آیا Google فقط به نمایه مرجع اشاره کرده است؟

thumbnail

گاهی اوقات ، گوگل به صفحه کلید برخورد می کند و پست جدیدی را که توضیح می دهد چه چیزی در پشت صحنه پخش می شود ، رد می کند. بعضی اوقات ، این پست ها به عنوان معرفی کلی برای یک موضوع مشخص عمل می کنند. در موارد دیگر ، Google از وبلاگ خود برای به روزرسانی صنعت در مورد آخرین پیشرفت های خود استفاده می کند. این دقیقاً همان اتفاقی است که در 10 سپتامبر زمانی رخ داد که دنی سالیوان و Pandu Nayak از Google به طور همزمان پست های وبلاگ را درباره قابلیت اطمینان و کیفیت در SERP منتشر کردند.

برای اهداف ما ، من می خواهم بر روی پست دنی ، چگونه Google اطلاعات قابل اطمینان در جستجو را ارائه می دهد ، تمرکز کنم ، زیرا فکر می کنم این امر به تعریف الگویی در SERP اشاره دارد که با ظهور “به روزرسانی های اصلی” بوجود آمده است (همانطور که اکنون آنها را می شناسیم) اکنون).

به طور خاص ، بخشی از آنچه Google در این پست ارائه می دهد ، مربوط به ساختن “نمایه اقتدار” در حال تکامل است که با آن سایت های دیگر را طبقه بندی می کند.

من دقیقاً از چه چیک می زنم؟

پرونده مربوط به مشخصات مرجع

اگرچه من مطمئن هستم که بسیاری عمق نهفته را در قسمت های دیگر پست Google مشاهده می کردند ، اما برای من ، موارد زیر مانند یک علامت نئون بود که با خشم چشمک می زد:

برای موضوعاتی که اطلاعات با کیفیت از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند – مانند بهداشت ، امور مالی ، اطلاعات شهروندی و شرایط بحرانی – ما حتی بیشتر بر عوامل مرتبط با تخصص و قابلیت اطمینان تأکید می کنیم. ما آموخته ایم که سایتهایی که اقتدار و تخصص را در مورد یک موضوع نشان می دهند ، احتمال انتشار اطلاعات نادرست یا گمراه کننده کمتری دارند ، بنابراین اگر بتوانیم سیستم های خود را برای شناسایی سیگنال های این ویژگی ها بسازیم ، می توانیم اطلاعات معتبر را ارائه دهیم طراحی این سیستم ها بزرگترین دفاع ما در برابر محتوای بی کیفیت از جمله اطلاعات غلط بالقوه است و کاری است که ما سالها روی آن سرمایه گذاری کرده ایم.

– گوگل

در اینجا چیزهای زیادی برای جویدن وجود دارد.

یکی از جالب ترین عبارات بخش فوق این عبارت است:

“ما آموخته ایم که سایتهایی که از اعتبار و تخصص در یک موضوع برخوردار هستند ، احتمال انتشار اطلاعات نادرست یا گمراه کننده کمتر است.”

– گوگل

کلمه اساسی “آموخته شده” است. به معنی ، روند جدیدی در حال توصیف است. به نوعی ، Google تکامل یافته است. در چارچوب بیانیه کامل ، Google در چگونگی توانایی انتخاب اطلاعات از سایت خود پیشرفت کرده است.

و چگونه است؟ نمایه سازی

این همان چیزی است که من از روزهای به روزرسانی Medic با آن سازگاری می کردم ، بنابراین دیدن این که آن را با روشی رسمی تر عرضه می شود خوشایند است.

من از چی صحبت می کنم

آنچه گوگل در اینجا می گوید این است که می تواند تعیین کند که آیا سایتی با یک سایت سرو کار دارد موضوع (بعداً درباره آن انتخاب کلمه بعداً) به روشی معتبر استفاده کنید. به نظر می رسد کنار هم قرار گرفتن این بخش از وبلاگ با آنچه در مورد رأی دهندگان با کیفیت Google بحث می شود ، به این معنی است که ورودی از رأی دهندگان بخشی اساسی از این روند است. به غیر از این ، گوگل سپس به ما می گوید که آنها سایت های دیگری را در برابر آنچه قبلاً به عنوان “معتبر” طبقه بندی شده است ، پروفایل می کنند.

یا همانطور که گوگل می گوید ، “… بنابراین اگر ما بتوانیم سیستم های خود را برای شناسایی سیگنال های این ویژگی ها بسازیم ، می توانیم به ارائه اطلاعات معتبر ادامه دهیم.”

به عبارت دیگر ، آنچه که من فکر می کنم در اینجا اتفاق می افتد و مطابق با آنچه که بارها و بارها در به روزرسانی های اصلی دیده ام ، این است که Google یک نمایه اقتدار برای سایت ها ایجاد می کند. این پارامترهایی است که اختیارات را تعیین می کنند و به طور مداوم به روز می کنند. این نمایه از آنچه به نظر می رسد به ویژه به ویژه در بخش های امور مالی و بهداشتی است و این پروفایل همیشه در حال توسعه را در برابر سایت های در طبیعت جمع می کند. شخصاً فکر می کنم بسیاری از اتفاقاتی که بین به روزرسانی های اصلی رخ می دهد ، اصلاح این “نمایه اقتدار” توسط Google و سپس استفاده از آن در سایت ها با انتشار به روزرسانی است. این ممکن است توضیح دهد که چرا ما مرتبا شاهد هستیم که سایت های مشابه به طور مکرر توسط به روزرسانی های اصلی مورد حمله قرار می گیرند. اگر سایتی از یک جهت دارای مشخصات نمایندگی خود نباشد ، احتمال اینکه به طریقی دیگر نیز وجود داشته باشد وجود دارد.

مطالب مرتبط  گروه کنترل حریم خصوصی جهانی هدف موفقیت در جایی است که "ردیابی نکنید"

بگذارید برای شما مثالی بزنم. در هنگام بروزرسانی هسته ای سپتامبر 2019 ، متوجه شدم که گروهی از سایت های وام وجود دارد که به شدت تحت تأثیر قرار گرفتند. وجه مشترک بین آنها استفاده زیاد از زبان فروش در صفحاتی بود که به طور جدی اطلاعاتی بود. در حقیقت ، لیلی ری از Path Interactive همین را مشاهده کرد که بر اساس سایت های تحقیقاتی خود که قصد فرار از بروزرسانی اصلی را دارند ، “از پیوندهای وابسته یا زبان” فروش “در محتوای YMYL جلوگیری کنید.

فکر می کنم اینجا چه اتفاقی افتاده است؟ گوگل هنگامی که به سایت هایی نگاه می کرد که می دانست می تواند به عناوین YMYL اعتماد کند ، تشخیص داد که آنها از زبان بازاریابی در صفحات اطلاعاتی غایب هستند. پیروی دقیق از لحن اطلاعاتی در صفحات آموزنده حیاتی بخشی از نمایه اقتدار شد. یک به روزرسانی اصلی منتشر شد و سایت ها با لحنی کاملاً جدید در برابر مشخصات نمایه قرار گرفتند.

این فرآیند را می توان به عنوان سایت های نمایه سازی Google در برابر یک نمایه از پیش تعیین شده توصیف کرد (زیرا این امر به هیچ وجه گیج کننده نیست). صرف نظر از این ، فکر می کنم این همان چیزی است که در پست Google در اینجا به آن اشاره می شود.

منظور از مشخصات نمایه عملا چیست؟

عالی است ، گوگل به نظر می رسد آنچه را که من به عنوان “نمایه اقتدار” در وبلاگ با استفاده از نتایج جستجوی قابل اعتماد تهیه می کنم ، با ظرافت توصیف می کند. حالا چی؟ برای من ، دو مقایسه مهم از طرف Google برای مقایسه سایتها با نمایه مرجع وجود دارد:

1. فوق العاده مقامات در صنعت طاقچه خود را با دقت تماشا کنید:

لازم نیست منتظر Google باشید. فقط درحالیکه نمایه اقتدار Google تکامل می یابد ، کنار خود بنشینید. از بسیاری جهات ، اصطلاحاً در اینجا شما برتری دارید. Google در تلاش است تا یک نمایه ایجاد کند و سپس باید به یادگیری ماشین متکی باشد تا بتواند آن را اجرا کند. این کار کمی نیست و میزان موفقیت گوگل در اینجا موارد بسیار شگفت انگیزی است. با این حال ، شما یک شخص هستید. شما می توانید چیزهایی مانند انسان را خیلی راحت تر از یک ماشین تجزیه و تحلیل کنید زیرا … شما یک انسان هستید. بنابراین به تنهایی شروع به نمایه سازی مقامات شناخته شده در درون موضع خود کنید!

ارزیابی مقادیر شناخته شده در انواع مختلف صفحات ، به صورت کیفی.

فقط با یک مثال سریع. مدتی قبل من چنین تحلیلی را انجام دادم که برخی مقامات مشهور در فضای پزشکی را با برخی سایت های معروف به دلیل کمی اسپم بودن و غیره مقایسه می کردم. این یک آزمایش کوچک بسیار شبیه به سطح بود. تمام آنچه که من انجام دادم مقایسه عناوین در حال اجرا برای برخی از مطالب مفید آموزنده بهداشت بود. با این حال ، حتی از آن ، یک تفاوت واضح و مشخص وجود داشت. سایت های بسیار معتبر در عناوین خود لحنی کاملاً مستقیم و اطلاعاتی به خود اختصاص داده اند در حالیکه سایت های با کیفیت پایین عناوینی دارند که انتظار دارید در یک پست وبلاگ در مورد ایجاد لینک پیدا کنید (می دانید ، 5 راه برای …)

اگر فقط با مشاهده عناوین بتوانید آن را بدست آورید ، چه کسی می داند اگر عمیق تر شوید چه نوع بینشی را می توانید استخراج کنید ؟! و در حالی که شما عمداً چیزی کمتر از کیفیت تولید می کنید ، می توانید هنگام تلاش برای ایجاد محتوایی قابل توجه و قابل فروش ، به راحتی اشتباه کنید.

مطالب مرتبط  به همین دلیل است که شما باید در SMX شرکت کنید

نمایه سازی مقادیر شناخته شده در SERP برای موضوعاتی که سایتهای شما با آنها سروکار دارند می تواند راهی عالی برای جلوگیری از هرگونه تأثیر منفی احتمالی از بروزرسانی اصلی در انتظار باشد.

2. بر روی یک موضوع اصلی تمرکز کنید و از آنجا منشعب شوید:

یکی از نکات کلیدی که در بیانیه گوگل تعبیه شده این است که آنها در حال بررسی نحوه مدیریت یک موضوع توسط یک سایت هستند از نظر “اقتدار”. همانطور که در “ما یاد گرفته ایم که سایتهایی که در مورد یک موضوع معتبر بودن و تخصص را نشان می دهند …” به عبارت دیگر ، Google به صورت موضعی فکر می کند. بخشی از آن بررسی چگونگی مدیریت یک موضوع توسط یک سایت است. به نظر می رسد که این امر به خودی خود از صفحه فراتر باشد اما نحوه برخورد سایت با یک موضوع را در نظر می گیرد. با توجه به اینکه ما در مورد “نمایه سازی” صحبت می کنیم و این کاملا منطقی است. Google سعی نمی کند فقط تعیین کند که یک صفحه فی نفسه معتبر است یا خیر ، اما آیا می توان هنگام ورود به یک موضوع خاص به سایت اعتماد کرد.

در نتیجه این ، کاملا منطقی است که در یک موضوع خاص استفاده کنید ، اجازه دهید گوگل از میزان اعتبار شما در آن موضوع لذت ببرد و سپس از آنجا به مناطق دیگر منشعب شوید زیرا Google شما را “کمتر احتمال انتشار دارد اطلاعات غلط یا گمراه کننده … ”

این بدان معنا نیست که من طرفدار این هستم که شما باید یک سری مطالب معتبر درباره یک موضوع مشخص بنویسید و سپس به آنجا بروید و آنچه را که می خواهید انجام دهید. من فکر می کنم Google با انتشار به روزرسانی های آینده ، “اختیار” شما را خیلی سریع لغو می کند.

در عوض ، آنچه من پیشنهاد می کنم این است که در خوشه ها بنویسم تا Google بتواند تعیین کند شما از یک موضوع خاص اختیار دارید موضوع و اجازه دهید این مرجع در مورد موضوعات دیگری که در مورد آنها می نویسید اعمال شود. برخلاف پرداخت پراکنده با یک موضوع و سپس موضوع دیگر ، در خوشه ها بنویسید تا اقتدار موضوعی را که می تواند در مورد یک قطعه ای که می توانید بنویسید اعمال شود (البته اگر مطالب گفته شده مربوط به سایت شما باشد).

من خیلی احساس می کنم که این باید در سطح زیرمجموعه اتفاق بیفتد. به این معنی که نوشتن در مورد “SEO” به طور کلی به عنوان یک خوشه موضوعی کافی نیست. در عوض ، شما باید یک زیرمجموعه خاص از SEO را انتخاب کنید و آن را از آنجا بگیرید. در مورد قطعه های ویژه یا لینک سازی یا هر عنوان فرعی که انتخاب می کنید ، یک تن بنویسید بنابراین می بینید که اقتدار به طور عمده در سطح زیرمجموعه قرار دارد.

اینجا را قطع نکنید

نگاه کنید ، من فکر می کنم ایده “نمایه اقتدار” هم جالب و هم قدرتمند است (بدیهی است). گفته شد ، این نیست فقط چیزی که در جریان است و می تواند به انواع مختلف سایتها از طرق مختلف اعمال شود. در مورد یک سایت خبری فکر کنید ، آنها خوشه بندی موضعی به معنای سنتی ندارند زیرا طیف گسترده ای از مطالب را که دائماً در حال توسعه هستند و از اهمیت خارج می شوند ، پوشش می دهند. بدیهی است که رویکردی که در بالا عنوان کردم (و رویکرد خود Google) برای یک سایت خبری باید کمی متفاوت باشد. به عبارت دیگر ، یک تن از تفاوت های ظریف وجود دارد و تعداد زیادی از عوامل دیگر در این بازی هستند ، بنابراین به هیچ چیز توجه نکنید.

پست آیا Google فقط به نمایه مرجع اشاره کرده است؟ اولین بار در سرزمین موتور جستجو ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top