آیا به طور مؤثر می توانید از میزان تماس ورودی خود از درآمد ، اندازه گیری و به حداکثر رساندن درآمد استفاده کنید؟

thumbnail

بازاریابان از سیستم عامل های تجزیه و تحلیل تماس برای شناسایی داده های غنی و بینش مصرف کننده پنهان شده در حجم فزاینده تماسهای ورودی استفاده می کنند. سیستم عامل تجزیه و تحلیل تماس یکی از معدود سیستم های مارتچ است که می تواند منجر به صورت آنلاین و آفلاین شود.

ردیابی تماس – به دنبال تماس از منبع (به عنوان مثال وب سایت ، جستجوی کلیک برای تماس یا نمایش تبلیغات) به نماینده فروش (به عنوان مثال بر اساس موقعیت جغرافیایی یا خط محصول) – مورد اصلی استفاده بوده است. با این حال ، سیستم عامل های تجزیه و تحلیل تماس در حال حاضر برای تعدادی از موارد استفاده در بازاریابی کار می کنند:

مطالب مرتبط  راه درست برای استخدام سئو

اگر در حال بررسی یک بستر تجزیه و تحلیل تماس با سازمانی هستید ، این گزارش به شما کمک می کند تصمیم بگیرید که آیا به یکی از آنها نیاز دارید یا نه. “بسترهای نرم افزاری تحلیلی فراخوان امروز: راهنمای یک بازاریاب” MarTech بازار سکوی تحلیلی تماس و ملاحظات مربوط به اجرای آن را بررسی می کند. گزارش 48 صفحه‌ای که بیش از 2،000 بار بارگیری شده است ، بازار رو به رشد سکوهای تحلیلی تماس ، به علاوه آخرین روندها ، فرصتها و چالش ها را مرور می کند.

مطالب مرتبط  گوگل مشکلات نمایه سازی را که برخی نتایج ناخوشایند است تأیید کرد

همچنین در این گزارش پروفایل های 13 فروشنده پیشرو در تماس با شرکت های تجزیه و تحلیل ، مقایسه قابلیت ها و مراحل توصیه شده برای ارزیابی و خرید ارائه شده است.

اکنون راهنمای رایگان را بارگیری کنید!

The post آیا شما به طور مؤثر از میزان تماس ورودی خود از درآمد ، اندازه گیری و به حداکثر رساندن استفاده می کنید؟ برای اولین بار در موتور موتور جستجو ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top