آنچه Prime Day برای خرده فروشی تعطیلات سال 2020 نشان می دهد

thumbnail

تغییر سریع مصرف کنندگان به سمت خرید آنلاین یکی از روندهای پایدار سال 2020 خواهد بود. تقریباً سه چهارم (73٪) از خریداران تعطیلات ایالات متحده گفتند که برای تعطیلات در طی COVID-19 قصد دارند بیشتر به صورت آنلاین خرید کنند. مشخص نیست که آیا تغییر روز نخست آمازون از ژوئیه به اکتبر آخرین روند پس از شیوع بیماری است یا خیر ، اما زمان بندی به ما فرصت می دهد تا به فصل خرید تعطیلات و آنچه که بازاریابان می توانند انتظار داشته باشند ، برنامه ریزی کنند و شروع به انجام کنند تا بیشترین فروش و درآمد را داشته باشند.

طبق برآورد Digital Commerce 360 ​​فروش آمازون Prime Day در سراسر جهان به 10.4 میلیارد دلار رسیده است. این رقم جهش 45 درصدی نسبت به رویداد سال گذشته در ماه جولای را نشان می دهد. آمازون خود از دادن اعداد درآمد کلی خودداری کرد ، اما گفت که فروشندگان شخص ثالث در طول رویداد دو روزه Prime Day هفته گذشته 3.5 میلیارد دلار کالا در بازار فروختند.

عملکرد کمپین های تبلیغاتی Prime Day

بر اساس پلتفرم مدیریت کمپین Kenshoo ، هزینه تبلیغات در آمازون در مقایسه با میانگین روزانه 30 روز منتهی به رویداد ، 3.8 برابر افزایش یافته است. این همان افزایشی است که شرکت در طی Prime Day یک سال پیش مشاهده کرد ، زمانی که این رویداد طبق معمول در ماه جولای برگزار شد.

کنشو می گوید که تبدیل های تبلیغاتی امسال 2.6 برابر و درآمد فروش تبلیغات 4.9 برابر بیشتر از متوسط ​​30 روز قبلی بود. با این حال ، این در مقایسه با سال گذشته است که تبلیغ کنندگان در حال اجرای کمپین هایی از طریق Kenshoo بودند ، در مقایسه با روزهای منتهی به رویداد ، درآمد فروش 5.8X افزایش یافتند.

افزایش رقابت برای خریداران آنلاین به معنای بازگشت بازده هزینه تبلیغات (ROAS) با افزایش هزینه و افزایش قیمت پیشنهادات در برخی از گروه ها بود. “علی رغم افزایش 187 درصدی برداشت ها ، به عنوان مثال خانه و آشپزخانه ، ROAS تقریباً 50٪ نسبت به سال گذشته کاهش یافت ، که بخشی از آن به دلیل افزایش تقریباً 3 برابری در هزینه تبلیغات بود. پوشاک ، کفش و جواهرات نیز تأثیر مشابهی را تجربه کردند و ROAS نسبت به Prime Day سال گذشته 4 درصد کاهش یافت. “

آژانس عملکرد PMG گفت ، برخی از مارک ها CPC را بیش از یک دلار بیش از پیش بینی اعلام کردند.

زیبایی و مراقبت شخصی و الکترونیک از ویژگی های برجسته بودند ، با این حال ، Feedvisor گفت. زیبایی و مراقبت شخصی با افزایش 210 درصدی فروش و 146 درصدی افزایش در تبلیغات مواجه شدند. ROAS برای این گروه 26 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشت. تبلیغ کنندگان لوازم الکترونیکی شاهد افزایش ROAS نسبت به Prime Day 2019 58٪ بودند.

مطالب مرتبط  SEL 20200819

اثر هاله Prime Day؟

امسال نیز سایر خرده فروشان شاهد اثرات هاله ای از Prime Day با ترافیک بودند. دیجیتال تجارت 360 کشف کرد ، بیش از نیمی از 100 خرده فروش برتر آنلاین روز سه شنبه فروش همزمان داشته اند. نرخ فروش و تبدیل در سایت های خرده فروشی ایالات متحده افزایش یافت: میزان ترافیک 17٪ و نرخ تبدیل نسبت به روز سه شنبه هفته قبل 16٪ افزایش یافت. بر اساس داده های Salesforce ، در مقایسه با روز اول Prime Day 2019 ، بازدید از سایت های خرده فروشی ایالات متحده 51٪ افزایش یافته و نرخ تبدیل 13٪ افزایش یافته است.

تبلیغ کنندگان نتایج خوبی را از تبلیغات کالاهای حمایت شده در سایت های خرده فروشی مانند Target و Best Buy دریافت کردند. با این حال ، طبق آژانس عملکرد PMG ، فقط یک یا دو مارک شاهد افزایش 10 برابر تقاضای روزانه در طول روز فروش Prime Day از کمپانی های خرده فروشی غیر آمازون خود بوده اند. آژانس به ما گفت: “این سناریو ثابت کرد که برای اکثر مارک ها ، انگار Prime Day یک روز عادی قبل از تعطیلات است و نه شروع فصل فروش تعطیلات امسال.”

ادیسون ترندز دریافت که آمازون اکثریت قریب به اتفاق هزینه های آنلاین را در طول روز نخست با 91.6 درصد از سهم بازار در 30 ساعت اول این رویداد به دست آورده است. Walmart 3.4٪ سهم داشت و Best Buy 3.0٪ سهم داشت.

چشم انداز خرید در فروشگاه و محلی

خرید در فروشگاه کم است ، اما مرده نیست. بیش از یک سوم (35٪) از مصرف کنندگان اظهار داشتند که طبق نظرسنجی NPD / CivicScience که انجام شده است ، در 30 روز گذشته برای لباس ، کفش یا لوازم جانبی در داخل فروشگاه خرید کرده اند و تقریباً همه آنها خرید کرده اند. در اواخر ماه اوت.

تغییر رفتار مصرف کننده در این مدت باعث تسریع در خرید آنلاین به صورت آفلاین شده است. وانت Curbside اکنون سهام جدول است. این روند نیز احتمالاً ثابت خواهد ماند.

مشاغل محلی به ویژه در طی شیوع همه گیر آسیب دیده اند ، اما مصرف کنندگان می گویند علاقه مند به حمایت از آنها هستند. نظرسنجی Google نشان داد 66٪ از خریداران تعطیلات ایالات متحده می گویند که بیشتر در مشاغل کوچک محلی خرید می کنند.

مطالب مرتبط  گزارشات کنسول جستجوی Google ممکن است تغییر کرده باشد

NPD همچنین خاطرنشان می کند که خریداران آخرین لحظه در سال 2020 نیز وجود خواهد داشت. گزینه هایی مانند خرید وانت بصورت آنلاین در فروشگاه و وانت حاشیه ای کلیدی خواهد بود. “می گوید: The NPD Group ، یک مشاوره داده و تجزیه و تحلیل.

چشم انداز خرید در تعطیلات مصرف کننده

با توجه به مشکلات اقتصادی ناشی از همه گیری ، طبق تحقیقات مصرف کنندگان از Feedvisor ، 72 درصد از مصرف کنندگان گفتند که آنها قصد دارند امسال یا بیشتر را در مقایسه با فصل تعطیلات 2019 بگذرانند. بیش از یک سوم (35٪) گفتند که آنها قصد دارند تمام یا تقریباً تمام خریدهای تعطیلات خود را به صورت آنلاین انجام دهند در مقایسه با 25٪ که سال گذشته این کار را انجام داده اند.

شروع زودتر حتی بدون اعلان Prime Day ، بسیاری از مصرف کنندگان قصد داشتند زودتر خرید را شروع کنند. Google دریافت ، در ایالات متحده ، 62٪ از مصرف کنندگان گفتند که برای جلوگیری از ازدحام جمعیت زودتر خرید تعطیلات را شروع می کنند.

علاوه بر این ، طبق نظرسنجی Feedvisor ، 33 درصد از مصرف کنندگان قصد دارند خریدهای تعطیلات خود را خیلی زودتر از سال گذشته به پایان برسانند.

به دست آوردن دید زود هنگام و حفظ حرکت در بازار مهم خواهد بود. بازاریابان باید مشوق های حمل و نقل سریع (و قابل اعتماد) ، خرید آنلاین (فروشگاه) در فروشگاه / کنار خیابان و مشوق های دقیق را ترویج دهند.

منتظر هفته شکرگذاری نباشید تا شماره گیری مبارزات خود را امسال آغاز کنید. این همچنین به معنی مراقبت دقیق از سطح موجودی کالا برای پاسخگویی به چالش های احتمالی زنجیره تامین است. بسیاری از مارک ها و خرده فروشان احتمالاً شاهد فروش سهام هستند.

به عنوان مثال بازرگانانی که موجودی کالا را برای تحقق به آمازون ارسال می کنند ، باید برنامه ریزی کنند که به دلیل چالش های تدارکاتی مداوم که آمازون با آن روبرو است ، هرچه زودتر ارسال کند. تاریخ های مهم ذکر شده: موجودی جمعه سیاه و دوشنبه سایبری باید تا 6 نوامبر به مراکز تحقق آمازون برسد. موجودی خرید برای کریسمس باید تا اول دسامبر به مراکز تحقق آمازون برسد.

پست آنچه Prime Day برای خرده فروشی در تعطیلات سال 2020 نشان می دهد اولین بار در Search Engine Land ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top