آیا می توانیم در زمان بحران به اتوماسیون اعتماد کنیم؟

thumbnail

این یک بازاریاب زمان چالش برانگیز است. مصرف کنندگان پریشان هستند ، معاملات مالی آتی و عدم ثبات همه به جز ضمانت است. این زمانی است که خودآگاهی ، واقع گرایی و تاکتیک برای موفقیت بسیار مهم هستند. ما باید سریع حرکت کنیم ، اما کنترل شده. قرار است فردا با دیروز متفاوت باشد و دو روز از امروز متفاوت از امروز است.

آیا می توانیم در یک بحران به اتوماسیون اعتماد کنیم؟ آیا همه چیز بسته به ساعت متفاوت است ، آیا می توانیم به یادگیری ماشین اعتماد کنیم؟ آیا اتوماسیون ما به اندازه کافی سریع حرکت می کند و بینش مورد نیاز ما را ارائه می دهد؟ آیا باید 24 روز در روز به خیره شدن به صفحه نمایش خوب برگردیم ، تماشای اندازه گیری ها در زمان واقعی تغییر کند؟

بله ، اتوماسیون می تواند از ورودی های مناسب استفاده کند. نه ، شما نباید به دوران سنگی SEM برگردید (حتی اگر ریش من نشانگر دیگری باشد). هر وضعیت متفاوت است ، بنابراین شما باید مشاغل خود را تحت لنزهای خود ارزیابی کنید. در زیر هشت عنصر اصلی برای تماشای و تنظیم برای اطمینان از موفقیت در کارزارهای جستجوی خود در یک زمان وجود دارد بحران بی ثباتی شدید

اصلاح کنندگان پیشنهاد باید همراه با رفتار تنظیم شوند

اولین چیزها ، ابتدا زمان تغییر پیشنهادات روز (احتمالاً) خراب است. یا بهتر بگوییم ، آنها نیاز به ارزیابی مجدد دارند. COVID-19 بخش اعظم جهان را به خواب زمستانی کشانده است و در خانه با زندگی خانوادگی مختل شده کار می کند.

منحنی های تقاضای عادی دیگر طبیعی به نظر نمی رسند. من از طریق یکی از مشتریهای “عادی” ما نگاهی بیندازم تا ببینم که حجم جستجو قبل از بحران چگونه تغییر می کند.

آخر هفته ها تنظیم می شوند ، استراحت ناهار و سنبله های “رسیدن به کار” مسطح شده است. به یاد می آوریم جلوی یک جمعه دلخراش + شبهای شنبه گرفته شود. عصر روز یکشنبه در حالی که مردم به رایانه های خود بازگشتند ، شاهد افزایش جزئی هستیم. وضع موجود … خوب ، متفاوت است. من گمان می کنم که برای حساب های شما نیز متفاوت باشد.

شانس تغییر منحنی های شما است – باید بررسی کنید که آیا فرضیات شما صحت دارند یا خیر.

ما می توانیم انتظار داشته باشیم که حجم جغرافیایی نیز به طرز چشمگیری تغییر کند. مردم دیگر رفت و آمد نمی کنند ، بنابراین می توانیم انتظار داشته باشیم که تغییر رفتار جستجوگرها در شهرها تغییر کند. بحران ها (به ویژه COVID) به روش های مختلف بر شهرها ، ایالت ها و مناطق مختلف تأثیر می گذارد. از آنجا که مقررات مربوط به فاصله اجتماعی تغییر کرده است ، بنابراین می توانید انتظار داشته باشید که رفتار جستجوی منطقه ای تغییر کند. اصلاح کنندگان پیشنهادات جغرافیایی و تخصیص بودجه خود را دو برابر کنید – آیا عملکرد پیش از بحران همچنان در بحران صادق است؟

من به تغییر در عملکرد دستگاه (مانند بسیاری از آنها در حال حاضر طولانی نیست) عمیق خواهم رفت ، اما رفتار دستگاه نیز در یک بحران به طرز چشمگیری تغییر می کند. به ویژه در موارد COVID ، در صورت عدم تحرک مصرف کنندگان ، نیاز به دستگاه تلفن همراه کمتر خواهد بود. بر این اساس تنظیم کنید.

موجودی و چرخه اخبار احتمالاً بر یکدیگر تأثیر خواهند گذاشت

انسانها ذاتاً موجودات غیر منطقی هستند. ما تصمیم می گیریم بر اساس آنچه مشاهده می کنیم و نسبت به آنچه می بینیم واکنش نشان دهیم ، نه اینکه به یک روش روشن عمل اعتماد کنیم. در مواقع بحران ، یک کیبلیون برابر تقویت می شود. به این ترتیب ، موجودی غالباً تقاضا و برعکس را دیکته می کند. اگر یک گزارش خبری مربوط به یک محصول معین باشد (همه در طول بحران تضمین می شود) ، شانس این است که توده ها برای شکار آنها به موتورهای جستجو می روند.

این می تواند منجر به مثبت و منفی کاذب شود و بر عملکرد بلند مدت و کوتاه مدت تأثیر بگذارد. هنگامی که دیوانه دیوانه به یک محصول معین می رسد ، نرخ رشد بسیار خوبی را مشاهده خواهید کرد (در حالی که موجودی موجود است). به دنبال تعطیلات سرگردانی نزدیک فوری خواهد بود. اطمینان حاصل کنید که ردیابی موجودی شما برتر است و برای تغییرات در پیشنهاد مناقصه شده است تا اطمینان حاصل کنید که برای خرید سفارشاتی که نمی توانید انجام دهید ، پول خرج نمی کنید.

مطالب مرتبط  Schema.org در مقابل آنچه Google پشتیبانی می کند: تفاوت را بدانید [Video]

در حالی که یک بحران می تواند زمان های بی سابقه ای را نشان دهد ، مواردی وجود دارد که می توانید در تاریخ خود مرور کنید تا ببینید که چگونه واکنش می کنید. آیا محصول شما تا به حال در یک نمایشگاه واقعیت استناد شده است؟ در یک مشهور مشهور هستید؟ اگر حتی برای چند دقیقه درمان شود ، به عنوان یک معجزه درمانی شناخته شده است؟ هر سناریو شبیه به سنبله کوتاه مدت و کاهش حجم صدا خواهد بود. نحوه واکنش ابزارهای مناقصه و سیستم مدیریت موجودی خود را بررسی کنید. این ایده خوبی به شما می دهد که چطور هم اکنون واکنش نشان دهید ، و هم اینکه بحران پایان یابد.

مناقصه هوشمند

من می خواهم به طور گسترده به اینها بپردازم ، زیرا جواب برای هر یک مشابه است. به بی ثبات ترین زمان های خود نگاه کنید. هر بحران بی نظیر ، بی ثبات است و برای رفع آن نیاز به تاکتیک های مختلفی دارد. الگوریتم ها نمی توانند لزوماً بین یک بحران بی سابقه و یک فروش بسیار خوب جمعه سیاه تفاوت قائل شوند.

به طور کلی می توانید فرض کنید که بیشتر الگوریتم های مناقصه داده 30 یا 30 روز اخیر داده را مطلوب تر می کنند. نگاهی بیندازید و ببینید که آخرین دوره بی ثبات چه تاثیری روی تبلیغات شما داشته است. اگر سنبله است ، سپس رها شوید (یا دره ای بالا بروید) ، مطمئن شوید که ابزار تصمیم گیری های صحیح را انجام می دهد.

یک روش امن برای پیش بینی آینده با نگاه به گذشته است. بهترین روز یا هفته و بدترین وضعیت خود را پیدا کنید – آیا Smart Bidding ادامه داد و تصمیم های صحیحی گرفت؟ آیا این عقب مانده و هزینه سفره را کنار گذاشته است؟ آیا خیلی سریع واکنش نشان داد یا فرض کنید دوره خوب طولانی تر از آن طول بکشد؟ جواب برای هر یک از این سؤالات ساده نیست.

از تأیید خلاق آهسته تر پیش بینی کنید و اتوماسیون خود را تنظیم کنید

وقتی یک بحران به وقوع پیوست ، همه افراد تحت تأثیر واکنش نشان می دهند. در مورد COVID که جهان تحت تأثیر آن قرار گرفته است … خوب ، شما این نکته را می گیرید. این بدان معناست که منابع موتورهای جستجوگر به حاشیه رانده می شوند. با اطمینان می توانید انتظار تأخیر در زمان واکنش دارید. Google و Bing هر دو دارای پنجره تأیید تبلیغاتی 48 ساعته هستند ، اما بندرت از آن عبور می کنند … فوری. در این بحران خاص که تیم های حمایتی تحت تأثیر قرار می گیرند ، می توان آن زمان را تمدید کرد. بله ، این بدان معناست که تبلیغ تبلیغاتی جدید شما ممکن است در حالی که تبلیغ تبلیغاتی پخش می شود پخش نشود.

قوانین خودکار خود را برای هر نوع تعویض خلاق و خلاقانه تنظیم کنید. بسیاری از تبلیغ کنندگان این قانون را دارند که هنگام راه اندازی مجموعه جدیدی از تبلیغات تبلیغاتی ، مکث در تبلیغات همیشه سبز می کنند. در مواقع بحرانی ، صبر کنید تا تأیید مطلق مبنی بر زنده بودن تبلیغات جدید قبل از مکث دیگران انجام شود.

ایمنی و پیام رسانی مارک باید مورد توجه واقع شود

درک و واکنش نسبت به ایمنی مارک در زمان های پر تحرک چالش برانگیز است. اصول برند و صدا را از ذهن خود دور نگه دارید و دقیقاً می دانید چگونه عمل کنید. اگر پرچم خود را “ما می رویم جایی که مشتریان می روند” کاشته اید ، پس می خواهید این کار را انجام دهید. اگر قصد دارید مطالب بحث برانگیز را حذف نکنید ، پاسخ نیز ساده است.

مطالب مرتبط  به همین دلیل است که شما باید در SMX شرکت کنید

برای کسانی که به سطح میانه می روند چالش برانگیز است. ما خوب هستیم که در سایت های خبری هستیم ، اما فقط در صورتی که بحث برانگیز نباشد. این مسئله در دوران معاصر بحران بسیار دشوارتر است ، دقیقاً به معنای واقعی کلمه همه خبرنامه به طریقی یا دیگری به این بحران اشاره خواهد کرد.

چالش دیگر برای تماشای چیزی است که شما دارید گفتن در تبلیغات شما زمان حمل و نقل تغییر می کند. توانایی انجام در قرارهای شخصی ، نه چندان زیاد. 24/7 مرکز تماس؟ به هیچ وجه. با ظهور تبلیغات جستجوی پاسخگو ، شانس این است که گزاره ارزشی را در آنجا ایجاد کنید ممکن است در بحران بی اعتبار باشید

با این همه بدتر ، این می تواند با خرید وحشت از بین برود. اگر مشتری همان روز تحویل را ببیند ، از شما خرید می کند. اگر ابزارهای خودکار سرعت eCTR و نرخ تبدیل شما را ببینند ، واحد تبلیغ را در اولویت قرار می دهند. اگر نتوانید به قولی که تعیین کرده اید عمل کنید ، مشتری دیگر برنمی گردد. این یک چرخه خطرناک است بهترین راه برای پیشبرد این است که اطمینان حاصل کنید که تبلیغات شما با مشتریان خود ارتباط برقرار می کنند ، حتی اگر این خبر ابری باشد.

به هر قسمت از تبلیغات خود نگاهی بیندازید (بله ، حتی قطعه های ساخت یافته lil ol) برای دیدن آنچه هنوز معتبر است.

نمایش سؤالات از نزدیک ، به ویژه تبلیغات جستجوی پویا

این مشابه مسئله موجودی است که در بالا ذکر شد. اگر چیزی در سایت باشد که افراد در جستجوی آن هستند ، انواع DSA و نزدیک آن را پیدا می کنند. چیزی شبیه به همه گیر بودن نیست که یک یادآوری گاه به گاه باشد که بله ، شرکت تبلیغاتی Swag شما ضد عفونی کننده دست سفارشی را می فروشد.

بسیاری از شرکت ها در سایت خود هشدارهایی برای بررسی نحوه واکنش آنها به یک بحران ارائه می دهند. این می تواند آچار را به جستجوی نمایش داده شده توسط انواع DSA یا انواع بازی های گسترده تر پرتاب کند.

از آنجا که بوجود می آیند ، به نمایشگرها توجه کنید. اگر به طور فعال تصمیم گرفته اید نکن می خواهم همه سؤالات مربوط به بحران را نشان بدهم ، بلافاصله آن منفیها را اضافه کن! صفحات مربوط به بحران را از کمپین های DSA خود به عنوان یک عدم امنیت محروم کنید ، و کمپین های شما هنوز هم باید به راحتی اجرا شوند.

تاریخ و زمان آخرین اما قطعا کم اهمیت – هشدار نوسانات پیشه وری

من از توصیه هشدارهای “پاپ و قطره” خجالتی نبودم. آنها برای اطمینان از اینکه ما با سرعت زیاد نوسانات عملکرد را مرتفع می کنیم ، در همه زمان ها برای همه حساب ها بسیار مهم هستند بدون تمام روز و شب به کامپیوتر خیره می شویم. در دوران بحران ، همه چیز سریعتر حرکت می کند. انتظار تا فردا دیگر گزینه ای نیست.

درعوض ، به معیارهایی که در مورد آنها اهمیت دارید فکر کنید نیاز هشدار نوسانات چیزی را که واقعاً به آن اهمیت می دهید (مانند چهار ساعت در طول ساعت) انجام دهید و به طور مرتب اجرا اسکریپت های خود را در نظر بگیرید.

امروز در بحران هستیم برای ما انسانها ، این روزها بی سابقه است. برای ماشین آلات ، اینها دوره های بی ثباتی شدید هستند. آنها زمانهای بی سابقه ای هستند ، دقیقاً مثل آخرین زمان بی سابقه. اتفاقاتی را که در آخرین سفر رانندگی شما رخ داده را مرور کنید. نحوه اتوماسیون خود را برای دوره فعلی و پس از آن تنظیم و ارزیابی کنید.

به یاد داشته باشید ، زمان بحران زمانی برای سیمان کردن صدای برند شما است ، زمان صحبت 1: 1 با مشتریان. این یک بازاریاب زمان چالش برانگیز است ، اما این بدان معنی نیست که شما باید یکی باشید.

The post آیا می توانیم در زمان بحران به اتوماسیون اعتماد کنیم؟ برای اولین بار در موتور موتور جستجو ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top