آمازون هدف قرار دادن محصول را برای صفحه پشتیبانی حمایت می کند

thumbnail

آمازون محصول تبلیغاتی را برای تبلیغات Sponsored Display منتشر کرده است. بازرگانان هم اکنون می توانند از طریق فروشنده مرکزی محصولات و دسته بندی های مشابه یا مکمل را هدف قرار دهند.

هدفگذاری کشف محصول. به عنوان مثال ، با گزینه های جدید ، می توانید تبلیغات در حال اجرا کفش را هدف قرار دهید تا در صفحات دسته بندی برای شلوارک در حال اجرا باشد.

به همین ترتیب ، شما می توانید محصولات خود را به طور متقابل تبلیغ کنید. “اگر شما همچنین جوراب می فروشید ، صفحه هدفمندی محصول را در صفحه جزئیات محصول کفش خود قرار می دهد که فقط با چند کلیک جفت جوراب را به ماشین خود اضافه کنید.”

مطالب مرتبط  20200925 SEL مختصر
یک صفحه نمایش حمایت شده در صفحه جزئیات محصول تشک هوا مرتبط.

موجودی هدفمند محصول. در آمازون ، تبلیغات نمایشگر حمایت شده می توانند در کنار بررسی ها ، در صفحات نتایج جستجو و در راه آهن مناسب در صفحات جزئیات محصول ظاهر شوند. تبلیغات بصورت خودکار تولید می شوند و دارای تصویر محصول و همچنین رتبه بندی ها ، معاملات و نشان های پس انداز در صورت کاربرد هستند.

چرا اهمیت می دهیم تاکنون تبلیغات Sponsored Display محصولی بازاریابی بوده است. تبلیغ کنندگان می توانند از نمایش مخاطب استفاده کنند تا کاربرانی را که در 30 روز گذشته صفحات جزئیات محصول خود را مشاهده کرده اند ، هدفگذاری کنند و با تبلیغات صفحه نمایش حمایت شده در آمازون و همچنین در وب سایت ها و برنامه های شخص ثالث خریدی انجام ندهند. اکنون می توان از دو روش هدف یابی استفاده کرد.

مطالب مرتبط  آیا آمازون قصد دارد ناهار Google را بخورد؟

هدف گذاری محصول جدید فقط در این مرحله برای فروشندگان ایالات متحده موجود است. نسخه اصلاح شده ای از هدف گیری محصول صفحه نمایش حمایت شده برای فروشندگان در سطح جهان در دسترس است.

The post آمازون از هدف قرار دادن محصول برای صفحه پشتیبانی حمایت می کند اولین بار در موتور موتور جستجو ظاهر می شود.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top