آیا خودروسازی زنگ زن برای روند Google Business من در طول COVID-19 است؟

thumbnail

طی چند ماه گذشته ، COVID-19 تأثیر چشمگیری در عملکرد لیست های Google My Business (GMB) در هر صنعت داشته است. مشاغل تلاش کرده اند تا لیست های GMB خود را به روز و مرتبط با Google در مورد تعلیق بررسی مشتری و پشتیبانی از مقیاس حمایت کنند. در همین حال ، عملکرد GMB چگونه تحت تأثیر قرار گرفته است؟

برای فهمیدن ، من با شرکت خود Reputation.com کار کردم تا عملکرد GMB را در تمام عمودی بررسی کنم. یکی از گرایشی که به نظر می رسد از این تحلیل بیرون می آید این است که به نظر می رسد خودرو نه تنها زنگ زن برای اقتصاد ایالات متحده است ، بلکه به عنوان یک صنعت نیز باید نگاه کند تا ببیند چه اتفاقی در GMB برای سایر صنایع خواهد افتاد. بنابراین چگونه مردم تاکنون در طول COVID-19 با GMB اتومبیل در تعامل بوده اند؟ این یک سوال مهم است. یک لیست GMB به عنوان درب جلو دیجیتال یک تجارت عمل می کند. و مهمتر از همه ، معیارهای عملکرد در لیست های GMB پیش بینی کننده ای مفید از رفتار خرید مصرف کننده است. برای پاسخ به این سؤال ، ما عملکرد GMB را از منظر نمایش GMB ، کلیک ها ، و بررسی مشتری در 100000 لیست GMB بررسی کردیم و نتایج خودرو را با سایر نتایج مقایسه کردیم.

این همان چیزی است که ما فهمیدیم:

نمایش ها و کلیک های GMB در حال بازگشت هستند

ما هر دو نگاه و کلیک GMB را در طول ماه مارس و آوریل بررسی کردیم ، که می تواند اندازه گیری کند که COVID-19 چقدر بر خودرو آسیب دیده بخصوص پس از اعلام اورژانس ملی در 13 مارس اعلام شد. در طول ماه آوریل ، خودروسازی قویترین بازگشت به صنعت را نشان داد. اما با پیشرفت ماه آوریل ، ما شاهد افزایش مداوم افرادی بودیم که لیست های نمایندگی های GMB نمایندگی ها را مشاهده می کنند و سپس با کلیک بر روی گرفتن اطلاعات بیشتر مانند مسیرهای راهنمایی رانندگی و شماره تلفن ها ، همانطور که این نمودارها نشان می دهند ، اقدام به انجام این کار کردند:

مطالب مرتبط  Google فرمهای اصلی را به کمپین های YouTube ، Discovery گسترش می دهد

چند عامل ممکن است چرخش را توضیح دهد. در سرتاسر ایالات متحده ، بسته به چگونگی اجرای دولت از دستورات پناهندگی در محل ، تعدادی از نمایندگی های فروش اتومبیل باز است ، بسیاری از آنها فقط برای خدمات ، اما برخی دیگر برای فروش و خدمات. متأسفانه ، علاقه به خرید كافی برای جلوگیری از كاهش فروش خودرو برای سه ماهه اول سال 2020 تبدیل نشده است. سایر عوامل در مقابل علاقه مصرف كننده ، یعنی محیط ركود اقتصادی كه به سرعت گسترش یافت و باعث گسترش همه گیر شد ، خنثی شدند. خودرو ، مانند بسیاری از صنایع دیگر ، اثرات COVID-19 را در خط انتهایی احساس کرد.

جالب است بدانید که سایر صنایع یک هفته بعد خودروهای مشابه را دنبال کردند. روند پرتقال نارنجی در دو نمودار قبلی نشان داد که خودرو یک معیار سنجش معقول از آنچه در مورد سایر صنایع در هنگام عملکرد GMB رخ خواهد داد بود.

نظرات مشتری

به طور گسترده ای گزارش شده است که گوگل بررسی های مشتری را از 20 مارس تا 9 آوریل به حالت تعلیق درآورد ، اما در 10 آوریل ، گوگل اعاده خود را اعلام کرد. در اینجا ما نگاهی دقیق به حجم بررسی و احساسات مربوط به خودرو داشتیم و این داده ها را با سایر صنایع مقایسه کردیم. فهمیدیم که:

بررسیهای مشتری به لیست های GMB خودرو باز می گردد – و احساسات بررسی مثبت است.

در ماه آوریل ، بازبینی های مشتری با اندازه گیری گسترده ای در خودرو آغاز شد تا جایی که ، تا دومین هفته در ماه مه ، حجم ها٪ 60 از مکان در 1 مارس بود. در مقابل ، برای اکثر صنایع دیگر ، بررسی های گوگل در یک صفحه چاپ می شد. نرخ بسیار کندتر در بسیاری از صنایع ، حجم بررسی به سختی بازپرداخت را به ثبت رسانده است.

مطالب مرتبط  گزارش وب Google Spam: عملکردهای مرتبط با renegade ، محتوای تولید شده توسط خودکار را کاهش می دهد

توجه داشته باشید که در تاریخ 13 مه گوگل شروع به انتشار تهاجمی تر نظرات در سایر صنایع کرد. بنابراین ، بهبودی در صنایع بیشتر انتظار می رود.

داده ها به ما می گوید:

  • اگر عملکرد GMB خودرو هر گونه نشانه ای باشد ، مشتریان به طور جدی به حمایت از مشاغل علاقه مند هستند ، و ما می توانیم انتظار داشته باشیم که با استفاده از GMB در سراسر صنایع ، با افزایش تعداد بیشتری از موازین پناهگاه ها در محل ، استفاده از GMB افزایش یابد و مردم شروع به خرید کنند.
  • مشتریان همچنان بازخورد خود را به مشاغل ارائه می دهند ، و به کسانی که نشان دهند respons پاسخگویی و توجه به مدیریت خدمات به مشتری با دوری اجتماعی مناسب در محل هستند ، پاسخ مثبت می دهند.

نوبت به خودرو دیگر یادآوری این نکته است که کسب و کارها چقدر مهم هستند که لیست های GMB خود را بطور مکرر رصد و تجدید نظر کنند ، از جمله به اشتراک گذاری به روزرسانی ها در مورد در دسترس بودن سرویس شما (آیا باز هستید؟ اگر چنین است ، پروتکل خرید جدید چیست؟) و البته پاسخ به نظرات

GMBs مانند هر زمان دیگری اهمیت دارند.

The post آیا اتومبیل زنگ زنگ برای روندهای Google برای کسب و کار من در طول COVID-19 است؟ برای اولین بار در موتور موتور جستجو ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top