آیا طرح افشای آگهی Google فعال خواهد شد؟

thumbnail

گوگل برخی از به روزرسانی هایی را در مورد نحوه برنامه ریزی برای اطلاع رسانی به کاربران درمورد تبلیغاتی که می بینند ، اعم از نوع جدیدی از طرحواره ، و همچنین آخرین پیشنهادات مربوط به حریم خصوصی Sandbox برای مدیریت سرویس تبلیغات ، اندازه گیری و موارد دیگر بدون کوکی های شخص ثالث و سطح متقابل اعلام کرد. پیگیری روز جمعه.

طرح افشای آگهی. Google در حال آزمایش یک ابزار شفافیت تبلیغات Ads است که به آنچه در آن برنامه شفاف سازی تبلیغات گفته می شود تکیه می کند تا اطلاعات کاربران را در مورد تبلیغات ارائه شده در صفحات وب نشان دهد.

ابزار آگهی شفافیت Spotlight اکنون به عنوان یک برنامه افزودنی Chrome در مرحله آلفا در دسترس است. (در صورت اجازه برنامه افزودنی از فروشگاههای دیگر نیز می توانید آن را در مرورگر Edge Microsoft فعال کنید.)

در این مرحله ابزار فقط داده های مربوط به تبلیغات خریداری شده از طریق Google Ads را که طرح شفاف سازی داده ها را پیاده سازی کرده اند نشان می دهد. Google امیدوار است که این طرحواره با سایر فروشندگان تبلیغ جلب شود. برای انواع داده هایی که می تواند از آنها پشتیبانی کند ، به این صفحه Github مراجعه کنید.

هدف این است که به کاربران اجازه دهیم “اطلاعات مفصلی درباره همه تبلیغاتی که در وب مشاهده می کنند” را ببینند ، اما برای رسیدن به آنجا نیاز به خرید گسترده و پیاده سازی طرح آگهی افشاگری دارد.

هنگامی که برنامه افزودنی نمی تواند هیچ تبلیغی را در صفحه تشخیص دهد ، این پیام را مشاهده خواهید کرد: “در حال حاضر فقط می توانید اطلاعات مربوط به تبلیغات نمایش داده شده را از طریق Google Ads نشان دهید. این تبلیغات یک طرح جدید افشاگری تبلیغاتی را پیاده سازی کرده اند. همانطور که دیگران طرح افشای آگهی را در HTML تبلیغات خود اجرا می کنند ، آنها نیز در اینجا ظاهر می شوند. “

مطالب مرتبط  20201012 SEL مختصر

در صورت شناسایی تبلیغات ، در این مرحله به سادگی تعداد آگهی های شناسایی شده و سیستم عامل های مورد استفاده برای خرید آنها را لیست می کند – در حال حاضر فقط Google. ایده این است که اطلاعاتی درباره چرایی ارائه آگهی اضافه کنیم. و سایر کنترل ها را نیز در این ابزار درج کنید.

یک تب Entity همه شرکت ها و خدمات را با حضور در صفحه لیست می کند – شبکه های تحویل محتوا یا ارائه دهندگان تحلیلی و غیره.

درباره این آگهی ظاهر جدیدی برای افشای تبلیغات به کاربران نشان داده خواهد شد “درباره این تبلیغ”. همچنان بخش های “چرا این تبلیغ” و “درباره تبلیغ کننده” ارائه می شود. اطلاعات تأیید شده تبلیغ کننده به عنوان بخشی از برنامه تأیید تبلیغ کننده ای که گوگل در آوریل برای همه تبلیغ کنندگان معرفی کرده است ، از حساب تبلیغات شما گرفته می شود.

درباره این تجربه تبلیغاتی ، که در زیر نشان داده شده است ، ابتدا نمایش تبلیغات تبلیغاتی خریداری شده از طریق Google Ads و Display & Video 360 در ماه های آینده آغاز خواهد شد و پس از آن سایر قالب های آگهی در سال 2021.

تجربه جدید طی ماه های آینده به پایان می رسد.

گوگل می گوید چرا این تبلیغ روزانه بیش از 15 میلیون تعامل کاربر دریافت می کند و هنگامی که تبلیغات گوگل در تلویزیون های متصل ظاهر می شود ، اکنون در دسترس است.

به روزرسانی Sandbox. Sandbox رازداری ابتکار Chromium برای ارائه راه حل های جایگزین محور برای حفظ حریم خصوصی برای فعال کردن تبلیغات به روش هایی است که به کوکی های شخص ثالث ، شناسه دستگاه یا تکنیک هایی مانند اثر انگشت اعتماد ندارند.

مطالب مرتبط  خرید بینگ تا لیست محصولات رایگان باز می شود

مایک شولمن نوشت: “یکی از برنامه های پیشنهادی API ، برای نشانه های اعتماد که می تواند با تمایز بین ربات ها و کاربران واقعی ، با تقلب در تبلیغات مبارزه کند ، اکنون برای تست توسط توسعه دهندگان در دسترس است و به زودی تعداد بیشتری از آنها به آزمایش زنده می پردازند.”
معاون رئیس جمهور از حریم خصوصی و ایمنی تبلیغات در Google ، در پست وبلاگ جمعه.

Safari و Mozilla کوکی های شخص ثالث را محدود کرده اند و قرار است تا سال 2022 کروم آنها را فاش کند. این پیامدهای قابل توجهی برای کل اکوسیستم دارد. گوگل در راهنمایی برای بازاریابان منتشر شده در این ماه ، گوگل نشان می دهد مارک ها بر ایجاد روابط مستقیم (یعنی شخص اول) با کاربران تمرکز دارند و یاد می گیرند با هدف قرار دادن و اندازه گیری “در صورت محدود بودن شخصی بودن” انعطاف پذیر باشند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد مکان حفظ حریم خصوصی تبلیغات و نحوه تهیه ، مطالعه کنید:

  • توضیح “توضیحات Chrome” برای تبلیغات بدون کوکی های شخص ثالث
  • مورد نیاز SameSite برای کوکی ها: آنچه SEO و توسعه دهندگان باید بدانند
  • وضعیت ردیابی و حفظ حریم خصوصی داده ها در سال 2020
  • دوره استفاده پیش فرض محدود به طور پیش فرض در فیس بوک در تاریخ 1 آگوست به پایان می رسد: نحوه مطابقت با CCPA

این پست آیا طرح تبلیغی آگهی Google جذب خواهد شد؟ برای اولین بار در موتور موتور جستجو ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top