آنچه ناشران باید قبل از انداختن AMP در نظر بگیرند [Video]

thumbnail

سال آینده ، Google محدودیت AMP را در بخش Top Stories خود برداشته و در عوض از فاکتورهای تجربه صفحه استفاده می کند تا آنچه را که در Top Stories نشان داده می شود استفاده کند. این خبر ناشران را مجددا در ارزیابی مجدد AMP و استراتژی تلفن همراه خود قرار داده است. در طول جلسه AMP ما با Live Engine Search Land ، Matt Dorville ، مدیر SEO در BuzzFeed ، ملاحظات مهمی را برای ناشران پیش از تغییر در میان گذاشت.

صبر کن و ببین. اینکه چگونه به روزرسانی صفحه تجربه روی چرخ و فلک Top Stories تأثیر می گذارد و دید رقبا را خواهد دید ، اطلاعاتی اساسی برای ناشران در فکر دور شدن از AMP خواهد بود.

“هنگامی که Top Stories برای ناشران که AMP ندارند ، در دسترس قرار می گیرد ، می دانیم که آنها در کجای این رتبه بندی قرار دارند. چند بار AMP در Top Stories در مقابل [non-AMP pages]؛ ما همچنین تعجب می کنیم که آیا دید برخی ناشران خاص که AMP را خاموش می کنند در یک بازه زمانی ماهانه تغییر می کند ، “Dorville گفت از عواملی که تأثیر می گذارد در ادامه BuzzFeed با استفاده از AMP.

رعایت استانداردهای UX بدون AMP. وی گفت: “نکته جالب در مورد AMP این است که تجربه خوبی را برای افرادی که در حال مرور و مرور هستند ، خواندن مقاله سریع و سپس رفتن به چیز دیگری فراهم می کند ، بنابراین ما می خواهیم با آن مطابقت داشته باشیم.”

مطالب مرتبط  Google Search Console Insights برای سازندگان محتوا

رودی گلفی Google به موتور جستجوگر زمین گفت که اکثر صفحات AMP قبلاً در بین فاکتورهای تجربه عملکرد خوبی دارند. سایت های تلفن همراه که قبلاً با تجربه صفحه همتایان AMP مطابقت دارند یا از آنها تجاوز می کنند ، ممکن است آماده باشند تا بدون از بین رفتن در چرخ فلک Top Stories ، از انتقال AMP جلوگیری کنند ، زیرا در جایی که سایتهایی که به آن معیار نرسیده اند ، ممکن است بخواهند به استفاده از AMP ادامه دهند. ، حداقل تا زمانی که آنها قادر به بهبود تجربه کاربر تلفن همراه خود باشند.

مربوط: SEO برتر در به‌روزرسانی صفحه تجربه Google و آنچه باید بدانید

پهنای باند داخلی. حفظ صفحات AMP از صفحات ، منابع داخلی را مصرف می کند ، اما ممکن است تجربه کاربر تلفن همراه خود را به جایی برساند که بتوانید از AMP فاصله بگیرید.

وی گفت: “این یک زمان واقعاً بسیار دشوار بوده است که بگوییم ،” ما می خواهیم موارد خاصی را اولویت قرار دهیم ، مانند بلیط سایت ما که به سرعت شما کمک می کند ، این به چیزهایی در تجربه صفحه کمک می کند ، “اما در عین حال ما مهندسین کمتری داریم ، پهنای باند کمتری داریم ، تعداد کمتری در کارکنان داریم که بروند و این کار را انجام دهند. “

مطالب مرتبط  ابزارهای Google اکنون "داستان وب" را تشخیص می دهند

درآمد آگهی در مقابل AMP. وی افزود: “ما باید از داشتن وب سایتی که به تبلیغات مربوط به درآمد متکی باشد ، اطمینان داشته باشیم که گاه به گاه به ما نمی دهد. [performance] اندازه های مورد نظر ما ، “Dorville قبلاً به موتور جستجوگر زمین گفت.

حذف AMP به تبلیغ کنندگان فرصت می دهد فرصتهای بیشتری را برای تولید درآمد از آگهی کشف کنند ، اما ممکن است این فرصتها منجر به بارهای طولانی تر شود ، که می تواند بر نتایج در نتایج جستجو تأثیر منفی بگذارد.

چرا اهمیت می دهیم چرخ فلک Top Stories می تواند دید قابل توجهی و افزایش ترافیک را برای ناشران فراهم کند و همین امر باعث تسهیل درآمد آنها نیز می شود. از آنجایی که Google در تلاش برای رفع محدودیت AMP است ، ناشران باید تجربه سایت موبایل ، منابع داخلی ، مدل درآمد و عملکرد رقبا را در نظر بگیرند زیرا برنامه های خود را برای پیمایش در تغییر ایجاد می کنند.

مربوط: آیا ناشران AMP را هنگامی که دیگر نیازی به Top Stories نباشد ، کاهش می دهند؟

با Land Engine Land زندگی بیشتری می خواهید؟ برای لیست کامل لیست های Live with Engine Search ، اینجا را کلیک کنید.

پستی که ناشران باید قبل از انداختن AMP در نظر بگیرند [Video] برای اولین بار در موتور موتور جستجو ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top