آینده امنیت سایبری: آنچه بازاریابان باید بدانند

thumbnail

این روزها تنها اجتناب ناپذیری در امنیت سایبری این است که مصالحه های برجسته همچنان بر عناوین بین المللی تسلط داشته باشند. این امر سازمانها را با یک سوال سوزان مواجه می کند: “چگونه می توانیم مانع از تبدیل شدن عنوان عنوان بعدی به شرکت خود شویم؟”

امنیت سایبری کودکی است که مدام اسباب بازی های جدید می گیرد ، هر یک از اسباب بازی های قدیمی در جستجوی چیز “جدید” کنار گذاشته می شوند. با این حال ، تهدیدات امنیتی در حال افزایش است و مهاجمان در یافتن نقاط ضعف برای سوit استفاده از هرچه بیشتر مدبر هستند. نگران کننده تر ، کمبود متخصصان امنیت سایبری است که دفاع از خود را برای سازمان ها دشوار می کند. به همین دلیل است که مشاغل به طور فزاینده ای برای تأمین قابلیت های امنیتی ، از اطلاعات تهدید گرفته تا دفاع با هوش مصنوعی ، ML و موارد دیگر ، به شرکای متخصص مراجعه می کنند.

مطالب مرتبط  Google ممنوعیت جمعیتی ، هدف قرار دادن کد پستی برای مسکن ، اشتغال ، تبلیغات اعتباری

پل برایانت سرمربی مشهور فوتبال آلاباما یک بار گفت: “دفاع برنده مسابقات است”. اما برای شکست دادن دشمنان احتمالی نیز به یک تخلف خوب نیاز دارید. به Lumina Communications و پانل برجسته ما از متخصصان امنیتی بپیوندید که در این مورد و موارد دیگر بحث خواهند کرد ، از جمله روندهای اصلی که صنعت همچنان با آن روبرو است و چند روش مناسب برای اینکه چگونه مصرف کنندگان و سازمان ها می توانند برای فوری ترین مسائل امنیتی آماده شوند ، ما در سال آینده روبرو خواهیم شد

مطالب مرتبط  20201016 SEL مختصر

مجری:
Lindsey O’Donnell ، سردبیر ارشد ، Threatpost

اعضای هیئت:
براندون هافمن ، CISO // رئیس استراتژی امنیتی ، نتنریش
کریستینا بالاام ، مهندس ارشد اطلاعات امنیتی در Lookout
کریس رابرتز ، vCISO ، محقق ، هکر ، مشاور ، شیاطین مدافع

اکنون ثبت نام کنید

The post آینده امنیت سایبری: آنچه بازاریابان باید بدانند اولین بار در Search Engine Land پدیدار شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top