آنچه SEO می تواند از نوسانات رتبه بندی COVID بیاموزد [Video]

thumbnail

اختلال ناشی از بیماری همه گیر COVID-19 دریچه ای بی سابقه ای در مورد چگونگی تأثیر رفتار جستجو بر رتبه بندی ارائه داد. “خارج از به روزرسانی های اصلی ، شما واقعاً این نوسانات زیاد را ندیده اید [in such a short timeframe]”گفت مورد اوبرشتین ، رانچر رنجر ، در مورد مدت طولانی نوسانات رتبه بندی که او بین 15 مارس و 3 آوریل شاهد آن بود.

در جلسه اختلال جستجوی ما در Live با موتور جستجوگر زمین ، اوبرشتین ، مشاور جستجو ماری هاینس ، اولگا آندرینکو از SEMRush ، دکتر پیت مایرز از Moz و ویرایشگر Land Search Land News Barry Schwartz در مورد چگونگی تغییر شدید در رفتار جستجو ممکن است گوگل را مورد بحث قرار دهند. الگوریتم ها ، و در نتیجه بیش از دو هفته نوسانات رتبه بندی انجام می شود.

نه رفتار جستجوی معمولی شما. هینز گفت ، “ما در ابتدا فکر کردیم که یک به روزرسانی گوگل است ، معلوم شد که تمام دنیا الگوهای جستجوی خود را تغییر داده اند.” یک بیماری همه گیر جهانی

هینز گفت: “اگر شاهد تغییر هستید ، این مربوط به تغییرات در الگوهای ترافیک جستجو توسط جهان است یا Google با آن سازگار است.” و فکر نمی کنم که آنها الگوریتم خاصی برای آنها نوشته اند. [the coronavirus] – آنها با نحوه تغییر جستجو در جهان تطبیق می دهند ، و فکر می کنم اکنون ترفند ما برای تفسیر آنچه اتفاق می افتد است. “

مطالب مرتبط  ویدئو: پاتریک استوکس در مورد صفحه بندی ، SEO فنی و جامعه

مرتبط: Corona to COVID: چگونه صفحه نتایج “corona” Google تکامل یافته است

تأکید شدید بر YMYL. “Google همه چیز راجع به پول یا زندگی شما جنجال می زند [YMYL] و این نوع چیزهای سلامتی ، “گفت: مایرز. سال گذشته ، گوگل تأیید کرد که ، برای نمایش داده شدگان YMYL ، ممکن است در سیگنال های تخصص ، اقتدار و اعتماد به نفس (EAT) وزن بیشتری در الگوریتم های رتبه بندی خود داشته باشد. به نظر می رسد ، بحران سلامتی یک سناریوی بسیار کاربردی است که گوگل بتواند چنین سیگنال هایی را کاهش دهد.

وی افزود: “و اکنون ، این بحران پیش می آید و من نمی دانم که آیا این همه کارهایی که در طی شش ماه گذشته انجام داده اند ، با بروزرسانی های اساسی تا حدی باعث شده است که حتی آنها حتی پیش بینی نکرده باشند. . . تقریباً مثل این است که آنها مرحله را برای دوباره الگوریتم پیرامون این مشکلات قرار دهند و سپس این آزمایش زنده آنهاست. “

چرا اهمیت می دهیم این اختلال نادر از عناصر (یک بحران بهداشت جهانی و کار قبلی Google برای تأکید بر EAT) اجمالی نادر از آنچه می تواند اتفاق بیفتد هنگامی که رفتار جستجو به طرز چشمگیری از هنجار انحراف می یابد ، به ما امکان می دهد درک بهتری از چگونگی افزایش رتبه های ما داشته باشیم. یا افتاده است

مطالب مرتبط  امیدواریم COVID-19 یک رویداد "انقراض گسترده" برای مشاغل کوچک نباشد

از آنجا که رفتار جستجو به تدریج به حالت عادی باز می گردد ، مشاغل و ناشران باید داده هایی را در مورد چگونگی تأثیرگذاری آنها در این مدت حفظ کنند ، اما این نکته را نیز مدنظر داشته باشید که ممکن است این داده ها برای مقایسه های سالیانه مفید نباشد. با توجه به نوسانات کنسول Google Analytics و Search می توانید به شما در پیگیری این رویدادها کمک کنید.

با Land Engine Land زندگی بیشتری می خواهید؟ بیار اینجا:

  • برای جلسه کامل اینجا را کلیک کنید
  • چرا اکنون بروزرسانی پیام شما بهترین استراتژی است [Video]
  • 4 غذای آماده برای بازاریابان محتوا در زمان COVID-19
  • چگونه SEO ها به ترافیک و اختلال در بودجه نزدیک می شوند [Video]
  • همچنین می توانید یک لیست کامل از همه جلسات Live with Engine Search Land را در YouTube پیدا کنید.

اطلاعات بیشتر در مورد بازاریابی در زمان coronavirus

  • رشد درآمد آمازون در Q1 ثابت است: اکنون برای تبلیغ کنندگان چه معنی دارد
  • چرا اکنون بروزرسانی پیام شما بهترین استراتژی است [Video]
  • چگونگی کار از خانه ، آچار را در هدف قرار دادن کمپین پرتاب کرده است [Video]
  • 4 غذای آماده برای بازاریابان محتوا در زمان COVID-19

پست آنچه SEO می تواند از نوسانات رتبه بندی COVID بیاموزد [Video] برای اولین بار در موتور موتور جستجو ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top