آیا بالای محتوای قیف مورد حمله قرار می گیرد؟ نحوه تنظیم SERP تغییر می کند

thumbnail

من یک مومن بزرگ هستم که توجه زیادی به جزئیات کارهای و عملکردهای Google می کنم. بنابراین وقتی گوگل در حال استفاده از فیلتر جدید در بالای SERP بود ، کنجکاوی من به اوج خود رسید. وقتی دیدم که تأثیر احتمالی این تغییر بر SERP با فشار اصلی دیگر موتور جستجو مطابقت دارد ، من از کنجکاوی به محتاط رفتم.

به همین دلیل فکر می کنم گوگل برای محتوای سطح بالا ، بالای قیف ، محتوا در حال بدست آوردن است.

آیا فیلتر جدید SERP فرصت های گسترده ای را از بین می برد؟

هر چند وقت یکبار و شاید بیشتر از آن ، Google کاری بسیار خوب انجام می دهد. چنین چیزی در شرایطی اتفاق افتاد كه در شانزدهم ژوئن ، باری شوارتز در بالای فیلتر SERP گزارش داد كه پرس و جو را تغییر داده است.

در اولین نمونه ای که همه ما از این مورد دیدیم ، Google در حال سؤال در مورد میزان صرفه جویی در بازنشستگی برای شما بود. البته این همه به سن شما بستگی دارد و وقتی قصد بازنشستگی دارید. بنابراین ، گوگل فیلترهایی را نشان داد که سن بازنشستگی های مختلف را نشان می دهد تا بتوانید اطلاعات کاملاً مشخصی کسب کنید. (که البته برای کاربران بسیار عالی است.)

همه خوب ، درست است؟

نه دقیقا.

در اینجا فیلتر عمل برای پرس و جو است کتاب های پرفروش:

در نگاه اول ، این یک ابزار واقعاً مفید است. و در واقع اینگونه است. یک کاربر با دیدن این ممکن است بگوید: “خوب ، شما می دانید موتور جستجوگر چیست ، بنابراین من می خواهم پرفروش ترین فروش را ببینم!” در این حالت ، کاربر روی گزینه فیلترشکن (Thriller) کلیک می کند و به SERP می پرد و همه چیز راجع به پرفروش ترین های فروش برای ضربه زدن به بازار می خواهد.

اما پیچیده تر از این است در اینجا همان SERP است که من فقط با نتیجه رتبه برتر ، یک قطعه برجسته برجسته ، نیز نشان دادم:

وقتی به قسمت ویژه Snipet در اینجا و هدف آن نگاه می کنید و آن را با فیلترها مقایسه می کنید و در نظر می گیرید آن هدف … تضاد شدید پدیدار می شود.

بگذارید بپرسیم ، این Snippet برجسته چه کسی را هدف قرار داده است؟ ساده ، افرادی که می خواهند کتاب های خوب پیدا کنند و بخوانند. چه نوع کتاب هایی؟ هر! این لیست یک شبکه گسترده ایجاد می کند و می تواند برای هرکسی که دوست دارد مطالعه کند اعمال شود.

تصور کنید آدرس اینترنتی موجود در Snippet ویژه برای فروشگاهی بود که کتاب می فروخت (و نه ویکی پدیا) ، شاید بارنز و نوبل. چرا بارنز و نوبل چنین لیستی را ایجاد می کنند؟ این یک نوع آشکار است ، اما من آن را اجرا خواهم کرد. خروجی که کتاب می فروشد ، این لیست را ایجاد می کند تا مخاطبان گسترده ای را که روی URL کلیک می کنند ، به مخاطبان خود جذب کند. در بسیاری موارد ، کتاب های موجود در لیست ممکن است به محض ورود به صفحه برای کاربر جذاب نباشند. مشکلی نیست ، وب سایت Barnes و Noble به شما امکان جستجو در ژانر را می دهد.

به عبارت دیگر ، سایت ها از مطالب سطح بالا مانند لیستی از کتاب های پرفروش استفاده می کنند تا مصرف کنندگان را وارد بازار کنند تا قیف فروش شروع شود.

این فیلتر بسیار بی حد و حصر در بالای SERP آن روند را کاملاً از بین می برد.

در اینجا ، Google کاملاً در حال حذف “خالص ریخته گری” سطح بالا است و کاربر را هدایت می کند تا مستقیم به سمت محتوای هدفمند تر برود.

این ، به وضوح ، در تضاد با مخاطبان گسترده و ریختن آنها به صفحات مناسب است یک بار آنها به سایت شما می آیند. سایت ها این کار را انجام می دهند ، زیرا اقتصادی است. چرا می توانید 10 قطعه محتوا ایجاد کنید و سپس بتوانید کاربر را در صفحه بعدی قیف به صفحه مناسب منتقل کنید؟

مطالب مرتبط  Google ممنوعیت جمعیتی ، هدف قرار دادن کد پستی برای مسکن ، اشتغال ، تبلیغات اعتباری

خوب که با این فیلتر کار نمی کند ، اینطور است؟ اگر بارنز و نوبل می خواهند این کاربر سر سایت خود قرار بگیرد ، بهتر است لیستی از بهترین تریلرها (و بهترین اسرار ، غیر داستانی ، بچه ها و کتابهای عاشقانه غمناک) را نیز در اختیار داشته باشید!

می توانید مشکل را مشاهده کنید.

شما می توانید استدلال كنید كه كاربر هرگز قصد استفاده از نتایج بیش از حد كلیك شده بر روی SERP را نداشته است و به هر حال آنها می خواستند پرس و جو تصفیه تری داشته باشند. مطمئناً یک احتمال. همچنین این احتمال وجود دارد که محتوا / نتایج حاصل از SERP اولیه تولید شده توسط سؤال بیش از حد کلیز شده باعث ایجاد یک کلیک شود. قبل از ظاهر شدن فیلتر ، حداقل فرصتی برای جذب کاربر به سایت شما وجود داشت. به عبارت دیگر ، اگر کاربر وارد یک سؤال غیرقابل تعریف شده باشد ، یک مورد که نتایج نشان داده شده هرگز جزئی از اهداف واقعی آنها نبود ، ممکن است کاربر همچنان به برخی از سایتهای ذکر شده در چنین SERP رفته باشد. در مقایسه با تصحیح پرس و جو و جستجوی جدید ، کاربر ممکن است تصمیم بگیرد از سایتی که نشان داده شده است استفاده کند و تلاش خود را از طریق خود سایت انجام دهد.

منظورم چیست؟

مثال خود را در مورد کتابها بگیرید. یک کاربر می تواند جستجوی خود را اصلاح کند کتابهای برتر فروش با جستجوی فروش برتر کتاب های رمز و راز یا آنها می توانند بر روی Snippet ویژه کلیک کنند که انواع کتاب ها را با هدف پیدا کردن آن کتاب های رمز و راز بزرگ در خود سایت نشان می دهد. به عبارت دیگر ، کاربر با دیدن مکانی معتبر برای خرید کتاب ، مانند بارنز و نوبل ، ممکن است یک کلیک را القا کند حتی اگر محتوای نشان داده شده در Snippet (یا به عنوان بخشی از عنوان یا توضیحات نتیجه) کمی کلی باشد. در مواجهه با گزینه انجام یک جستجوی جدید یا فقط عزیمت به سایت یک خرده فروش معتبر ، کاربر ممکن است انتخاب کند تا با این دومی همراه باشد.

به نظر خوب ، احتمال استفاده کاربر از یک سایت از این طریق به طرز نمایی کم می شود و گوگل بالای فیلتر SERP را نشان می دهد که فرصتی فوری برای پالایش پرس و جو در اختیار آنها قرار می دهد. آنها دیگر نیازی به مرور مجدد در جستجوی خود ندارند و در مورد شرایط جدید تصمیم می گیرند. تمام کاری که کاربر باید انجام دهد کلیک بر روی دکمه ای است که قبل از دیدن حتی به رتبه بندی سایت های SERP بر روی دکمه نمایش می دهد.

به طور خلاصه ، آنچه ما در اینجا داریم اینست که Google هدف قرار دادن سطح بالایی ، ریخته گری گسترده ، بالای محتوای قیف و استفاده از SERP برای جایگزینی آن است!

چندین پیام برای تولید محتوای هدفمند فشار می آورد

این اولین باری نیست که ما دیده ایم که Google قدرت محتوای “سطح بالا” را محدود می کند. تکثیر پاسخ ها در SERP (با توجه به این مفهوم که جستجوهای بیشتر و بیشتر منجر به کلیک نمی شوند) تأثیر یکسانی بر محتوای “قیف بالا” یا “سطح بالا” با فیلترهای جدید دارد. یعنی ، ساختن محتوا به عنوان میزبانی در یک سایت به طور فزاینده ای منسوخ می شود.

پاسخ های بیشتر نیاز به ویژگی محتوای را تأمین می کند

پاسخ های SERP از ایجاد محتوای سطح بالا ، نوعی از محتوا که در آن کاربر می تواند اکتشاف خود را در مورد یک موضوع یا محصول معین را آغاز کند ، تمایز قائل نمی شود. در مقابل ، چنین ساختاری سازندگان محتوا را مجبور می کند تا فرم های عمیق تر ، ظریف تر و خاص تری از محتوا ارائه دهند.

مطالب مرتبط  آیا خودروسازی زنگ زن برای روند Google Business من در طول COVID-19 است؟

به عبارت دیگر ، یک سایت ورزشی ممکن است آنچنان که شب گذشته بود به دنبال جستجوی امتیاز بازی نباشد. اما کاربرانی که به دنبال تجزیه و تحلیل بازی هستند به خودی خود از یک قطعه کوتاه در SERP راضی نخواهند شد و باید به یک وب سایت واقعی مراجعه کنند.

جعبه های پاسخ ، مانند این مورد که نمرات ورزشی را ارائه می دهد ، نیاز به مراجعه به وب سایت را متمایز نمی کند.

جایی که من فکر می کنم گوگل هنوز کار دیگری انجام داده است اتصال کاربر از جستجوی سطح بالای آنها به محتوای خاص تر. موتور جستجو را می بینید که سعی در انجام این کار با ویژگی هایی مانند جالب جالب در تلفن همراه دارد. اما هنوز هم ، من فکر می کنم گوگل می تواند کاربری بهتری را ارائه دهد و کاربرانی را که می تواند اطلاعات سطح بالایی را با آن جستجو کند ، ارائه دهد فرصت برای استفاده از یک وب سایت برای کشف موضوع کمی پیچیده تر.

ویژگی جالب یافتها به کاربر این امکان را می دهد تا در عمق بیشتر موضوع “سطح بالا” را کشف کند.

گذشته از این ، ظهور پاسخهای بیشتر در SERP نمونه دیگری از سیگنالینگ گوگل مبنی بر ترجیح مطالب ظریف تر و بسیار خاص تر است. پیامی کاملاً مشابه پیام ارسال شده توسط Google با فیلترهای جدید.

هیچ جایی برای SERP برای موارد خاص نیست

فقط برای تکمیل این تجزیه و تحلیل موضوعی ، نمونه دیگری از سیگنالینگ گوگل وجود دارد که نشان می دهد یک سایت متوسط ​​برای مشخص تر شدن سایت است و خود این نتایج به دست می آید. در بسیاری از عمودی ها ، تایپ کردن در یک پرس و جو در سطح بالا تضمینی برای تسلط بر قدرت عالی است.

هر پرس و جو در سطح بالایی بسیار مرتبط با سلامتی SERP هایی مانند آنچه در زیر ایجاد می شود بسیار زیاد است:

SERP در اینجا ، و تقریباً هر پرسشی مانند آن ، مورد علاقه WebMD ، مؤسسات مهم آموزشی و سایتهای دولتی قرار دارد. نه این غیرممکن نیست ، اما رتبه بندی سایت “متوسط” شما برای این نوع سؤالات سطح بالا بسیار دشوار است.

با این حال ، هنگامی که ما از اصطلاحات گسترده دور شدیم و کمی مشخص تر شدیم ، SERP باز می شود:

در حالی که من به SERP بالاتر از مظاهر “طاقچه” نمی گویم ، نتایج به وضوح فرصت بیشتری را نشان می دهد زیرا حضور مقامات فوق العاده محدود است.

با استفاده از زبان ظریف در پرس و جو افزایش می یابد و این امکان را برای “سایت متوسط” شما می دهد. به عبارت دیگر ، گوگل از طریق نتایج به خودی خود به ما می گوید که از بیشتر سایتها مطالب بسیار خاص تری می خواهد. این فرصت برای توده ها در ویژگی و ظرافت وجود دارد. با گذشت زمان ، بازیابی یک شبکه گسترده با محتوای سطح بالا به طور فزاینده ای کمتر خواهد بود.

برای ثبت ، من فکر نمی کنم که Google انجام این کار را برای “دنبال کردن” سایت ها انجام دهد. در عوض ، به نظر می رسد که گوگل به آنچه فکر می کند کاربران می خواهند و چه واکنشی به تکامل طبیعی محتوا می دهد ، پاسخ می دهد.

برای تأثیر آماده شوید

پیام های چند وجهی گوگل تصویری را نقاشی می کند که در آن جهت SERP همه ویژگی آن است. به دلایلی که هم واضح است و هم کمی رمزآلود ، گوگل به دنبال سایت هایی است تا محتوای هدفمند تری داشته باشد و دارای محتوای عمومی تر کمتر باشد. این تغییر چشم انداز فرصت ها را به روشی جدی تغییر می دهد. و در حالی که ما هنوز “آنجا” نیستیم ، SERP در راه تهیه غذا و پاداش ویژگی های بیشتر از گذشته است. و این همه به لطف یک فیلتر کوچک معصوم است.

The post آیا بالای قیف مورد حمله قرار می گیرد؟ نحوه تنظیم SERP برای اولین بار در Land Engine Land ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top