آیا Google برای حذف تدریجی ETA آماده شده است؟

thumbnail

این داستان در حال توسعه است.

برخی از بازاریاب های جستجو جمعه اعلام کردند که گزینه “تبلیغ متن” از بازده تبلیغات برای کمپین های جستجو در رابط Google Ads در دسترس نیست.

در عوض ، گزینه های تبلیغات از لیست کشویی Ads به تبلیغ جستجوی پاسخگو (RSA) و آگهی تماس محدود می شوند. فردریک والایز ، مدیرعامل Optmyzr ، از جمله کسانی است که این تغییر را در حساب خود مشاهده کرده است.

توانایی ایجاد تبلیغات متنی دستی (تبلیغات متنی گسترش یافته AKA یا ETA) در این موارد به طور کلی از بین نرفته است. در صفحه ایجاد RSA ، پیوندی به “بازگشت به تبلیغات متنی” وجود دارد ، همانطور که در تصویر زیر نشان داده شده است که Dan Thies ، CIO از ResultFlow ، با Search Engine Land به اشتراک گذاشته است.

عکس صفحه: Dan Thies.

چه مفهومی داره؟ در این مرحله ، نمی توانیم بگوییم این یک اشکال است ، یک آزمایش یا تغییری است که به طور گسترده تری در حال اجرا است. من نتوانستم آن را در هیچ حسابی تکرار کنم. ما برای کسب اطلاعات بیشتر با Google تماس گرفته ایم و وقتی بیشتر بدانیم به روز خواهیم شد.

مطالب مرتبط  SEL 20200514

چرا اهمیت می دهیم. اگرچه تأکید می کنیم که ما نمی دانیم که آیا این یک تغییر واقعی است یا نه ، اما هنوز هم به تغییراتی اشاره دارد که احتمال دارد دیر یا زود به وجود بیاید. RSA نشان دهنده مکانی است که گوگل با یادگیری ماشین و بازاریابی پیش بینی در حال حرکت است. با استفاده از RSAs ، ML برای پیش بینی استفاده از عنوان ها و توضیحات به بهترین وجه با جستجوگر بر اساس داده های تاریخی و سیگنال های مختلف موجود در زمان حراج ، طنین انداز می شود.

مطالب مرتبط  راهنمای نهایی Google Disavow

تبلیغات ETA / متنی در حال حاضر از بین نمی روند ، اما می توانید اعتبارات COVID Google Ads خود را که Google در حال خارش است شرط کنید تا آنها را در صندلی عقب قرار دهد.

ما شما را در مورد آنچه این سناریو خاص مشخص شده است مطلع خواهیم کرد.

پست آیا Google در حال آماده سازی برای حذف مرحله ETA است؟ اولین بار در موتور موتور جستجو ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top