آگهی های محلی Google ویژگی های خدمات را برای فروش فروشگاه ، “بعداً انتخاب کنید” ، برای فروش فروشگاه به دست می آورند

thumbnail

Google در پاسخ به رفتار کاربر و داده های جستجوی تکامل یافته خود ، به ایجاد پل هایی بین دنیای دیجیتال و فیزیک ادامه می دهد. همین یک هفته پیش ، این شرکت ویژگی های خرید جدیدی را ارائه داده است که به مصرف کنندگان کمک می کند تا موجودی موجود در فروشگاه را به راحتی پیدا کنند.

روز چهارشنبه ، Google چندین پیشرفت جدید برای تبلیغات محلی را اعلام کرده است:

  • ویژگی های سرویس برای کمپین های محلی.
  • “بعداً انتخاب کنید” برای تبلیغات موجودی محلی.
  • بهینه سازی پیشنهادات هوشمند برای فروش در فروشگاه.

ویژگی های کمپین های محلی. ده ها ویژگی کسب و کار محلی وجود دارد که Google از آنها به عنوان ویژگی های خدمات یاد می کند و در Google My Business (مانند کلاسهای آنلاین ، وانت در حاشیه ، مراقبت های مجازی ، تحویل بدون تماس) در دسترس است. بیشتر آنها به دسته وابسته هستند: برای مثال در رستوران ها و بیمارستان ها متفاوت هستند. Google اکنون برخی از این ویژگی های سرویس را برای اولین بار به کمپین های محلی آورده است.

کمپین های محلی به طور خاص برای سوق دادن مصرف کنندگان به فروشگاه های فیزیکی و مکان های تجاری در نظر گرفته شده است. آنها یکی از انواع کمپین های خودکار Google هستند که تبلیغات را از طریق خواص مختلف ارائه می دهند. کمپین های محلی می توانند در Google Maps ، نتایج جستجو (Map Pack و لیست های تجاری) ، YouTube و شبکه نمایش Google ظاهر شوند.

ویژگی های خدمات مشاغل محلی در تبلیغات

این آگهی جدید ویژگی هایی مانند وانت کناری ممکن است برای مصرف کنندگانی که تصمیم به خرید دارند مفید باشد. با این حال ، به عنوان یک امر عملی ، آنها تبلیغات کمپین محلی را نیز از نظر بصری برجسته تر می کنند. این باید آنها را نیز موثرتر کند.

مطالب مرتبط  SEL 20200514

LIAs: بعداً انتخاب کنید. در ماه مه Google سریع پیگیری کرد یک نشان “وانت در حاشیه” برای تبلیغات موجودی محلی (LIA) در خرید Google. همچنین علامت “انتخاب امروز” برای تبلیغات خرید شامل موجودی در فروشگاه وجود دارد.

اکنون Google در حال افزودن نشان “بعداً برداشتن” (به عنوان مثال ، “برداشتن تا روز چهارشنبه”). در پست وبلاگ خود ، گوگل گفت این به خرده فروشان “این گزینه را می دهد تا محصولاتی را تبلیغ كنند كه ممكن است الان در فروشگاه موجود نباشد ، اما در طی چند روز می توانند برای بارگیری در دسترس باشند.”

در خلاصه توضیحاتی در مورد این ویژگی های جدید ، جیاسون اسپرو ، معاون برنامه عملکردی و برنامه نویسی Google ، توضیح داد: “اگر مورد موجود در فروشگاه خاصی نباشد ، اما در عرض چند روز می تواند برای بارگیری در دسترس باشد ، فکر می کنیم این شرایط با چگونگی مردم می خواهند با دنیای اطراف خود درگیر شوند. ” وی افزود که گزینه جدید “با هیجان زیادی در بتا و مشارکت با خرده فروشان روبرو شده است.”

LIAs: بعداً انتخاب کنید

عملکرد “بعداً برداشتن” از طریق قوانینی تنظیم می شود که برای فیدهای موجودی محلی در Google Merchant Center تنظیم شده است. درست دانستن منطق ، به ویژه با فرا رسیدن تعطیلات ، برای خرده فروشان مهم (و به طور بالقوه چالش برانگیز) خواهد بود.

مناقصه هوشمند برای فروش فروشگاه. مناقصه هوشمند برای بازدید از فروشگاه از سپتامبر گذشته آغاز شده است. این پیشنهادات را برای بازدیدهای فیزیکی از فروشگاهها که Google با استفاده از مکانهای دستگاه Android ، پانل های مصرف کننده و مدل سازی اندازه گیری می کند ، بهینه می کند. مناقصه هوشمند برای بازدیدها به خرده فروشان بزرگ و فروشگاه های بزرگ زنجیره ای متمرکز است.

مطالب مرتبط  از فردا شروع می شود: 40+ جلسات بازاریابی جستجوی رایگان تحت نظارت متخصص

اکنون Google این ایده را به معاملات درون فروشگاهی / رستوران با Smart Bidding برای فروش فروشگاه گسترش داده است. این به طور خودکار در برابر فروش واقعی در فروشگاه ها ، نه فقط ترافیک پا ، بهینه می شود. واجد شرایط بودن ، آگهی دهندگان باید برخی از معاملات داخل فروشگاه و آستانه داده ها را برآورده کنند.

گوگل در پست وبلاگ خود گفت ، “[A]dvertisers می توانند داده های معاملات شخص ثالث و بدون حریم خصوصی خود را برای اطلاع از بهینه سازی مداوم بارگذاری کنند. ” روش های مختلفی برای تحویل داده های فروش فروشگاه به Google وجود دارد. Google Analytics گزارش می دهد “تعداد کل تبدیلات تحت تأثیر تبلیغات شما.” این فروش در فروشگاه را به “کلیک های تبلیغات فردی ، نمایش های قابل مشاهده یا افراد” متصل نمی کند. این گزینه پیشنهادی معمولاً فقط برای خرده فروشان بزرگ و چند مکانه با حجم سفارش کافی در دسترس خواهد بود.

چرا اهمیت می دهیم گوگل به شدت روی قابلیت ها و قابلیت های آنلاین به آفلاین سرمایه گذاری می کند – و سرمایه گذاری در همه گیرها را سرعت بخشیده است. این شرکت بیش از رقبای خود در حال ساخت ابزارهایی برای تبلیغ کنندگان و کاربران است که بیشترین موارد استفاده از اینترنت و سناریوهای خرید را بررسی می کنند: تحقیق آنلاین ، خرید آفلاین و آینده و آینده ، “خرید وانت آنلاین از فروشگاه”.

مربوط:

Google موقعیت خود را برای تسلط بر “اقتصاد O2O” قرار داده است

به دوران پیش بینی بازاریابی خوش آمدید

تصویر بزرگ از Google Marketing Live: با کمپین های چند کاناله ، گوگل قصد دارد تا قیف خود را بدست آورد

پست تبلیغات محلی Google برای فروش فروشگاه مناقصه هوشمند می یابد ، ویژگی های خدمات “بعداً انتخاب کنید” اولین بار در Search Engine Land ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top