بازاریابان از سیستم عامل های تجزیه و تحلیل تماس برای شناسایی داده های غنی و بینش مصرف کننده پنهان شده در حجم فزاینده تماسهای ورودی استفاده می کنند. سیستم عامل تجزیه و تحلیل تماس یکی از معدود سیستم های مارتچ است که می تواند منجر به صورت آنلاین و آفلاین شود.
ردیابی تماس – به دنبال تماس از منبع (به عنوان مثال وب سایت ، جستجوی کلیک برای تماس یا نمایش تبلیغات) به نماینده فروش (به عنوان مثال بر اساس موقعیت جغرافیایی یا خط محصول) – مورد اصلی استفاده بوده است. با این حال ، سیستم عامل های تجزیه و تحلیل تماس در حال حاضر برای تعدادی از موارد استفاده در بازاریابی کار می کنند:

اگر در حال بررسی یک بستر تجزیه و تحلیل تماس با سازمانی هستید ، این گزارش به شما کمک می کند تصمیم بگیرید که آیا به یکی از آنها نیاز دارید یا نه. “بسترهای نرم افزاری تحلیلی فراخوان امروز: راهنمای یک بازاریاب” MarTech بازار سکوی تحلیلی تماس و ملاحظات مربوط به اجرای آن را بررسی می کند. گزارش 48 صفحهای که بیش از 2،000 بار بارگیری شده است ، بازار رو به رشد سکوهای تحلیلی تماس ، به علاوه آخرین روندها ، فرصتها و چالش ها را مرور می کند.
همچنین در این گزارش پروفایل های 13 فروشنده پیشرو در تماس با شرکت های تجزیه و تحلیل ، مقایسه قابلیت ها و مراحل توصیه شده برای ارزیابی و خرید ارائه شده است.
اکنون راهنمای رایگان را بارگیری کنید!
The post آیا شما به طور مؤثر از میزان تماس ورودی خود از درآمد ، اندازه گیری و به حداکثر رساندن استفاده می کنید؟ برای اولین بار در موتور موتور جستجو ظاهر شد.