آیا کسب و کار شما آماده استفاده از تبلیغات LinkedIn است؟

thumbnail

وقتی صحبت از بازاریابی B2B می شود ، دلایل زیادی برای دوست داشتن LinkedIn وجود دارد. هیچ بستر رسانه اجتماعی دیگری کاملاً شبیه آن نیست.

منظور من این است که در کجای دیگر می توانید تصمیم گیرندگان اصلی را بر اساس اندازه تجارت ، صنعت و انواع معیارهای مفید دیگر آنها هدفمند کنید؟

در LinkedIn ، بیش از 690 میلیون حرفه ای مشتاقانه انواع اطلاعات خود را به اشتراک می گذارند. آنها به دنبال یادگیری ، اشتراک گذاری و کشف فرصت های شغلی به این سکوی می آیند.

این یک سرزمین عجایب بازاریابی B2B است.

تنها مشکل این است که تبلیغات به تصمیم گیرندگان در LinkedIn تقریباً ساده نیست به عنوان بازاریابی برای مصرف کنندگان در فیس بوک. بنابراین ، در حالی که به نظر می رسد LinkedIn Ads یک رویا برای مشاغل B2B به حقیقت می پیوندد ، برای بسیاری ، تبدیل این همه پتانسیل به یک واقعیت سودآور دشوار است.

در سالهای گذشته ، تبلیغات لینکدین فقط خود را برای بازاریابان B2B دشوارتر می کرد. همراه با مشکلات و محدودیت های مختلفی بود که اندکی از شهرت این سکو را رها کرده است. خوشبختانه ، این سکوی مسیری طولانی طی شده است ، اما هنوز هم برای بسیاری از مشاغل صحیح نیست.

این باعث می شود بسیاری از شرکت های B2B کمی درگیر و مشکل شوند. آیا LinkedIn Ads یک سرمایه گذاری خوب است؟ یا باید تلاشهای خود را در جای دیگری متمرکز کنند؟

پس از اجرای کمپین های تبلیغاتی LinkedIn برای ده ها مشاغل B2B در آژانس بازاریابی من ، ما لیستی از سؤالاتی را که می توانید از آنها استفاده کنید برای تعیین اینکه آیا تبلیغات LinkedIn مناسب برای کسب و کار شما است ، برای شما جمع کرده ایم. بیا یک نگاهی بیندازیم.

آیا تجارت شما بیشتر از سایر کانال های بازاریابی استفاده می کند؟

در تجربه من ، LinkedIn Ads ابزاری عالی برای بازاریابی قیف بالا است. کاربران LinkedIn برای یادگیری و خرید محصولات یا خدمات از این پلتفرم بازدید نمی کنند.

در نتیجه ، مکان خوبی برای شروع کار با بازاریابی نیست.

هنگامی که شما در حال ساخت قیف بازاریابی خود هستید و پیام خود را نمی دانید ، می تواند یک منحنی یادگیری بسیار شیب دار باشد. این مهم نیست که از چه سکویی شروع کنید.

اگر با تبلیغات LinkedIn شروع کنید ، هزینه یک پنی زیبا را خواهد داشت. به طور متوسط ​​، بیشتر مشاغل در هر کلیک حدود 5.74 دلار پرداخت می کنند.

و این برای یک کلیک قیف بالا و کم قصد است.

با در نظر گرفتن میانگین نرخ تبدیل ، شما احتمالاً انتظار دارید مبلغ 90 دلار برای هر تبدیل بپردازید – احتمالاً برای بارگیری در کتاب الکترونیکی یا موارد مشابه.

با مقایسه ، تبدیل در گرانترین صنعت industry سرویسهای فناوری Facebook در فیس بوک به طور متوسط ​​هزینه ای معادل 55.21 دلار برای هر تبدیل دارد. این هنوز ارزان نیست ، اما این یک روش بسیار مقرون به صرفه تر برای بریدن دندان های شما است.

بنابراین ، اگر نتایج خود را در Google Ads ، Facebook Ads و سایر سیستم عامل های مرتبط بیشتر نکرده اید ، احتمالاً مکان بهتری برای تمرکز تلاش های شما است. آیا می توانید نتایج عالی از تبلیغات LinkedIn کسب کنید؟ بله ، اما قمار است

از طرف دیگر ، اگر واقعاً استراتژی بازاریابی خود را بر روی سیستم عامل های دیگر با قیمت مناسب تر میخکوب کرده اید ، در موقعیت عالی قرار دارید که از تبلیغات LinkedIn استفاده کنید. شما می دانید که چگونه به مشتریان هدف خود نزدیک شوید و از قبل راه اندازی کانال های متقابل مورد نیاز خود را برای دریافت کلیک و تبدیل هایی که از LinkedIn کسب می کنید ، دریافت کرده اید.

در این شرایط ، شما کاملاً موقعیت دارید که از تبلیغات LinkedIn برای فله قیف بازاریابی خود استفاده کنید. از آنجا که این بسیار پر قیف است ، LinkedIn Ads برای تولید نتایج مدتی طول می کشد ، اما اگر بقیه بازاریابی شما در حال پیشرفت است ، می تواند راهی مناسب برای گسترش امور و رشد کسب و کار شما باشد.

مطالب مرتبط  پیام کوتاه در هنگام تقسیم مشتری در مورد بازگشایی چیست؟ [Video]

آیا سود سود شما می تواند هزینه تبلیغات لینکدین را برطرف کند؟

تبلیغات LinkedIn بسیار مناسب برای کانال بازاریابی قیف فوق العاده است. اگرچه می تواند فروش مستقیم را برای برخی مشاغل ارائه دهد ، در بیشتر تبلیغات ، لینکدین بهترین کار را می کند اگر شما روی جذب افراد به قیف خود تمرکز کنید – نه بر روی خرید آنها برای خرید امروز.

با این حال ، اگر 90 دلار برای پرداخت کسی به قیف خود پرداخت می کنید ، برای رسیدگی به این نوع هزینه های پیش رو ، به یک سود مناسب سود لازم دارید. هر تصمیم گیرنده ای که فرم آهنربای سرب شما را پر کند ، تبدیل به مشتری نمی شود.

متأسفانه ، اگر هزینه آن برای هر فرم 90 دلار باشد و فقط 10٪ از این فرم ها به مشتری پرداخت کننده تبدیل می شوند ، شما برای هر مشتری جدید 900 دلار پرداخت می کنید.

برای برخی از مشاغل ، این یک اسکله اسکله خواهد بود. برای دیگران ، آنها را ورشکسته می کند.

بدیهی است که این ارقام فقط برآوردهای فرضی است. هزینه های شما مربوط به شغل شما ، آنچه می فروشید ، و مشتریان هدف شما چه کسانی هستند.

نکته مهم این است که برای به دست آوردن مشتری یا مشتری جدید ، به آنچه می توانید هزینه کنید برای پرداخت هزینه کنید. اگر برای هر مشتری کمتر از پانصد دلار درآمد کسب کنید ، تبلیغات LinkedIn ممکن است مناسب نباشد. اگر هزاران سود را از مشتریان مناسب بدست آورید و تبلیغات LinkedIn شما را در مقابل مخاطبان ایده آل شما قرار می دهد ، ممکن است گزینه خوبی برای امتحان کردن باشد!

و اگر جایی در وسط هستید ، ممکن است ابتدا سعی کنید روی بهبود کارایی قیف خود تمرکز کنید. غالباً با استراتژی مناسب تغذیه و کمپین های ایمیل ، می توانید خیلی بیشتر از بازاریابی خود شیر دهید. هنگامی که آن سمت کارها را بهتر انجام دادید ، تبلیغات LinkedIn ممکن است به طور ناگهانی بسیار جالب توجه باشد.

تا زمانی که واقعاً تبلیغات را شروع نکنید ، کاملاً فرضی است ، اما اگر در ساخت تبلیغات Adobe LinkedIn کار سختی روی کاغذ دارید ، شانس خوبی وجود ندارد ، این یک فرصت خوب است که در عمل هم کار نخواهد کرد.

اما اگر به نظر می رسد تبلیغات لینکدین می تواند راهی مقرون به صرفه برای جلوی مشتریان ایده آل شما باشد ، به دنبال آن باشید!

آیا تبلیغات بینگ برای تجارت شما کار می کند؟

هرچه استراتژی کلی بازاریابی شما به خوبی توسعه یافته باشد ، تبلیغات LinkedIn بهتر عمل می کند. در تجربه ما ، این موضوع به ویژه در مورد مشاغلی که از تبلیغات بینگ استفاده می کنند صادق است.

از آنجا که مایکروسافت مالک LinkedIn Ads و Bing Ads است ، روشهای مختلفی برای استفاده از این اتصال برای به دست آوردن نتایج بهتر از بازاریابی شما وجود دارد.

به عنوان مثال ، هنگامی که مخاطبان هدف ایده آل خود را در LinkedIn مشخص می کنید ، می توانید از آن دانش برای اضافه کردن نمایه LinkedIn با هدف قرار دادن کمپین های تبلیغات بینگ خود استفاده کنید. به این ترتیب ، هنگامی که قصد خرید آنها بسیار بالاتر باشد ، می توانید پیام های سفارشی و متمرکز را به مشتریان ایده آل خود تحویل دهید.

البته بینگ تنها 33٪ از حجم جستجوی آنلاین در ایالات متحده و فقط 9٪ از حجم جستجو را در سطح جهان به خود اختصاص داده است. بنابراین ، اگر بازار هدف شما خیلی بزرگ نیست ، تبلیغات بینگ ممکن است کانال خوبی برای تجارت شما نباشد.

مطالب مرتبط  پیش بینی کننده گوگل می گوید ، گوگل برای اولین بار کاهش درآمد ایالات متحده ، از جمله جستجوی پرداخت شده ، را مشاهده می کند

اما اگر مخاطب مورد نظر شما هزاران مشاغل بالقوه را در بر بگیرد ، ترکیب تبلیغات LinkedIn و تبلیغات بینگ می تواند نتایج بسیار خوبی کسب کند. این کار برای هر مشاغل کار نمی کند ، اما می تواند گزینه خوبی برای در نظر گرفتن باشد.

آیا شما استراتژی بازاریابی خوبی دارید؟

محتوا زبان LinkedIn است. همانطور که قبلاً بحث کرده ایم ، مردم برای خرید به LinkedIn نمی آیند- آنها برای یادگیری ، شبکه و بحث و گفتگو می آیند.

برای به دست آوردن نتایج خوب از تبلیغات لینکدین ، ​​باید به آن احترام بگذارید.

در LinkedIn ، خیلی از کمپین های فروش مستقیم خیلی زود هستند. در عوض ، معمولاً بهترین کار برای تمرکز روی اشتراک محتوای با ارزش بالا است. پست های وبلاگ ، فیلم ها ، پادکست ها و محتوای دروازه دار بهترین روش برای تعامل با مشتریان آینده شما است.

از آنها بخواهید که بخرند ، و احتمالاً آنها را ترسیده اید. اما ، بینش ها و پیشنهادات ارزشمندی در مورد چگونگی بهبود تجارت خود به آنها ارائه دهید ، و شانس مناسبی برای کلیک بر روی آنها دارید … و امیدوارم تبدیل کنید.

با این حال ، برای انجام همه این موارد ، شما باید بینش و پیشنهادات ارزشمندی در مورد چگونگی بهبود تجارت خود برای به اشتراک گذاشتن داشته باشید. اگر از قبل محتوای خوبی ندارید ، به دست آوردن نتایج خوب از کمپین های تبلیغاتی LinkedIn شما سخت است.

علاوه بر یک استراتژی عالی برای محتوا ، قبل از سرمایه گذاری در تبلیغات LinkedIn ، باید یک ایمیل و استراتژی تقویت کننده نیز برقرار کنید. در صورتی که قصد انجام کاری با آن را ندارید ، هیچ هزینه ای برای پرداخت 90 دلار برای دریافت آدرس ایمیل شخصی ندارید.

اگر هنوز محتوای پشتیبانی خوبی ندارید ، برای تبلیغات LinkedIn آماده نیستید. به همین سادگی.

آیا تبلیغات LinkedIn برای تجارت شما مناسب است؟

بنابراین ، آیا کسب و کار شما آماده استفاده از تبلیغات LinkedIn است؟ شاید آره شاید نه.

اگر فقط استراتژی بازاریابی آنلاین خود را کشف کرده اید ، اکنون احتمالاً زمان مناسبی برای سرمایه گذاری در تبلیغات LinkedIn نیست. شما باید بفهمید که تبلیغات LinkedIn یک روش کم هزینه و کم هزینه برای شروع کار است.

حتی برای مشاغلی که دارای استراتژی بازاریابی سریع هستند و به دنبال راه هایی برای بخش عمده ای از قیف خود هستند ، ممکن است تبلیغات LinkedIn هنوز درست نباشد. اگر حاشیه سود کافی برای پرداخت هزینه های بازاریابی در LinkedIn ندارید ، احتمالاً بهتر است که در کانال های دیگر سرمایه گذاری کنید.

اما ، اگر حاشیه سود را بدست آورده اید و یک استراتژی بازاریابی کاملاً کانال دار و متقابل را پشتیبانی می کنید که توسط کمپین های بازاریابی ایمیلی موثر و محتوای عالی پشتیبانی می شود ، تبلیغات LinkedIn گزینه ای مناسب برای در نظر گرفتن است. تبلیغات بینگ را به مخلوط کنید و همه چیز بهتر می شود.

اکنون ، این قوانین سنگسار نیستند. ما دیده ایم که تعدادی از مشاغل در LinkedIn رونق می گیرند که دقیقاً مطابق این معیارها نیستند. اما ، به عنوان یک قاعده کلی ، اگر این مقاله را بخوانید و در مورد شانس خود احساس خوبی ندارید ، به روده خود گوش دهید.

از طرف دیگر ، اگر این مقاله را بخوانید و فکر کنید ، “می دانید ، تجارت من برای تبلیغات LinkedIn مناسب است ،” از شیرجه رفتن نترسید! برای شرکت های مناسب ، تبلیغات LinkedIn یک راه عالی برای رشد تجارت شما است.

The post آیا کسب و کار شما آماده استفاده از تبلیغات LinkedIn است؟ برای اولین بار در موتور موتور جستجو ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top