برای مشتریان و چشم انداز ارائه دهند.

حق را رعایت کنید

شناسایی و ارتباط اخلاقی با مصرف کنندگان از اولویت های اصلی برندهای جهانی است. برای برآورده کردن الزامات انطباق برای دسترسی به مصرف کننده و ایجاد اعتماد مصرف کننده ، مارک های تجاری باید اطمینان حاصل کنند که مصرف کنندگان کسانی هستند که می گویند – جدا از فعالیت های بازاریابی. اولويت بندي چنين توانايي هايي براي تحقق بخشيدن به موارد مطلوب ، و از نظر آرماني بيش از حد ضروري است كه طبق قانون اخير مشترك مصرف كنندگان در كاليفرنيا (CCPA) و ساير مقررات مربوط به حريم خصوصي مصرف كننده در حال ظهور ، كه به مصرف كننده اجازه مي دهد تا بر داده هاي شخصي خود كنترل داشته باشند ، ضروري است.

این در مورد افراد واقعی است

هویت ، ستون فقرات برای ایجاد یک نمای مشتری واحد در کانال ها ، دستگاه ها و نقاط لمسی است – و با از بین رفتن کوکی های شخص ثالث ، حتی بیشتر بحرانی شده است. قبل از شروع برنامه ریزی سفر ، تصویر کاملی از وضعیت فعلی از POV Acxiom دریافت کنید. سپس اجازه دهید این چهار مؤلفه نقشه راه برای ساختن یک راه حل هویت سازمانی را طراحی کنند که بتواند انتظارات مشتریان امروز و آینده را برآورده کند.

The post آینده هویت در دنیایی بی نظیر برای اولین بار در موتور موتور جستجو ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top